eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaPrzebudowa drogi powiatowej 1016F na odcinku Sława - Wróblów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej 1016F na odcinku Sława – Wróblów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/160091/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej 1016F na odcinku Sława – Wróblów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64f59e91-230d-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044912/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej 1016F na odcinku Sława – Wróblów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352693

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1016F na odcinku Sława – Wróblów (dz. nr 249 – miasto Sława, 157/1 obręb Wróblów) na długości 1200mb.
Stan istniejący na odcinku drogi powiatowej 1016F w miejscu planowanych robót droga posiada nawierzchnię z masy bitumicznej, której stan określa się jako nie zadowalający. Występują liczne spękania podłużne i poprzeczne, ubytki w nawierzchni, ubytki krawędzi jezdni, łaty i nierówności, które podlegają dalszej degradacji, umożliwiając przenikanie wody opadowej w głąb konstrukcji nawierzchni co stanowi przyczynę jej niszczenia. Warstwa ścieralna utraciła swoją szczelność co znacząco skraca okres eksploatacji nawierzchni. Pobocza miejscowo zawyżone oraz porośnięte przez roślinność. Lokalnie pobocza są zaniżone co stwarza zagrożenie w bezpieczeństwie ruchu drogowego. Krawędź jezdni na wysokości kompleksu leśnego jest nierówna. W związku z występującą znaczącą degradacją nawierzchni drogi i poboczy zachodzi konieczność jej przebudowy.
2. Zakres robót objętych zamówieniem:
• frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej o grubości do 5cm,
• wykonanie warstwy wyrównawczej w celu wyeliminowania nierówności w postaci kolein, zagłębień itp. z betonu asfaltowego AC 16W w ilości 125kg/m2,
• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grubości 5cm,
• profilowanie poboczy poprzez usuniecie warstwy humusu o gr. 15cm na szer. 0,75m i uzupełnienie materiałem kamiennym frakcji 0/31,5mm,
• profilowanie pozostałej części pobocza o szer. 0,7m po stronie ścieżki rowerowej i na szerokości 0,25m po stronie przeciwnej wraz z obsianiem mieszanką traw,
• przebudowa istniejących zjazdów o nawierzchni utwardzonej oraz utwardzenie istniejących zjazdów o nawierzchni gruntowej,
• przebudowa istniejącego chodnika przy przejściu dla pieszych oraz w okolicy wiaty przystankowej. Zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Zamawiający wymaga aby w chodnikach, w miejscach lokalizacji przejść dla pieszych, zastosować pasy z reliefowych płytek kierunkowych i ostrzegawczych,
• Odtworzenie (odmalowanie) istniejącego oznakowania poziomego.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, warunkami udzielonych pozwoleń, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:
a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:
• oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,
• poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy oraz aktualnych zaświadczenia, iż jest czynnym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) realizacji inwestycji zgodnie z:
• projektem technicznym,
• warunkami określonymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Burmistrza Sławy z dnia 19.03.2024r. nr ROŚ.6220.1.2024,
c) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
d) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r., nr 47, poz. 401),
e) wyznaczenia i odpowiedniego zabezpieczenie strefy tymczasowego magazynowania materiałów i odpadów,
f) wytyczenia zakresu robót przez uprawnionego geodetę,
g) stosowanie jedynie wyrobów i materiałów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r., poz. 682),
h) posiadanie na zastosowane przy realizacji robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia materiały i wyroby budowlane – krajowej deklaracji właściwości użytkowych lub w uzasadnionych przypadkach krajowej oceny technicznej każdego używanego na budowie wyrobu,
i) przedstawienie do akceptacji Inspektora Nadzoru wniosków materiałowych na wszystkie materiały przed ich wbudowaniem lub zainstalowaniem, określające wybraną i zaakceptowaną technologię robót o parametrach porównywalnych z zaproponowanymi rozwiązaniami projektowymi,
j) dostarczanie, na każde wezwanie Zamawiającego, dokumentów potwierdzających jakość i dopuszczenie do stosowania wszystkich wyrobów i materiałów wbudowanych zainstalowanych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy,
k) utrzymanie w czasie realizacji robót budowlanych porządku na terenie budowy, bieżącego usuwania zbędnych materiałów i odpadów oraz po zakończeniu całości robót do uporządkowania terenu robót,
l) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,
m) wywozu i zagospodarowania wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023r. poz. 1587, ze zm.).
4. Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem zamówienia oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do SWZ, w szczególności projekt techniczny i przedmiar robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie przedsięwzięcia wskazanym w projekcie technicznym. Poszczególne ilości i rodzaje robót powinny być oszacowane w szczególności na podstawie dokumentacji projektowej i przeprowadzonej przez oferenta wizji w terenie. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1376844,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1894359,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1535827,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ColasPolska Sp.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 786-13-95-883

7.3.3) Ulica: Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie części zamówienia z wyłączeniem wykonania robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1535827,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.