Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399770/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„WykonanieUsługiWzakresiePrzeglądówKonserwacyjnychKonserwacjiNapraUrządzeńIinstalacjiDrzwiAutomatycznychPrzesuwnychBramWjazdowychBramGarażowychSzlabanówNaprawAwaryjnychOrazNaprawOrazZakupCzęści"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261518173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„WykonanieUsługiWzakresiePrzeglądówKonserwacyjnychKonserwacjiNapraUrządzeńIinstalacjiDrzwiAutomatycznychPrzesuwnychBramWjazdowychBramGarażowychSzlabanówNaprawAwaryjnychOrazNaprawOrazZakupCzęści"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10f3f246-39f8-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 KONSERACJA BRAM I SZLABANÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/24/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 387092,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: Przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji, naprawach urządzeń i instalacji drzwi automatycznych przesuwnych, bram wjazdowych, bram garażowych, szlabanów, naprawach awaryjnych oraz naprawach wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji urządzeń wchodzących w zakres umowy oraz zakup części niezbędnych do usunięcia awarii (prawo opcji) na terenach kompleksów wojskowych Dęblin – Lotnisko, Dęblin – Twierdza, Stężyca, Klikawa, Bezwola administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiący własność Skarbu PaństwaZadanie nr I
W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zrealizuje usługi polegające na: przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji naprawach urządzeń i instalacji: drzwi automatycznych przesuwnych, bram wjazdowych, bram garażowych, szlabanów na terenach kompleksów wojskowych Dęblin – Lotnisko, Dęblin – Twierdza, Klikawa, Stężyca, administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiący własność Skarbu Państwa.
Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych oraz napraw wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji urządzeń wchodzących w zakres zadania I oraz zakupu części niezbędnych do usuwania awarii.
Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2024 roku od podpisania umowy.
Realizacja prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określoną w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę.
Stawka za 1rbh nie może przekroczyć kwoty 500,00 zł brutto. Prawo opcji stanowić będzie 10% zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 2 do umowy) dla zadania I,
• Załączniku Nr 8 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy w zakresie zadania I
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 218367,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: Przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji, naprawach urządzeń i instalacji drzwi automatycznych przesuwnych, bram wjazdowych, bram garażowych, szlabanów, naprawach awaryjnych oraz naprawach wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji urządzeń wchodzących w zakres umowy oraz zakup części niezbędnych do usunięcia awarii (prawo opcji) na terenach kompleksów wojskowych Dęblin – Lotnisko, Dęblin – Twierdza, Stężyca, Klikawa, Bezwola administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiący własność Skarbu PaństwaZadanie nr II
W ramach zamówienia podstawowego: Wykonawca zrealizuje usługi polegające na: przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji, naprawach urządzeń i instalacji bram segmentowych hangarowych w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiący własność Skarbu Państwa.
Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych oraz napraw wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji urządzeń wchodzących w zakres zadania II oraz zakupu części niezbędnych do usuwania awarii.
Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2024 roku od podpisania umowy.
Realizacja prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określoną w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę.
Stawka za 1 rbh nie może przekroczyć kwoty 500,00 zł brutto. Prawo opcji stanowić będzie 10% zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /art. 281 ust. 2 pkt. 4/ został określony w:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 2 do umowy) dla zadania II,
• Załączniku Nr 8a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy w zakresie zadania II,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 238431,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: Przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji, naprawach urządzeń i instalacji drzwi automatycznych przesuwnych, bram wjazdowych, bram garażowych, szlabanów, naprawach awaryjnych oraz naprawach wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji urządzeń wchodzących w zakres umowy oraz zakup części niezbędnych do usunięcia awarii (prawo opcji) na terenach kompleksów wojskowych Dęblin – Lotnisko, Dęblin – Twierdza, Stężyca, Klikawa, Bezwola administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiący własność Skarbu PaństwaZadanie nr III
W ramach zamówienia podstawowego wykonawca zrealizuje usługi polegające na: przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji, naprawach urządzeń i instalacji bram wjazdowych, bram garażowych na terenie kompleksu wojskowego Bezwola, administrowanego przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiące własność Skarbu Państwa.
Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych oraz napraw wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji urządzeń wchodzących w zakres zadania III oraz zakupu części niezbędnych do usuwania awarii.
Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2024 roku od podpisania umowy.
Realizacja prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określoną w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę.
Stawka za 1 rbh nie może przekroczyć kwoty 500,00 zł brutto. Prawo opcji stanowić będzie 10% zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /art. 281 ust. 2 pkt. 4/ został określony w:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1c do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 2 do umowy) dla zadania III,
• Załączniku Nr 8b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy w zakresie zadania III,
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 19324,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na podstawie art. 259 ustawy Pzp unieważnienia część postępowania w zakresie zadania I pn.: „Wykonanie usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych, konserwacji, napraw urządzeń i instalacji drzwi automatycznych przesuwnych, bram wjazdowych, bram garażowych, szlabanów, napraw awaryjnych oraz napraw wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji urządzeń wchodzących w zakres umowy oraz zakup części niezbędnych do usunięcia awarii (prawo opcji) na terenach kompleksów wojskowych Dęblin – Lotnisko, Dęblin – Twierdza, Stężyca, Klikawa, Bezwola administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 33/24/P, prowadzonego w trybie art. 275 pkt 1) bez możliwości negocjacji - na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W zakresie zadania I do terminu składania ofert zostały złożone dwie oferty Wykonawców:
1) TOTMAN Robert Sasor , Ul. Aleja Na Stadion 53, 25-127 Kielce,
2) Margodoors Wojciech Supeł, ul Józefa Mehoffera118A lok. 4 , 03-158 Warszawa jednakże obydwie oferty zostały odrzucone.
Oferta TOTMAN Robert Sasor , Ul. Aleja Na Stadion 53, 25-127 Kielce została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp , który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy” w związku z art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp , który stanowi : „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów” w związku z art. 226 ust. 1 ustawy Pzp pkt 5) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia” oraz w związku z art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego” natomiast oferta Margodoors Wojciech Supeł, ul Józefa Mehoffera118A lok. 4 , 03-158 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp pkt 5) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia” w związku z art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia” w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, który stanowi: „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.” W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania I.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82262,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82262,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82262,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Margodoors Wojciech Supeł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132565202
7.3.3) Ulica: Mehoffera 118a lok 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-158
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82262,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22595,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22595,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22595,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGODOORS WOJCIECH SUPEŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1132565202
7.3.3) Ulica: Józefa Mehoffera nr 118 a lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-158
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22595,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego za przeglądy, konserwację, naprawy) zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
b) Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Wykonywanie usługi monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska w Dęblinie w 2025 roku" SPRAWA 67/24/P
- Dostawa urządzeń do wykonania stanowiska laboratoryjnego do badania układów elektroenergetycznych statków powietrznych i naziemnej infrastruktury obsługi technicznej
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów z oczyszczalni ścieków w 2025 roku
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług bieżących prac konserwatorskich i usuwanie drobnych awarii pogotowia technicznego oraz obsługi technicznej i prowadzeniu bieżących naprawa w siedzibie ZTM w Poznaniu ul. Matejki 59
- Usługa naprawy pralek i suszarek
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI I NAPRAWIE URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH
- Utrzymanie w należytym stanie tech. urządzeń elektrycz. oświetlenia w parkach i na zieleńcach miasta Łodzi-od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 02.01.2025r. do dnia 31.12.2026r.
- Świadczenie usług serwisowych tj. okresowych przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji na okres 3 lat dla potrzeb WS SP ZOZ w Nowej Soli
- 27/ZP/25 Usługa naprawy oraz bieżącej konserwacji strzelnic zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim, Leźnicy Wielkiej i Jeżewie w 2025 roku .
więcej: Różne części zapasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.