Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414119/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie jezdni w okresie zimowym 2022/2023 na drogach lokalnych publicznych i wewnętrznych na ternie miasta Wodzisławia Śląskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,105242,10f39a4e9c2ee00d453cd84c10667ac8.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie jezdni w okresie zimowym 2022/2023 na drogach lokalnych publicznych i wewnętrznych na ternie miasta Wodzisławia Śląskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e44fb41f-551b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414119/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Rejon Karkoszka - Turzyczka”Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 57638,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Rejon Kokoszyce oraz Jedłownik”Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 51851,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – „Rejon Radlin II cz.1”Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 51851,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – „Rejon Radlin II cz.2”Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 51851,86 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – „Rejon Zawada - Kokoszyce cz.1”Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 51851,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – „Rejon Zawada - Kokoszyce cz.2”Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 51851,84 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – „Rejon Wodzisław Śląski – Centrum”Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 97916,67 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - „Rejon Wodzisław Śląski – Drogi Osiedlowe”Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 57407,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – „Rejon Wilchwy”Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 51851,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U MUSTANG Zbigniew Mrozek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-102-88-57
7.3.3) Ulica: Czyżowicka 124
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50112,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50112,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50112,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gosław Sport Center Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-256-96-21
7.3.3) Ulica: Cisowa 6
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSŁAW SPORT CENTER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOSŁAW SPORT CENTER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50112,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60799,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60799,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60799,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ochrony "Tygrys-Silesia" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-257-18-65
7.3.3) Ulica: Pszowska 301a
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-373
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM OCHRONY TYGRYS - SILESIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM OCHRONY TYGRYS - SILESIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60799,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53568,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gosław Sport Center Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-256-96-21
7.3.3) Ulica: Cisowa 6
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSŁAW SPORT CENTER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOSŁAW SPORT CENTER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52704,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52704,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52704,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gosław Sport Center Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-256-96-21
7.3.3) Ulica: Cisowa 6
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSŁAW SPORT CENTER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOSŁAW SPORT CENTER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52704,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Ciągnikiem Rolniczym i renowacje konstrukcji stalowych Dariusz Martin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-141-30-35
7.3.3) Ulica: Zdrojowa 15
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-373
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARTIN DARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARTIN DARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Bernard Grychnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-050-13-98
7.3.3) Ulica: Oraczy 43c
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-373
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55123,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55123,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55123,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RS-TRANS Roman Sitko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-155-60-71
7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 249
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-313
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55123,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55123,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55123,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55123,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RS-TRANS Roman Sitko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-155-60-71
7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 249
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-313
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55123,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostosowanie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim dla osób z niepełnosprawnościami - likwidacja barier architektonicznych
- Zakup różnego sprzętu komputerowego - II postępowanie
- Zakup masy asfaltowej do bieżącego utrzymania dróg na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w 2025 roku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wykonania retencji dla odwodnienia wąwozów w dzielnicy Nowe Miasto w Wodzisławiu Śląskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.