Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404366/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
TRANSPORT I OPIEKA W CZASIE PRZEWOZU DZIECI I UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WARTKOWICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI OŚWIATY W WARTKOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730273394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436785535
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzoo@wartkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gzoowartkowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TRANSPORT I OPIEKA W CZASIE PRZEWOZU DZIECI I UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WARTKOWICE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e1841db-24f2-4cfc-b468-d4078da743bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404366
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZOO.364.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406618,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TRANSPORT I OPIEKA W CZASIE PRZEWOZU DZIECI I UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WARTKOWICE
TRANSPORT I OPIEKA W CZASIE PRZEWOZU DZIECI
I UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WARTKOWICE. Przedmiotem zamówienia jest transport i zapewnienie opieki w czasie przewozu dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół na terenie gminy Wartkowice w roku szkolnym 2024/2025. Transport obejmuje przewóz (dowóz i odwóz) uczniów dzieci uczęszczających do następujących szkół i przedszkoli na terenie gminy Wartkowice (dalej także: „jednostki oświatowe”):
1) Szkoły Podstawowej w Wartkowicach – ul. Legionów Polskich 5; 99-220 Wartkowice,
2) Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kłódnej - Jadwisin 3; 99-220 Wartkowice,
3) Zespołu Przedszkolnego w Wartkowicach - ul. Targowa 11; 99-220 Wartkowice.
Opieka w czasie przewozów realizowana będzie przez Wykonawcę poprzez przeznaczoną do opieki nad uczniami/dziećmi osobę pełnoletnią, niezależnie od kierowcy – po jednej podczas każdego przewozu (dalej: „Opiekun Przewozu”). Zamawiający nie wymaga, aby Opiekun Przewozu posiadał kwalifikacje pedagogiczne. Do realizacji przewozów Wykonawca powinien zapewnić jednocześnie co najmniej 3 autobusy o takiej liczbie miejsc, aby w czasie jazdy zapewnić uczniom miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami i trzy osoby do sprawowania opieki podczas przewozu. Przewóz będzie realizowany na trasach określonych w Rozdziale 4 pkt 6 SWZ Dowozy do Szkoły Podstawowej w Wartkowicach będą odbywać się w godzinach 6.50 – 7.30, a odwozy w godzinach 12.25 – 15.10. Odwozy ze Szkoły Podstawowej w Kłódnej w godzinach 13.00 – 14.45. Odwozy z przedszkola w Wartkowicach w godzinach 14.00 – 15.10. Szczegółowy harmonogram przewozów uczniów i lokalizacja przystanków na w/w trasach zostanie przekazany Wykonawcy przed podpisaniem umowy. Harmonogram będzie podlegał bieżącej aktualizacji w przypadku stałej lub doraźnej zmiany planu zajęć szkolnych. Łączna długość tras wynosi dziennie ok. 279 km. Podana liczba kilometrów nie uwzględnia dojazdów pojazdów Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia realizacji przewozów i do miejsca postoju po wykonaniu przewozu. Przewidywana liczba dni przewozu – 180 dni. Do realizacji przewozów Wykonawca powinien zabezpieczyć co najmniej 3 pojazdy (autobusy) jednocześnie o takiej liczbie miejsc, aby w czasie jazdy zapewnić uczniom miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający nie zapłaci odrębnego wynagrodzenia za dodatkowe kursy wynikłe z braku odpowiedniej liczby miejsc w pojeździe. Opiekun Przewozu zobowiązany jest do nadzoru i utrzymania bezpieczeństwa uczniów podczas przewozu zgodnie z Rozdziałem 4 pkt 15. W razie awarii autobusu wykonującego przewóz Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego bez dodatkowych kosztów, w czasie nieprzekraczającym 50 minut (zgodnie z czasem wynikającym z zobowiązania Wykonawcy określonym w formularzu ofertowym). Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami (autobusami) sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu, oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów i objęte ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej (OC). W sezonie zimowym autobusy powinny być ogrzewane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352002,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502782,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352002,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOŃSKI TRAVEL PRZEWOZY TURYSTYCZNE KRAJOWE I ZAGRANICZNE MAGDALENA BAJZERT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 668-180-17-89
7.3.3) Ulica: WRZOSOWA
7.3.4) Miejscowość: PRZYKONA
7.3.5) Kod pocztowy: 62-731
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352002,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
- ZP/16/2025 Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI,MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.