Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00378718/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzeń organizowanych w ramach projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, (...)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 42-44
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 508 691 150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dodn.zamowienia@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodn.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6d9b2e0-3000-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzeń organizowanych w ramach projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, (...)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6d9b2e0-3000-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096615/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi w zakresie organizowania imprez
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie w tym uczenia się dorosłych, w Województwie Dolnośląskim2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.WR.2614.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa wydarzeń typu:
1) konferencja 2 – dniowa,
2) seminarium/konferencja 1-dniowa (sala po stronie zamawiającego),
3) posiedzenie Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji – jednodniowe,
w ramach projektu pn. Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie w tym uczenia się dorosłych, w Województwie Dolnośląskim.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęły 3 oferty. Wykonawca SAMBOR LUXURY MOMENTS BARTŁOMIEJ SAMBOR ul. Perkusyjna 23A/3, 51-531 Wrocław złożył ofertę z najniższą ceną w wysokości 580 350,00 zł. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości 537 141,00 zł i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do wartości oferty najkorzystniejszej. Art. 255 pkt 3 ustawy PZP stanowi, iż: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego w wyniku wystąpienia przesłanki ustawowej postępowanie unieważnia się.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 872534,94 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- WM/SZP/TP/102/2024/G_Świadczenie usług w zakresie zwalczania szkodników, przeprowadzenia dezynsekcji, usuwania gniazd owadów, na nieruchomościach oraz z drzew i krzewów na terenie Gminy Wrocław.
- WM/SZP/TP/98/2023/G_Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach zabudowanych mieszkalnych i użytkowych Gminy Wrocław.
- Dostawa Upgrade oprogramowania XRY Complete do wersji XRY PRO (licencja wieczysta) z 12 m-c subskrypcją aktualizacji wraz z 24 m-c subskrypcją aktualizacji XRY PRO lub rozwiązanie równoważne.
- Dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 42 we Wrocławiu w roku 2025 z podziałem na zadania.
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34, we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 7
- DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH (POWTÓRKA)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja międzynarodowej konferencji <<87. Posiedzenie Plenarne i Dzień Tematyczny Komitetu Wyższych Inspektorów Pracy (SLIC)>>".
- Szkolenie z zakresu rewitalizacji w ramach projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Organizacja warsztatów dla uczniów i ich rodziców, szkoleń, warsztatów i indywidualnego wsparcia dla nauczycieli oraz szkoleń dla kadry administracyjnej z szkół podstawowych
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 do 15.12.2025 r. 2500 godzin pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych. niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.