Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00418577/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00441980/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 957 w miejscowości Zubrzyca Dolna odc. referencyjny 100 w km 4+180 - 4+372 polegająca na budowie chodnika wraz z oświetleniem ulicznym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 957 w miejscowości Zubrzyca Dolna odc. referencyjny 100 w km 4+180 - 4+372 polegająca na budowie chodnika wraz z oświetleniem ulicznym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d278d939-dcfe-45dc-bb34-e8ef7c49e1c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026818/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa chodnika z przejściem dla pieszych naprzeciw boiska sportowego Orlik wraz z oświetleniem ulicznym wzdłuż drogi wojewódzkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 665725,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Przebudowę drogi wojewódzkiej nr 957 w miejscowości Zubrzyca Dolna odc. referencyjny 100 w km 4+180 - 4+372 polegająca na budowie chodnika wraz z oświetleniem ulicznym” zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami.
2. Zakres robót, czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności wykonanie:
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 957 w miejscowości Zubrzyca Dolna odc. referencyjny 100 w km 4+180 - 4+372 polegająca na budowie chodnika wraz z oświetleniem ulicznym wraz z oświetleniem ulicznym;
Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze(opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji robót) i rozbiórkowe.
2) Przebudowę drogi wojewódzkiej polegającej na budowie chodnika wraz z przejściem dla pieszych i przebudowie zjazdów na odcinku projektowanego chodnika.
3) Przebudowę rowu przydrożnego wraz z przepustem i budowa kanalizacji deszczowej
4) Budowę kanału technologicznego
5) Budowę oświetlenia ulicznego wraz z przejściem dla pieszych.
3. W ramach zamówienia należy:
Uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie decyzje, zgody, zezwolenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia – zgodnie z ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami,
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego
Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu tymczasowej i stałej dla wyżej wymienionych robót wraz z jego akceptacją przez ZDW oraz Policję , przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych
Uzyskać warunki zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót
Dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych we właściwym organie administracji budowlanej i uzyskać poświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na dokonane zgłoszenie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik Nr 10 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 11 do SWZ Dokumentacja techniczna
Załącznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót
(Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.)
5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Główny przedmiot:
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 Roboty drogowe
45.23.20.00-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne.
6. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 60 miesięcy - maksymalnie 84 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484490,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484490,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓÓT INŻYNIERYJNYCH „ BESKID” G. A. DUDA Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735 281 56 21
7.3.3) Ulica: ul. Kunickiego
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-134
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "BESKID" G.A. DUDA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484490,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 570 obręb Sulmierzyce (ul. Borowa w Sulmierzycach) o długości 209,50m
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Remont drogi powiatowej Nr P 1581R Droga przez wieś Nowosielce w km 0+010 - 1+625
- Modernizacja schodów zewnętrznych, chodnika i parkingu na miejsca na rowery
- Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych na terenie Gminy Miejskiej Jarosław- odnowa drogi powiatowej Nr 1759R ulica Stojałowskiego w Jarosławiu
- Przebudowa - modernizacja drogi dojazdowej i mostu dojazdowego do leśniczówki w leśnictwie Prusów w oddziale 125i
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.