eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiskówPrzebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Liskowie przy ul. Ks. Blizińskiego 44a w celu spełnienia wymogów przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Liskowie przy ul. Ks. Blizińskiego 44a w celu spełnienia wymogów przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lisków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. W. Blizińskiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Lisków

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-850

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 76 34 114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@liskow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Liskowie przy ul. Ks. Blizińskiego 44a w celu spełnienia wymogów przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae03f3f3-68c2-471f-9b13-f69aa1eebf62

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072415/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Liskowie przy ul. Ks. Blizińskiego 44a w celu spełnienia wymogów przeciwpożarowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROI.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, wstępna promesa nr Edycja2RPOZ/2024/5353/PolskiLad
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Liskowie przy ul. Ks. Blizińskiego 44a w celu spełnienia wymogów przeciwpożarowych, między innymi:
-obudowa i oddymianie klatki schodowej,
-montaż oświetlenia awaryjnego i autonomicznych czujek dymu,
-częściowa wymiana stolarki drzwiowej.
Przedmiotowy budynek wpisany jest do rejestru zabytków, nr.: 84/Wlkp/A z 26.02.2002 roku.
Budynek szkoły podstawowej – program użytkowy obejmuje pomieszczenia:
-piwnica: klatka schodowa, kotłowania, pom. gospodarcze
-parter: klatka schodowa, korytarz, kawiarenka, sekretariat, WC dla niepełnosprawnych, WC męskie, sale lekcyjne
-I piętro: korytarz, gabinet dyrektora, sale lekcyjne, zaplecze Sali, WC damskie, pom. porządkowe, klatka schodowa, szatnia
-II piętro: klatka schodowa, korytarz, sale lekcyjne, pom. socjalne, pom. porządkowe, korytarz
-poddasze: korytarz, sale lekcyjne, WC personelu, archiwum, pokój logopedy, biblioteka, pokój nauczycielski, klatka schodowa
Projektowany budynek komponuję się i harmonizuje z otaczającym go krajobrazem i istniejącą zabudową.
Obiekt wykorzystywany jako budynek użyteczności publicznej oświatowy – pełni funkcję szkoły podstawowej. Projektowany obiekt będzie spełniał podstawowe wymagania, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane. Obiekt budowlany wraz ze związanymi z nim urządzeniami budowlanymi, biorąc pod uwagę przewidywany okres użytkowania, zaprojektowano w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej po wykonaniu wskazań wg ekspertyzy p.poż i postanowień WKWPSP.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego
• Parametry techniczne:
- powierzchnia zabudowy - 296,50 m2
- powierzchnia wewnętrzna - 1096,10 m2
- powierzchnia użytkowa - 955,04 m2
- kubatura - 5000,00 m3
- wysokość budynku - 20,94 m (średniowysoki - SW)
- szerokość budynku - 15,30 m
- długość budynku - 23,70 m
- ilość kondygnacji nadziemnych - 4
- ilość kondygnacji podziemnych – 1
Szczegółowy opis wszystkich projektowanych i zakładanych robót zawarty jest w: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych oraz pozostałych załącznikach do SWZ.
Uwaga: dołączone do SWZ przedmiary robót mają charakter informacyjno-pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ. Wykonawca robót jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru robót oraz jego zgodności z projektem budowlanym.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, sprawdzeń, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, zawiadomienia właściwego organu o rozpoczęciu robót budowlanych, uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu – jeżeli dotyczy.
Wykonawca na własny koszt musi wykonać inwentaryzację geodezyjno-powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą.
Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Okres rękojmi 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca P.H.U. SEBMARK Sebastian Sowiński, ul. Majkowska 18, 62-800 Kalisz,
odstąpił od podpisania umowy w dniu 20.08.2024 r. Cena kolejnej oferty przekracza wysokość środków przeznaczonych przez Zamawiającego. Fakt ten stanowi zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 Pzp samoistną przesłankę do unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.