eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębowiecRozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na utworzenie żłobka, 38-220 Łazy Dębowieckie 202



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na utworzenie żłobka, 38-220 Łazy Dębowieckie 202

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 101

1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 13 028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/953099

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na utworzenie żłobka, 38-220 Łazy Dębowieckie 202

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff278c6-2f76-4081-8425-c30e3ae7bd30

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048703/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na utworzenie żłobka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane jest w ramach „Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029” współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na utworzenie żłobka, zlokalizowanego na działce nr ewid. 1064/2, 1063/3 w m. Łazy Dębowieckie.
W zakresie zadania zawiera się:
1)Wykonanie robót rozbiórkowych zewnętrznych i wewnętrznych, polegających między innymi na demontażu okien, rozebraniu elementów murowych i stropowych, demontażu posadzek z płytek ceramicznych oraz z tworzyw sztucznych.
2)Roboty konstrukcyjne i murowe, wykonanie fundamentu pod schody zewnętrzne wraz z niezbędnymi izolacjami. Roboty murowe ścian zewnętrznych i wewnętrznych (działowych). Należy wykonać prace związane z wykonaniem belek żelbetowych oraz części stropu wraz z klatką schodową prowadzącą do wyjścia z budynku.
3) Prace związane z wykonaniem daszku nad wejściem - wykonanie konstrukcji drewnianej daszku pokrytej folią polietylenową z wykonaniem łacenia. Konstrukcję należy pokryć blachą powlekaną. Należy uwzględnić wykonanie obróbek blacharskich, montaż orynnowania i rur spustowych oraz podbitki.
4)Montaż stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie montażu drzwi zewnętrznych do budynku, okien i drzwi wewnętrznych (ościeżnice regulowane) zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej i okiennej.
5) Wykończenie ścian wewnętrznych (działowych) i elementów murowych ścian zewnętrznych. Należy wykonać tynki i uzupełnienia tynków cementowo – wapiennych, wykonanie gładzi gipsowych oraz malowania pomieszczeń z uwzględnieniem gruntowania podłoży. W wykończenie ścian należy uwzględnić zabudowy kanałów wentylacyjnych oraz montaż kratek wentylacyjnych. Część pomieszczeń wykończone płytkami ceramicznymi na zaprawie klejowej.
6)Wykończenie podłóg i posadzek wykonać poprzez gruntowanie podłoży pod posadzki z płytek gresowych z uwzględnieniem cokołu. W części pomieszczeń posadzki wykończone wykładziną podłogową PCV.
7)Wykonanie balustrad zewnętrznych stalowych, ocynkowanych, malowane proszkowo oraz chromoniklowe pochwyty wewnętrzne na klatce schodowej
8) Roboty elewacyjne, wykonać poprzez uzupełnienie elewacji płytami styropianowymi z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową.
9) Wykonanie dojścia do placu zabaw z kostki brukowej na podsypce piaskowej, wraz z wykonaniem podbudowy i ułożeniem obrzeży betonowych.
10)Wykonanie instalacji elektrycznej poprowadzić z odrębnej tablicy rozdzielczej, oświetlenie całości przedmiotu zamówienia typu LED. Należy wykonać instalację dzwonka. Należy sporządzić protokoły z pomiarów elektrycznych.
11) Wykonanie przebudowy i budowy instalacji wody ciepłej z cyrkulacją, zimnej, instalacji sanitarnej i centralnego ogrzewania. Należy uwzględnić montaż umywalek ustępów i natrysku.
12)Wykonanie placu zabaw. Prace należy rozpocząć od demontażu istniejącego ogrodzenia i rozbiórce nawierzchni z płyt chodnikowych. Teren pod plac zabaw należy wykonać poprzez korytowanie i utwardzenie pod nawierzchnię bezpieczną syntetyczną z płyt EDPM. Montaż urządzeń zabawowych wykonać na fundamencie betonowym.
13)Należy wykonać ogrodzenie systemowe panelowe wokół placu zabaw.
14)Kształtowanie terenów zielonych wykonać poprzez uzupełnienie warstwą ziemi urodzajnej z wysiewem trawy oraz wykonać nasadzenia krzewów ozdobnych.
15)Wykonanie kompletnego opracowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, planów ewakuacji, wyposażenia w sprzęt p.poż. i oznakowania.
16) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załączniki nr 1 do SWZ oraz Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ. Wszystkie elementy dokumentacji projektowej należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować jako wzajemnie się uzupełniające.

Szczegółowe warunki zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa WITEX Józef Witek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342425864

7.3.4) Miejscowość: Siołkowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-330

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.