Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410122/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Cybinka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cybinka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Cybinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 683911440
1.5.8.) Numer faksu: 684113769
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cybinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5421881f-bde4-4049-b065-edb5fa808c921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Cybinka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5421881f-bde4-4049-b065-edb5fa808c92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041848/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Cybinka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-II.271.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5375144,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie prac budowlanych w zakresie Budowy dróg gminnych na terenie Gminy Cybinka (w trybie zaprojektuj i wybuduj).
2. W ramach realizacji przedmiotu umowy (realizacji ww. zadania inwestycyjnego) przewidziano następujące działania:
Budowa drogi gminnej nr 001122F na działkach nr ewid. 478, 479, 480 obręb nr 0008 Rąpice w m. Rąpice, Budowa dróg gminnych nr 001060F i 001061F na działkach nr ewid. 745 i 746 obręb nr 0001 Białków w m. Białków, Budowa drogi gminnej nr 001147F (ul. Polna) na działkach nr ewid. 128 i 220/2 obręb nr 0010 Urad w m. Urad, Budowa drogi gminnej (ul. Wolności) na działce nr ewid. 294 obręb nr 0009 Sądów w m. Sądów, Budowa drogi gminnej nr 001019F na działce nr ewid. 158/3 obręb nr 0011 Drzeniów w m. Drzeniów, Budowa dróg gminnych nr 100346F i 100347F (ul. Białkowska) na działkach nr ewid. 564, 589 obręb nr 0145 Cybinka miasto w m. Cybinka, Budowa drogi gminnej nr 001008F na działce nr ewid. 651 w m. Grzmiąca.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie prac budowlanych w zakresie Budowy dróg gminnych na terenie Gminy Cybinka w tym m. in.:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, zwanym dalej PFU (zał. Nr 6 do SWZ) zawierającej m.in.:
a) opracowanie koncepcji – propozycji rozwiązań geometrycznych budowy dróg gminnych na terenie Gminy Cybinka wraz z zasadniczymi elementami stałej organizacji ruchu oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do akceptacji, zawierającej opis techniczny oraz materiał graficzny (plan orientacyjny, plan sytuacyjny z opracowaną geometrią przedmiotowych dróg gminnych) – 1 egz. Wykonawca po uzyskaniu pozytywnej opinii Zamawiającego wystąpi do stosownych zarządców sieci o wydanie warunków na likwidację bądź przełożenia uzbrojenia kolidującego z budową drogi gminnej a także uzgodni dokumentację z zarządcami dróg innych kategorii,
b) wykonanie mapy do celów projektowych obejmującej teren inwestycyjny – 1 egz. – jeżeli będzie wymagana,
c) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – jeżeli będzie wymagana,
d) opracowanie projektu budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego -
- 4 egzemplarze;
e) opracowanie projektów wykonawczych, zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego uwzględniający ewentualne zabezpieczenia lub usunięcia kolizji istniejącej sieci infrastruktury technicznej z projektowanym zagospodarowaniem terenu - 4 egzemplarze;
f) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (dalej STWiORB) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – 2 egzemplarze;
g) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego a następnie zatwierdzony przez właściwy organ – 2 egzemplarze,
h) opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - 1 egzemplarz,
i) wykonanie badań geotechnicznych i opinii geotechnicznej – 2 egzemplarze,
j) opracowanie przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - 1 egzemplarz,
k) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) uwzględniającej wszystkie występujące branże – 2 egzemplarze;
m) uzyskanie w imieniu na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
n) uzyskanie akceptacji Zamawiającego przez złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę,
o) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę;
przy czym całość opracowanej ww. dokumentacji należy przekazać również w formie cyfrowej/elektronicznej (na nośniku CD/DVD, całość w plikach *.pdf i wersjach edytowalnych) – 1 egz.
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU, a w szczególności w zakresie 7 poniższych zadań:
a) Zadanie Nr 1 pn.: „Budowa drogi gminnej nr 001122F w m. Rąpice” obejmująca budowę drogi gminnej nr 001122F w m. Rąpice (ul. Nadjeziorna i ul. Leśna), na długości 413 m (w tym m. in.: wykonanie nowej konstrukcji drogi i nawierzchni jezdni, budowa zjazdów do posesji, budowa dojść do furtek, zakup i montaż oznakowania pionowego),
b) Zadanie Nr 2 pn.: „Budowa dróg gminnych nr 001060F i 001061F w m. Białków” obejmująca budowę dróg gminnych nr 001060F i 001061F w m. Białków od posesji nr 82 do posesji nr 90A/1 i od posesji nr 78 do posesji nr 82, na długości 468 m (w tym m. in.: wykonanie nowej konstrukcji dróg i nawierzchni jezdni, budowa zjazdów do posesji, budowa dojść do furtek, zakup i montaż oznakowania pionowego),
c) Zadanie Nr 3 pn.: „Budowa drogi gminnej nr 001147F (ul. Polna) w m. Urad” obejmująca budowę drogi gminnej nr 001147F w m. Urad (ul. Polna) na długości 499 m (w tym m. in.: wykonanie nowej konstrukcji drogi i nawierzchni jezdni, budowa zjazdów do posesji, budowa dojść do furtek, likwidacja kolizji z istn. słupem energetycznym niskiego napięcia, demontaż istniejącego hydrantu nadziemnego wraz z montażem nowego hydrantu w nowej lokalizacji, zakup i montaż oznakowania pionowego),
d) Zadanie Nr 4 pn.: „Budowa drogi gminnej (ul. Wolności) w m. Sądów” obejmująca budowę drogi gminnej w m. Sądów (ul. Wolności) na długości 149 m (w tym m. in.: wykonanie nowej konstrukcji drogi i nawierzchni jezdni, budowa zjazdów do posesji, budowa dojść do furtek, budowa rur osłonowych na istn. kablach telekomunikacyjnych, zakup i montaż oznakowania pionowego).
e) Zadanie Nr 5 pn.: „Budowa drogi gminnej nr 001019F w m. Drzeniów” obejmująca budowę drogi gminnej nr 001019F w m. Drzeniów – od drogi krajowej nr 29 do budynków nr 59 i 61, na długości 420 m (w tym m. in.: wykonanie nowej konstrukcji drogi
i nawierzchni jezdni, budowa zjazdów do posesji, budowa dojść do furtek, przebudowa istniejącej sieci telekomunikacyjnej, wykonanie kompletnego zbiornika podziemnego ze skrzynek rozsączających, wymiana istniejącego przepustu na nowy, zakup i montaż oznakowania pionowego),
f) Zadanie Nr 6 pn.: „Budowa dróg gminnych nr 100346F i 100347F
(ul. Białkowska) w m. Cybinka” obejmująca budowę dróg gminnych nr 100346F i 100347F w m. Cybinka (ul. Białkowska) na łącznej długości 401 m (w tym m. in.: wykonanie nowej konstrukcji dróg i nawierzchni jezdni, budowa zjazdów do posesji, budowa dojść do furtek, zakup i montaż oznakowania pionowego),
g) Zadanie Nr 7 pn.: „Budowa drogi gminnej nr 001008F w m. Grzmiąca” obejmująca budowę drogi gminnej nr 001008F w m. Grzmiąca (ul. Cybińska) na długości 308 m
(w tym m. in.: wykonanie nowej konstrukcji drogi i nawierzchni jezdni, budowa zjazdów do posesji, budowa dojść do furtek, budowa rur osłonowych na istn. kablach telekomunikacyjnych, zakup i montaż oznakowania pionowego);
3) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów materiałów oraz z częstotliwością zapewniającą stwierdzenie, że roboty wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej i STWiORB
4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnej z wymogami prawa budowlanego wraz wykonaniem obsługi geodezyjnej; w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej –
w formie papierowej (1 egzemplarz) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(1 egzemplarz);
5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego, wszystkich niezbędnych decyzji umożliwiających użytkowanie wykonanej inwestycji.
4. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU, przepisami prawa oraz ustaleniami wynikającymi z warunków umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Każda część dokumentacji musi posiadać oświadczenie, Projektanta i Sprawdzającego, że jest wykonana zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami i wytycznymi projektowymi oraz jest kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć. Dokumentacja projektowa musi posiadać oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzonym sprawdzeniu, uzgodnieniu i gotowości jej do realizacji.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz zakres robót do wykonania) określa Program Funkcjonalno-Użytkowy odrębny (zwanym dalej PFU) stanowiący załącznik Nr 6 do SWZ (odpowiednio dla każdego zadania) oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6332803,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6332803,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6332803,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AŻUR" Krzysztof Sawicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261444976
7.3.3) Ulica: Podgórna 17
7.3.4) Miejscowość: Gubin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-620
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6332803,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.