Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00426945/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół nr1 w Przysusze polegająca na budowie platformy pionowej windy w ramach zadania inwestycyjnego: Likwidacja barier komunikacyjnych w Zespole Szkół nr 1 w Przysusze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53
1.5.8.) Numer faksu: 48 (48) 675 25 53 wew. 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddfdbe25-60f2-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół nr1 w Przysusze polegająca na budowie platformy pionowej windy w ramach zadania inwestycyjnego: Likwidacja barier komunikacyjnych w Zespole Szkół nr 1 w Przysusze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddfdbe25-60f2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048367/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbudowa budynku Zespołu Szkół nr1 w Przysusze polegająca na budowie platformy pionowej windy, w ramach zadania inwestycyjnego: Likwidacja barier komunikacyjnych w Zespole Szkół nr 1 w Przysusze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154172,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół nr1 w Przysusze polegająca na budowie platformy pionowej zewnętrznej (windy dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszające się na wózku inwalidzkim) w placówce edukacyjnej, do której uczęszczają uczniowie LO i Technikum w ramach zadania inwestycyjnego: Likwidacja barier komunikacyjnych w Zespole Szkół nr 1 w Przysusze
Istniejący budynek szkolny Zespołu Szkół Nr 1 w Przysusze o konstrukcji tradycyjnej, murowany, 3 kondygnacyjny z dachem dwuspadowym. Bryła architektoniczna budynku w rzucie głównym to prostokąt. Komunikację pionową w budynku wg stanu obecnego zapewniają klatki schodowe, łączące wszystkie kondygnacje budynku. Projektuje się rozbudować obiekt o windę umożliwiającą komunikacje pionową pomiędzy kondygnacjami budynku. Obecnie budynek jest dostępny dla osób niepełnosprawnych jedynie tylko na poziomie parteru za pomocą pochylni zewnętrznej zlokalizowanej przy wejściu głównym.
Rozbudowa budynku o platformę pionową obejmuje:
1. Rozbiórka istniejącego tarasu o wymiarach ok. 590x315 cm.
2. Wylanie betonowych ław pod murowane ścianki oporowe.
3. Wymurowanie ścianek oporowych z bloczków betonowych gr. 25cm.
4. Wykonanie podsypki piaskowej, odpowiednie jej zagęszczenie,
zamontowanie rurki odwadniającej płytę fundamentową.
5. Wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej, zamontowanie rurki
odwadniającej.
6. Wykonanie na pozostałej powierzchni tarasu nawierzchni z kostki
brukowej.
7. Demontaż 3 okien znajdujących się na 3-kondygnacjiach w miejscu
projektowanej windy.
8. Wykucie otworu w ścianie pod oknem na szerokość 140,0 cm i wysokości
82,0 cm od filara od strony zachodniej na każdej kondygnacji budynku.
9. Zamurowanie pozostałego otworu na każdej z kondygnacji.
10. Wykonanie nadproża nad otworem na drzwi do windy na każdej
kondygnacji, podmurowanie ściany do poziomu wieńca stropu.
11. Wykończenie wewnętrzne zamurowanych otworów poprzez otynkowanie
i pomalowanie
12. Montaż szybu windowego, odpowiednie jego zakotwienie do zewnętrznej,
północnej ściany budynku odpowiednimi elementami kotwiącymi i
odpowiednimi kotwami dostarczonymi przez producenta szybu
windowego.
13. Montaż platformy windowej.
14. Docieplenie styropianem zamurowanych otworów i wykończenie tynkiem
systemowym w kolorze zbliżonym do koloru elewacji.
Wykonawca w ramach udzielonego zamówienia zobowiązany jest do:
- Uzyskania protokołu dopuszczenia urządzenia dźwigowego do eksploatacji.
- Uzyskania w imieniu Inwestora decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót (przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy do wyliczenia ceny oferty) - załącznik nr 6 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa
firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny.
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DŹWIGOWO-BUDOWLANY Hubert Janus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671988010
7.3.3) Ulica: 30/13/14 ul. Stefana Batorego
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DŹWIGOWO-BUDOWLANY Hubert Janus
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DŹWIGOWO-BUDOWLANY Hubert Janus
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Przebudowa drogi Gminnej nr 330920W w Janikowie
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Zakup w 2025r. paliw do samochodów PZDP Przysucha
- Sukcesywne dostawy preparatów do żywienia dojelitowego oraz zestawów do podaży diet dojelitowych(2)
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.