Og³oszenie z dnia 2024-08-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00545405/01 - Wynik z dnia 2024-10-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni ul. Górnej w ¦wierklañcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERKLANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni ul. Górnej w ¦wierklañcu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5f0e57e9-9832-4c5c-a9ec-32e838d91773
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00473072
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042969/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.13 Remont nawierzchni ul. Górnej w ¦wierklañcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,171361,391f8bf03c99d1f2fcc8c604c31e8466.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.: poczt± elektroniczn± na adres e-mail barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl
2. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
a) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca chc±cy z³o¿yæ ofertê – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania oraz odbierania dokumentów elektronicznych sk³adaj±cych siê na ofertê oraz wycofanie oferty opisane zosta³y w Instrukcji korzystania z platformy przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje zawarte w rozdziale 21 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w rozdziale 21 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Górnej w ¦wierklañcu przewiduje siê wykonaæ na odcinku od ul. Miarki do ul. Wolno¶ci na d³ugo¶ci ok. 230 m.
W zakres remontu wchodzi:
1. frezowanie istniej±cej nawierzchni,
2. rozbiórka i uzupe³nienie górnej warstwy podbudowy – wariantowo wg potrzeby,
3. odcinkowa wymiana podbudowy,
4. odcinkowa wymiana i uzupe³nienie krawê¿ników,
5. odcinkowe przestawienie krawê¿ników,
6. zabudowa oporników na styku nowej nawierzchni bitumicznej z istniej±c± nawierzchni± z kostki betonowej,
7. przek³adka istniej±cej nawierzchni jezdni z kostki brukowej w obszarze nowej nawierzchni bitumicznej z istniej±c± nawierzchni± z kostki,
8. zabudowa nowej kostki betonowej – wariantowo wg potrzeby,
9. regulacja w³azów studni rewizyjnych kanalizacji,
10. wykonanie nowych warstw bitumicznych,
11. uzupe³nienie humusu za krawê¿nikami,
12. odtworzenie oznakowania poziomego.
2. Konstrukcja nawierzchni jezdni:
1. podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 30cm (odcinki),
2. górna warstwa podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 5 cm (odcinki),
3. warstwa wyrównawcza z mieszanki bitumicznej gr. 4 cm,
4. warstwa ¶cieralna z mieszanki bitumicznej gr 4 cm.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±:
• za³±cznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
• za³±cznik nr 1a do SWZ – przedmiar robót,
• za³±cznik 1b do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Do¶wiadczenie wykonawcy:Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie nawierzchni jezdni bitumicznej lub budowê drogi o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci co najmniej 200.000 z³otych brutto.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, warunek dotycz±cy do¶wiadczenia musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê) lub jeden podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
Uwaga!
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci wykazania wiêkszej ilo¶ci robót o ³±cznej warto¶ci 200.000 z³otych.
Potencja³ techniczny:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cym sprzêtem niezbêdnym do realizacji zamówienia w ilo¶ci co najmniej 1 sztuka z ka¿dego wymienionego rodzaju:
a) samochodem ciê¿arowym samowy³adowczym z przykryciem brezentowym lub termosem,
b) przecinark± z diamentowymi tarczami tn±cymi do przycinania krawêdzi uszkodzonych warstw prostopadle do powierzchni nawierzchni,
c) szczotk± mechaniczn±,
d) innym urz±dzeniem czyszcz±cym,
e) skrapiark±,
f) frezark± umo¿liwiaj±c± frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno (mo¿e byæ sterowana mechanicznie),
g) uk³adark± ze sterowaniem równo¶ci uk³adanej warstwy,
h) walcem samojezdnym stalowym g³adkim,
i) zagêszczark± o wadze min. 120 kg,
j) zalewark± spoin, spêkañ.
Pojazdy powinny byæ zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadaæ aktualne badania techniczne.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian umowy, o ile nie bêd± one modyfikowa³y ogólnego charakteru umowy:1) w zakresie wysoko¶ci i zasad p³atno¶ci wynagrodzenia Wykonawcy oraz przyjêtych cen jednostkowych w kosztorysie ofertowym:
a) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych,
b) w przypadku wyst±pienia robót zamiennych,
c) w przypadku zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy okre¶lonego w § 2 ust. 1 Umowy skutkuj±cego przed³u¿eniem okresu realizacji Przedmiotu umowy na okres ponad 6 miesiêcy dopuszczalne jest wprowadzenie klauzul waloryzacyjnych,
d) w przypadku zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy okre¶lonego w § 2 ust. 1 Umowy skutkuj±cego przed³u¿eniem okresu realizacji Przedmiotu umowy na okres ponad 12 miesiêcy dopuszczalne jest wprowadzenie klauzul waloryzacyjnych,
e) w przypadku wprowadzenia do umowy zmian, o których mowa w pkt 3) poni¿ej - je¶li zmiany te bêd± wp³ywa³y na koszty wykonania zamówienia,
2) W zakresie zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy wskazanego w §2 ust. 1 Umowy:
a) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, których realizacja wstrzymuje lub opó¼nia realizacjê przedmiotu Umowy;
b) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych których realizacja wstrzymuje lub opó¼nia realizacjê przedmiotu Umowy;
c) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku dzia³ania si³y wy¿szej, odnalezienia niewybuchów i niewypa³ów, prowadzenia wykopaliska archeologicznego
d) w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót budowlanych,
e) w przypadku wstrzymania, zawieszenia lub przerwania realizacji przedmiotu Umowy na ¿±danie Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
f) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ, ani unikn±æ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
3) W zakresie zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy zamówienia:
a) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, przy zastosowaniu innych materia³ów wskutek zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano,
b) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, przy zastosowaniu innych materia³ów, parametrów technicznych, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej,
c) wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych od przyjêtych w dokumentach zamówienia, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów,
d) wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych od przyjêtych w dokumentach zamówienia
e) w przypadku powstania konieczno¶ci poprawy bezpieczeñstwa ludzi i mienia,
f) w przypadku powstania konieczno¶ci poprawy jako¶ci, wydajno¶ci lub bezpieczeñstwa realizacji robót,
g) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej,
h) w przypadku zmian przepisów prawa, wp³ywaj±cych na zasady lub sposób lub zakres realizacji robót,
i) z uwagi na zmianê wymagañ Zamawiaj±cego co do przedmiotu umowy,
j) zaprzestania korzystania z rozwi±zañ, materia³ów lub technologii przewidzianej w dokumentach zamówienia, b±d¼ ich niedostêpno¶ci,
k) wyst±pienia mo¿liwo¶ci zaniechania lub rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej,
4) w odniesieniu do zakresu przedmiotu umowy w przypadkach, o których mowa w §3 ust. 3 do ust. 5 Umowy,
5) w innych przypadkach przewidzianych Umow± i w sposób tam wskazany.
Szczegó³owe warunki zmian zawarte s± w za³±czniku nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-11 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym S±czu
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- Budowa Gminnego Przedszkola i ¯³obka na dzia³ce gminnej w miejscowo¶ci K±ty
- "PRZEBUDOWA WEWNÊTRZNEJ DROGI LE¦NEJ - DOJAZD PO¯AROWY NR 1- odcinek o d³. 950,00m"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.