Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00013202/01 - Wynik z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Autocasco, NNW oraz Assistance na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227663491
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Autocasco, NNW oraz Assistance na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f026e48-7229-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018441/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz NNW, OC i AC pojazdów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie, prowadzi się pisemnie, przez co należy rozumieć sposób wyrażenia informacji przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można odczytać i powielić, w tym przekazywanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. Adres, numer telefonu, adres internetowy oraz adres skrzynki e-mail są wskazane § 1 SWZ.
4. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo
5. Przesłanie przez Wykonawcę pytań o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji w inny sposób niż wskazany, może skutkować nie dotarciem oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji do komisji przetargowej w wyznaczonym terminie. Korespondencja taka, nie będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową podczas czynności badania i oceny ofert.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo
8. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
[...]
12. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo to
1) dowolna przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”
2) łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kb/s,
3) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor o taktowaniu min. 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
4) Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
13. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
14. Szczegółowe informacje techniczne i organizacyjne wysyłania i odbioru dokumentów przy użyciu strony https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo znajdują się w Regulaminie oraz instrukcjach dostępnych na portalu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Rz.271.61.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Autocasco, NNW oraz Assistance na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej
1) Zakres ubezpieczeń obejmuje:
a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) ubezpieczenie autocasco,
c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
d) ubezpieczenie assistance.
2) Szczegółowe dane oraz opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera program ubezpieczeniowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ wraz z dodatkami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem, pod warunkiem, że:
1) w okresie 3 lat od dnia udzielenie zamówienia, do dnia 30 listopada nie zostanie zawarta umowa z wykonawcą w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego organizowanych przez Gminę Miejską Legionowo, której jest świadczenie usług ubezpieczenia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług na okres maksymalnie 1 roku, liczony od dnia 1 stycznia kolejnego roku, lub
2) zamawiający lub wykonawca odstąpi od umowy będącej wynikiem tego postępowania lub kolejnej w okresie 3 lat od dnia udzielenie zamówienia, na świadczenie usług ubezpieczenia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług na okres rozstrzygnięcia nowego postępowania, jednak nie dłużej niż na okres 1 roku, lub
3) nabycia składników majątkowych (w tym pojazdów) w okresie trwania umowy, jeżeli nabycie tych składników majątkowych nie było zaplanowane przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, polegać będzie na konieczności zawarcia nowej polisy nie wskazanej w warunkach przetargu, dokumentacji opisu przedmiotu zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.
Ocena zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
2. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - zamawiający wyraża jako minimalne poziomy:
1) posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydanego przez właściwy organ nadzoru w grupach ryzyka objętych przedmiotem niniejszego zamówienia tj. Dział II grupy: 1, 3, 10, 18 załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę oraz braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 57 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnych na dzień składania ofert:
1) oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącego spełniania warunków udziału oraz braku podstaw wykluczenia w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ – dokument w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
Uwaga
I. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 3 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz dokumentów i oświadczeń które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.) w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia) - aktualnych na dzień ich złożenia:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wypełniony załącznik nr 4 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydanego przez właściwy organ nadzoru w grupach ryzyka objętych przedmiotem niniejszego zamówienia tj. Dział II grupy: 1, 3, 10, 18 załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie zakupowej następujące oświadczenie i dokumenty:1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ);
2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik 2 do SWZ);
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczące usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 3 do SWZ) / jeśli dotyczy
4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, o którym mowa w ust. 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 3 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w sposób określony w ust. 6.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-12 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza” dostępnego na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Aby zakończyć proces składania ofert należy kliknąć przycisk „Złóż ofertę”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-10
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie w 2025 roku.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby warsztatu gastronomicznego Powiatowego Centrum Integracji Społecznej w Legionowie
- Dostawa produktów mleczarskich na potrzeby warsztatu gastronomicznego Powiatowego Centrum Integracji Społecznej w Legionowie
- Dostawa mięsa i wędlin na potrzeby warsztatu gastronomicznego Powiatowego Centrum Integracji Społecznej w Legionowie
- Dostawa warzyw i owoców na potrzeby warsztatu gastronomicznego Powiatowego Centrum Integracji Społecznej w Legionowie
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Legionowie na 2025r.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa ubezpieczenia SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie (2 części)
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Puckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZAJKÓW
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.