Og³oszenie z dnia 2022-12-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00222208/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00091569/01 - Wynik z dnia 2023-02-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Metodyka e-learningu, ewaluacja wiedzy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIA£YMSTOKU
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 748 56 25,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Metodyka e-learningu, ewaluacja wiedzy”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f30e71c7-7230-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00473487
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Doskona³o¶æ dydaktyczna uczelni”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umb3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umb
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
5.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
5.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
5.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach danych osobowych wysy³aj±c informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach internetowych Uczelni,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – ustawa Prawo zamówieñ publicznych),
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskuj±ce o udostêpnienie informacji publicznej, w³a¶ciciel platformy do publikowania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego,
Pani/Pana dane osobowe w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich,
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub te¿ przez okres d³u¿szy w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.4.19.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie, w siedzibie Zamawiaj±cego, szkoleñ z zakresu metodyki e-learningu, ewaluacji wiedzy, dla 14 pracowników: nauczyciele akademiccy i pracownicy administracyjni Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: • PC cena – 40%,
• PD – do¶wiadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (który ma znacz±cy wp³yw na jako¶æ wykonania zamówienia)– 60%
w tym:
• PD1 do¶wiadczenie trenera w prowadzeniu szkoleñ z zakresu metodyki e-learningu – 20%
• PD2 do¶wiadczenie trenera w prowadzeniu szkoleñ lub doradztwa z zakresu metodyki
e-learningu dla uczelni wy¿szej –20%
• PD3 do¶wiadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia – liczba publikacji naukowych lub artyku³ów w prasie bran¿owe - 20%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD1 do¶wiadczenie trenera w prowadzeniu szkoleñ z zakresu metodyki e-learningu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: PD2 do¶wiadczenie trenera w prowadzeniu szkoleñ lub doradztwa z zakresu metodyki e-learningu dla uczelni wy¿szej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD3 do¶wiadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia – liczba publikacji naukowych lub artyku³ów w prasie bran¿owe
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy okre¶la warunek zdolno¶ci zawodowej poni¿ej:2.4.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawca, który:
W okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest którzy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedn± us³ugê szkoleniow± z zakresu metodyki e-learningu dla grupy docelowej jak± s± nauczyciele akademiccy w wymiarze co najmniej 24 godzin szkoleniowych na grupê z zastrze¿eniem ¿e jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 min.
- weryfikacja spe³nienia wy¿ej wymienionego wymogu odbêdzie siê na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy na lub wg za³±cznika nr 4 do SWZ sk³adanego wraz z ofert± oraz wykazu us³ug sk³adanego na wezwanie Zamawiaj±cego przez Wykonawcê ocenionego najwy¿ej na lub wed³ug za³±cznika nr 10 do SWZ.
2.4.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który: dysponuje odpowiednimi zasobami ludzkimi do realizacji przedmiotowej us³ugi, tj.: osoby skierowane do realizacji zamówienia, odpowiedzialne za realizacjê zamówienia posiadaj±:
a) wykszta³cenie wy¿sze,
b) do¶wiadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleñ/warsztatów/doradztwa z zakresu metodyki e-learningu akademickiego oraz ewaluacji wiedzy,
c) do¶wiadczenie w realizacji minimum 3 szkoleñ lub doradztwa z zakresu w ci±gu ostatnich 3 lat licz±c od daty terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, skierowanych do nauczycieli akademickich i innych pracowników uczelni wy¿szych, w wymiarze co najmniej 16 godzin dydaktycznych dla ka¿dego przeprowadzonego szkolenia/us³ugi doradczej z zastrze¿eniem ¿e jedna godzina dydaktyczna równa siê 45 min.
- weryfikacja spe³nienia wy¿ej wymienionego wymogu odbêdzie siê na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy na lub wg za³±cznika nr 4 do SWZ sk³adanego wraz z ofert± oraz wykazu osób sk³adanego na wezwanie Zamawiaj±cego przez Wykonawcê ocenionego najwy¿ej na lub wed³ug za³±cznika nr 9 do SWZ.
4.2.3. Zamówienie musi byæ realizowane osobi¶cie przez osobê skierowan± do realizacji zamówienia wskazan± w formularzu ofertowym. W sytuacji, gdy wybrany Wykonawca lub osoba skierowana przez Wykonawcê do realizacji zamówienia nie by³aby w stanie realizowaæ zamówienia – Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ do realizacji zamówienia osobê o kompetencjach, wykszta³ceniu i do¶wiadczeniu nie mniejszych ni¿ osoby wskazanej w ofercie. Zmiana musi zostaæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego na pi¶mie.
Je¿eli w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca uzna, ¿e wskazane jest przeprowadzenie czê¶ci szkolenia oprócz trenera wskazanego w ofercie przez dodatkowego trenera, Zamawiaj±cy dopuszcza tak± mo¿liwo¶æ pod warunkiem, ¿e dodatkowy trener spe³nia poni¿sze wymagania: legitymuje siê co najmniej wykszta³ceniem wy¿szym o profilu pedagogicznym, mieæ minimum 5-letnie do¶wiadczenie praktyczne w zakresie dydaktyki akademickiej oraz byæ autorem/wspó³autorem publikacji naukowych z zakresu metodyki prowadzenia zajêæ na uczelni wy¿szej co zostanie potwierdzone przez Wykonawcê o¶wiadczeniem.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania:
- aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z³o¿onym wraz z ofert± – wg Za³±cznika nr 8 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania:
w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej i zawodowej zgodnie z pkt. 2.4. Czê¶ci XX SWZ:
a) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie na lub wed³ug za³±cznika nr 10 do SWZ w raz dowodami okre¶laj±cymi i¿ us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, na lub wed³ug za³±cznika nr 9 do SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do ich reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zaci±ganie zobowi±zañ w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿enie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3.2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcê ustanowionego jako pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pe³nomocnictwa (orygina³ lub kserokopia potwierdzona notarialnie), nale¿y do³±czyæ do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych, przy czym p³atno¶ci bêd± przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.
3.3.W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3.4.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
3.5.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej zasady wspó³pracy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zmiana umowy jest mo¿liwa w sytuacji gdy:a) konieczno¶æ zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy,
b) zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki Stron,
c) zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego,
d) istnieje konieczno¶æ przesuniêcia terminu wykonania umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego
e) konieczno¶æ zmiany wynika z zasad zapobiegania i przeciwdzia³ania rozprzestrzenianiu siê wirusa COVID-19,
f) konieczno¶æ zmian wynika z czasowego ograniczenia lub zawieszenia funkcjonowania uczelni medycznych.
4. Maj±c na wzglêdzie zasady zapobiegania i przeciwdzia³ania rozprzestrzenianiu siê wirusa COVID-19, Zamawiaj±cy ma prawo odst±piæ od umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci w przypadku wprowadzenia zaleceñ b±d¼ ograniczeñ zwi±zanych z przemieszczaniem siê osób. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje w stosunku do Zamawiaj±cego prawo ubiegania siê o zap³atê kar umownych ani odszkodowañ.
5. Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lone w ust. 1 mog± mieæ miejsce jedynie wówczas, gdy zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. Wykonawca zobowi±zany jest do wykazania wp³ywu wskazanych zmian na koszt wykonania Umowy.
6. Obni¿enie cen jednostkowych przez Wykonawcê mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu.
7. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy:
1) w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub gdy dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ podstawowemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu.
2) je¿eli zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiana umowy zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych; w takim przypadku, Zamawiaj±cy odstêpuje od umowy w czê¶ci, której zmiana dotyczy,
b) w chwili zawarcia umowy Wykonawca podlega³ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych;
c) Trybuna³ Sprawiedliwo¶ci Unii Europejskiej stwierdzi³, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, ¿e pañstwo polskie uchybi³o zobowi±zaniom, które ci±¿± na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, ¿e zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej.
3) je¿eli zw³oka w uzgodnieniu harmonogramu ramowego przekroczy 7 dni, a Wykonawca, mimo wezwania (w formie pisemnej lub dokumentowej) skierowanego przez Zamawiaj±cego, w terminie 3 dni nie uzgodni harmonogramu,
4) przekroczony zostanie limit kar umownych, o którym mowa w § 7 ust. 7,
5) w przypadkach, o których mowa w pkt 1, wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy.
8. W przypadku zmian w zakresie wytycznych dotycz±cych realizacji projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków UE wp³ywaj±cych na realizacjê niniejszej umowy, Zamawiaj±cy niezw³ocznie zawiadomi Wykonawcê o zaistnia³ej zmianie i Strony uzgodni± tryb dalszego postêpowania i ewentualnie nowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
9. W przypadku wyst±pienia przeszkody w realizacji umowy spowodowanej w szczególno¶ci dzia³aniem si³y wy¿szej, Wykonawca niezw³ocznie zawiadomi Zamawiaj±cego o zaistnia³ej przeszkodzie i Strony uzgodni± tryb dalszego postêpowania i ewentualnie nowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umb
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-15 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-13
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbêdnymi pracami remontowymi w budynkach Wydzia³u Nauk o Edukacji i Wydzia³u Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Bia³ystok w 2025 - 2028 3 czê¶ci
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
- Dostawa dwóch samochodów specjalnych typu bus z zabudow± biurow± oraz wyposa¿eniem
- Dostawa systemu minip³ytek do zakotwieñ ca³kowitych szczêki i ¿uchwy oraz materia³ów do odbudowy tkanki kostnej
- Budowa schodów zewnêtrznych z platform± dla osób niepe³nosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudow± i zagospodarowaniem terenu na dzia³ce przy ul. Dojlidy Górne.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleñ specjalistycznych podnosz±cych kwalifikacje uczniów i nauczycieli objêtych wsparciem w projekcie Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleñ oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkó³ ponadpodstawowych, dla których organem prowadz±cym jest Powiat Sztumski
- Przeprowadzenie kursu - Florysta ( powiat s³ubicki)
- Przeprowadzenie kursu - kasa fiskalna ( powiat s³ubicki)
- Przeprowadzenie kursów: pielêgnacja w³osów, przed³u¿anie w³osów ró¿nymi metodami
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.