Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00418559/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego z podziałem na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Ciechocińska 22, Odolion
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.aleksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpodolion.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-736279aa-d0d2-4aae-be51-352e8d4249011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie Dróg i Mostów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego z podziałem na 3 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-736279aa-d0d2-4aae-be51-352e8d424901
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031507/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego z podziałem na 3 zadania:
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DUDiM.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (Inspektora Nadzoru) dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego.Zadanie nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2607C Ośno – Zazdromin – etap II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (Inspektora Nadzoru) dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego.Zadanie nr 2: Poprawa infrastruktury drogowej drogi powiatowej nr 2634C ul. Wojska Polskiego w Aleksandrowie Kujawskim
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (Inspektora Nadzoru) dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego.Zadanie nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 2603C Ciechocinek – Siutkowo – etap V.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12540,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41697,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12540,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Budowlanych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382424250
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12540,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 334 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8141,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31611,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8141,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Budowlanych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382424250
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8141,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 334,00 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61131,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21026,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Budowlanych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382424250
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21026,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 334 dni
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Zakup i dostawa ciągnika z pługiem, kosiarką, zamiatarką i posypywarką na potrzeby Gminy Aleksandrów Kujawski
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Hańsk.
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.