Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410634/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00433242/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej z zastosowaniem gruntowych pomp ciepła wraz z przebudową obiektów edukacyjnych na terenie gminy Nowa Karczma (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA KARCZMA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościerska 9
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Karczma
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-404
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 586877127
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowakarczma.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowakarczma.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowa_karczma1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej z zastosowaniem gruntowych pomp ciepła wraz z przebudową obiektów edukacyjnych na terenie gminy Nowa Karczma (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d947fb-7dc5-4ebe-a7da-b01da1b6f64b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000209/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa efektywności energetycznej z zastosowaniem gruntowych pomp ciepła wraz z przebudową obiektów edukacyjnych na ternie gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.10.2024.RJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12035899,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 „Grabowo Kościerskie” obejmuje poprawę efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Grabowie Kościerskim w następującym zakresie:1. Wykonanie docieplenia murów zewnętrznych wraz z elewacją;
2. Wymiana pokrycia dachowego nad sala gimnastyczną;
3. Montaż obróbek blacharskich, orynnowania i instalacji odgromowej na sali gimnastycznej;
4. Wymiana stolarki okiennej;
5. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej;
6. Wymiana opraw oświetlenia;
7. Wymiana balustrad;
8. Prace instalacyjne w tym wymiana całej instalacji C.O. i wszystkich grzejników oraz częściowa wymiana instalacji odgromowej;
9. Wykonanie gruntowych pomp ciepła wraz z odwiertami;
10. Wykonanie zasilania energetycznego pomp ciepła;
11. Roboty towarzyszące;
12. Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 3564583,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 „Lubań” obejmuje poprawę efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Lubaniu w następującym zakresie:1. Wykonanie docieplenia dachów;
2. Wykonanie pokrycia dachowego;
3. Demontaż i montaż obróbek blacharskich, orynnowania i instalacji odgromowej;
4. Prace instalacyjne w tym wymiana instalacji C.O. oraz grzejników;
5. Wykonanie gruntowych pomp ciepła wraz z odwiertami;
6. Wykonanie zasilania energetycznego pomp ciepła;
7. Roboty towarzyszące;
8. Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2068330,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 „Nowa Karczma” obejmuje modernizację zaplecza sportowego poprzez budowę kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Nowej Karczmie w następującym zakresie:1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 90 x 45 m o nawierzchni z sztucznej trawy;
2. Budowa kortu do tenisa ziemnego;
3. Budowa placu zabaw;
4. Niwelacja terenu;
5. Budowa murów oporowych;
6. Budowa odwodnienia terenu wraz z drenażem;
7. Budowa oświetlenia;
8. Budowa ogrodzenia;
9. Budowa widowni;
10. Zagospodarowanie terenu;
11. Budowa dróg i placów (OPCJA);
12. Roboty towarzyszące;
13. Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 6402985,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4780000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4720000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EKOSUN" PAWEŁ CZUPAJŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990209622
7.3.3) Ulica: BOHATERÓW WARSZAWY
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-211
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace budowlane - Majkowski-Bau Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4780000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2706000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3107000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2706000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. JANUSZ SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911707698
7.3.4) Miejscowość: Zielona Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 83-404
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H. JANUSZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H. JANUSZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2706000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7687500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7687500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSIK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793088782
7.3.3) Ulica: Kościerska
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7687500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWA KARCZMA
więcej: przetargi NOWA KARCZMA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.