eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskModernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012" w Gminie Leżajsk w miejscowościach: Brzóza Królewska, Giedlarowa, Wierzawice



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – Orlik 2012” w Gminie Leżajsk w miejscowościach: Brzóza Królewska, Giedlarowa, Wierzawice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05f55412-3470-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – Orlik 2012” w Gminie Leżajsk w miejscowościach: Brzóza Królewska, Giedlarowa, Wierzawice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f55412-3470-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041192/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – Orlik 2012” w Gminie Leżajsk w miejscowościach: Brzóza Królewska, Giedlarowa, Wierzawice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – „Modernizacja kompleksów sportowych „ Moje boisko – Orlik 2012” w Gminie Leżajsk w miejscowości Brzóza Królewska”

Zadanie obejmuje: modernizację kompleksów sportowych w miejscowości Brzóza Królewska na działce nr ew. 3311/2.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska do piłki nożnej, boiska wielofunkcyjnego, zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z remontem nawierzchni z kostki brukowej.
Zakres prac:
Modernizacja kompleksu sportowego w miejscowości Brzóza Królewska
A. Modernizacja oświetlenia polegająca na wymianie lamp halogenowych na lampy ledowe ( energooszczędne).
B. Modernizacja sprzętu sportowego trwale mocowanego do podłoża polegająca na wymianie:
1. Siatki na piłkochwytach.
2. Siatki do gry w siatkówkę.
3. Listwy naciągowej i zaczepowej wraz z korbą do słupków aluminiowych do siatki.
4. Siatki do bramki do piłki nożnej.
5. Wymiana haczyków do mocowania siatki do bramki do piłki nożnej.
6. Wymiana zestawu elementów bramki aluminiowej o wym. 5x2 m do piłki nożnej (m.in. wsporników, odkosy, poprzeczka).
7. Siatki do koszy.
C. Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego obejmująca:
1. Malowanie ścian i sufitów z uprzednim przygotowaniem podłoża.
2. Wykonanie lamperii.
3. Czyszczenie fug i płytek ceramicznych wraz z silikonowaniem
4. Remont elewacji z cokołem z wykonaniem napisów.
D. Mycie i wyrównanie nierówności kostki brukowej.
E. Renowacja nawierzchni boisk polegająca na:
1. Naprawie uszkodzeń i wykonaniu pełnej konserwacji nawierzchni sztucznej trawy na boisku do piłki nożnej.
2. Naprawa uszkodzeń i mycie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową.
3. Malowanie linii boiska wielofunkcyjnego

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Obiekt podczas budowy został przygotowany pod względem dostępności dla osób niepełnosprawnych i nie wymaga zmian.

Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.
3) Szczegółowy opis zamówienia

Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji zadania w wysokości 70%.

Rozwiązania równoważne:
Określone w przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
Wykonawca może zastosować inne podstawy ceny jednostkowej (pozycje KNR) niż podane przez Zamawiającego z zachowaniem zakresu robót objętego daną pozycją.
Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona.
W cenach jednostkowych pozycji kosztorysowych należy ująć wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na jej wykonanie, określone dla tej roboty w dokumentacji projektowej, tj. muszą one obejmować m.in. koszty pośrednie i zysk.
Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz sumowanie rozdziałów.
Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracja zgodności, protokoły, tabelę z obmiarem robót, kartę przekazania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 66711,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – „Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – Orlik 2012” w Gminie Leżajsk w miejscowości Giedlarowa”

Zadanie obejmuje: modernizację kompleksów sportowych w miejscowości Giedlarowa na działkach nr ew. 1154/1, 1152/5.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska do piłki nożnej, boiska wielofunkcyjnego, zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z remontem nawierzchni z kostki brukowej i ogrodzenia.
Zakres prac:
Modernizacja kompleksu sportowego w miejscowości Giedlarowa
A. Modernizacja oświetlenia polegająca na wymianie lamp halogenowych na lampy ledowe ( energooszczędne).
B. Modernizacja sprzętu sportowego trwale mocowanego do podłoża polegająca na wymianie:
1. Siatki na piłkochwytach.
2. Siatki do gry w siatkówkę.
3. Listwy naciągowej i zaczepowej wraz z korbą do słupków aluminiowych do siatki.
4. Siatki do bramki do piłki nożnej.
5. Wymiana haczyków do mocowania siatki do bramki do piłki nożnej.
6. Wymiana zestawu elementów bramki aluminiowej o wym. 5x2 m do piłki nożnej (m.in. wsporników, odkosy, poprzeczka).
7. Siatki do koszy.
C. Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego obejmująca:
1. Malowanie ścian i sufitów z uprzednim przygotowaniem podłoża.
2. Wykonanie lamperii.
3. Czyszczenie fug i płytek ceramicznych.
4. Zakup i wymiana podgrzewacza wody- bojler
5. Remont elewacji z cokołem z wykonaniem napisów.
6. Naprawa poręczy dla osób niepełnosprawnych
D. Remont nawierzchni z kostki brukowej.
E. Renowacja nawierzchni boisk polegająca na:
1. Naprawie uszkodzeń i wykonaniu pełnej konserwacji nawierzchni sztucznej trawy na boisku do piłki nożnej.
2. Mycie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową.
3. Malowanie linii boiska wielofunkcyjnego
F. Ogrodzenie
1. Podniesienie i regulacja skrzydła bramy
2. Wykonanie dodatkowych zacisków na ogrodzeniu

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Obiekt podczas budowy został przygotowany pod względem dostępności dla osób niepełnosprawnych i nie wymaga zmian.

Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.
3) Szczegółowy opis zamówienia

Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji zadania w wysokości 70%.

Rozwiązania równoważne:
Określone w przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
Wykonawca może zastosować inne podstawy ceny jednostkowej (pozycje KNR) niż podane przez Zamawiającego z zachowaniem zakresu robót objętego daną pozycją.
Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona.
W cenach jednostkowych pozycji kosztorysowych należy ująć wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na jej wykonanie, określone dla tej roboty w dokumentacji projektowej, tj. muszą one obejmować m.in. koszty pośrednie i zysk.
Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz sumowanie rozdziałów.
Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracja zgodności, protokoły, tabelę z obmiarem robót, kartę przekazania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 63643,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 3 – „Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – Orlik 2012” w Gminie Leżajsk w miejscowości Wierzawice”

Zadanie obejmuje: modernizację kompleksów sportowych w miejscowości
Wierzawice na działkach nr ew. 1147/2, 1147/3, 1147/4, 1147/5, 1147/6, 1147/7, 1147/8.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska do piłki nożnej, boiska wielofunkcyjnego, zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z remontem nawierzchni z kostki brukowej.
Zakres prac:
Modernizacja kompleksu sportowego w miejscowości Wierzawice
A. Modernizacja oświetlenia polegająca na wymianie lamp halogenowych na lampy ledowe ( energooszczędne).
B. Modernizacja sprzętu sportowego trwale mocowanego do podłoża polegająca na wymianie:
1. Siatki na piłkochwytach.
2. Siatki do gry w siatkówkę.
3. Siatki do bramki do piłki nożnej.
4. Wymiana haczyków do mocowania siatki do bramki do piłki nożnej.
5. Wymiana zestawu elementów bramki aluminiowej o wym. 5x2 m do piłki nożnej- odkosy.
6. Siatki do koszy.
C. Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego obejmująca:
1. Remont instalacji kanalizacji sanitarnej, z wymianą części armatury łazienkowej
2. Ułożenie płytek podłogowych
3. Malowanie ścian i sufitów z uprzednim przygotowaniem podłoża.
4. Wykonanie lamperii.
5. Czyszczenie fug i płytek ceramicznych.
6. Remont elewacji z cokołem z wykonaniem napisów.
D. Remont nawierzchni kostki brukowej.
E. Renowacja nawierzchni boisk polegająca na:
1. Naprawa warstw podbudowy płyty boiska z sprawdzeniem i naprawą drenażu
2. Naprawie uszkodzeń i wykonaniu pełnej konserwacji nawierzchni sztucznej trawy na boisku do piłki nożnej.
3. Mycie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową.
4. Uzupełnienie i zagęszczenie podbudowy na boisku wielofunkcyjnym wraz z naprawą nawierzchni
5. Malowanie linii boiska wielofunkcyjnego

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Obiekt podczas budowy został przygotowany pod względem dostępności dla osób niepełnosprawnych i nie wymaga zmian.

Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.
3) Szczegółowy opis zamówienia

Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji zadania w wysokości 70%.

Rozwiązania równoważne:
Określone w przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
Wykonawca może zastosować inne podstawy ceny jednostkowej (pozycje KNR) niż podane przez Zamawiającego z zachowaniem zakresu robót objętego daną pozycją.
Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona.
W cenach jednostkowych pozycji kosztorysowych należy ująć wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na jej wykonanie, określone dla tej roboty w dokumentacji projektowej, tj. muszą one obejmować m.in. koszty pośrednie i zysk.
Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz sumowanie rozdziałów.
Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracja zgodności, protokoły, tabelę z obmiarem robót, kartę przekazania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 142051,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89613,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89613,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89613,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kumiega POLTYNK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181005497

7.3.3) Ulica: Przychojec 185

7.3.4) Miejscowość: Przychojec

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89613,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87414,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87414,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87414,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kumiega POLTYNK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181005497

7.3.3) Ulica: Przychojec 185

7.3.4) Miejscowość: Przychojec

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87414,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185549,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185549,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185549,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kumiega POLTYNK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181005497

7.3.3) Ulica: Przychojec 185

7.3.4) Miejscowość: Przychojec

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185549,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.