Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211266/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00216144/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00223725/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84b5539d-eb11-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211266/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 728011,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 674084,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów synterycznychSzczególowe warunki wykonania zamówienia określa załacznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 14837 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów synterycznychSzczególowe warunki wykonania zamówienia określa załacznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 50993 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów synterycznychSzczególowe warunki wykonania zamówienia określa załacznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 24905 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów synterycznychSzczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 342735 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów synterycznychSzczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 11070 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów synterycznychSzczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 71812 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów synterycznychSzczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 67843 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów synterycznychSzczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów synterycznychSzczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 2014 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów syntetycznychSzczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 8250 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów synterycznychSzczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 4272 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów syntetycznychSzczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy.
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 27552 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szwów syntetycznychSzczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga aby w pakiecie wszystkie pozycje pochodziły od jednego producenta
Na każdej saszetce musi znajdować się kod kreskowy lub matrycowy nadrukowany
Na każdym opakowaniu zbiorczym musi znajdować się kod matrycowy
Oferowane Wyroby Medyczne muszą byc dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974) oraz oraz zgodny z Rozporządzeniem MDR 2017/745
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (ok. 33 osób) w zakresie dostarczanych Wyrobów Medycznych. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego miesiąca od dnia pierwszej dostawy oraz zapewni wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 22800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15911,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19482,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15911,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aecsulap Chifa Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1591125 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55459,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55459,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55459,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55459 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458728,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458728,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458728,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458728 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14563,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17612,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14563,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14563 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131090,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131090,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131090,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-10-00-289
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131090 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76285,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76285,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76285,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-10-00-289
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76285 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5248,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5248,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5248,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130020467
7.3.3) Ulica: Iłżecka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-135
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5248 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36702,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36702,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36702,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36702 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28188 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28188 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28188 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-10-00-289
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28188 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Szwy chirurgiczne
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.