Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00405099/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe dróg gminnych na terenie gminy Gorlice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183535762
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe dróg gminnych na terenie gminy Gorlice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c534bff0-579b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042937/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Roboty remontowe dróg gminnych na terenie gminy Gorlice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 194111,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Remont odcinka drogi gminnej nr 270612K „Nad Watrą” w Szymbarku na dz. 1644/1 wraz z remontem zjazdu na drogę 270613KDroga:
Mechaniczne ścinanie poboczy grub. 20 cm – 380 m2
Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową – 570 m2
Wykonanie nawierzchni bitumicznej grub. warstwy 6 cm – 570 m2
Uszczelnienie krawędzi jezdni bitumicznej emulsją asfaltową – 380 mb
Wykonanie poboczy z mieszanki tłuczniowej grub. warstwy 6 cm – 190 m2
Zjazd:
Demontaż istniejącej nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm – 15 m2
Demontaż przepustu pod zjazdem z kręgów betonowych Ø300 mm – 5 mb
Montaż rury karbowanej Ø400 mm – 6 mb
Wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej średnia grub. warstwy 20 cm – 15 m2
Wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej grub. 5 cm – 15 m2
Uszczelnienie krawędzi jezdni bitumicznej emulsją asfaltową – 5 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 59362,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont drogi gminnej nr 270602K „Polanka” na dz. nr 321 w Szymbarku wraz z remontem zjazdu na dz. nr 2084/2Droga:
Mechaniczne ścinanie poboczy grub. 20 cm – 210 m2
Mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni klińcowej – 630 m2
Wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej frakcji 0 -63 mm grub. warstwy 20 cm po uwałowaniu – 840 m2
Wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej grub. warstwy 5 cm – 630 m2
Uszczelnienie krawędzi jezdni bitumicznej emulsją asfaltową – 420 mb
Wykonanie poboczy z mieszanki tłuczniowej grub. warstwy 5 cm – 210 m2
Oczyszczenie rowu odwadniającego z namułu grub. namułu 30 cm – 300 mb
Montaż rur karbowanych K-2 Ø400 mm na ławie żwirowej na zjazdach do posesji – 18 mb
Zjazd:
Mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni – 40 m2
Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką tłuczniową frakcji 0-63 mm średnia grub. warstwy 15 cm – 30 m2
Wykonanie nawierzchni bitumicznej grub. warstwy 5 cm – 40 m2
Uszczelnienie krawędzi jezdni bitumicznej emulsją asfaltową – 10 mb
Wykonanie poboczy z mieszanki tłuczniowej grub. warstwy 5 cm – 10 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 108379,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Remont drogi gminnej 1281 w Bystrej – etap II Wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej frakcji 0-63 mm grub. warstwy 15 cm – 300 m2
Wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej grub. warstwy 5 cm – 225 m2
Uszczelnienie krawędzi jezdni emulsją asfaltową – 150 mb
Wykonanie poboczy z mieszanki tłuczniowej grub. warstwy 5 cm – 75 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 26369,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84900,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85485,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84900,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „GODROM” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738 18 02 733
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "GODROM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "GODROM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84900,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128781,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152538,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128781,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JERZY OSIOŁ-ZAWADOWICZ Gor-Bud
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DANIEL MIKOŁAJCZYK Gor-Bud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7381237026
7.3.4) Miejscowość: Strzeszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 38-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE OSIOŁ ZAWODOWICZ JERZY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE OSIOŁ ZAWODOWICZ JERZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128781,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36300,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36408,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36300,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „GODROM” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738 18 02 733
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "GODROM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "GODROM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36300,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe piwnic i ścian fundamentowych oraz uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej w budynku administracyjnym Powiatu Gorlickiego przy ul. Słonecznej 7 w Gorlicach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1499K Bielanka - Łosie - Ropa polegająca na budowie chodnika w km 1+850 do km 2+200 w m. Łosie
- Przebudowa drogi powiatowej 1462K Łużna - Staszkówka w zakresie budowy chodnika w km 5+445 do 5+680 str. prawa w miejscowości Staszkówka
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOWRÓZEK ORAZ TURZNO W GMINIE ŁYSOMICE
- Remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Gołcza w roku 2025
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100608C RÓŻANKOWO - ŚWIERCZYNKI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.