eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczeOpróżnianie i wywóz zwartości koszy ulicznych na terenie miasta Siemiatycze



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie i wywóz zwartości koszy ulicznych na terenie miasta Siemiatycze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Siemiatycze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pałacowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856565815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8381c46d-0ea0-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opróżnianie i wywóz zwartości koszy ulicznych na terenie miasta Siemiatycze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8381c46d-0ea0-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035680/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wywóz śmieci z koszy ulicznych w okresie 01.09.2023 - 31.08.2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi opróżniania koszy ulicznych z terenu Miasta Siemiatycze w okresie od 01.09.2023r. do 31.08.2025r. (dwa lata).
2. Szczegółowy opis, zakres i harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w zestawieniu wyliczenia ilości robót oraz wykazie koszy na terenie miasta wraz z mapką przedstawiającą lokalizację koszy, które stanowią załączniki nr 1a, 1b i 1c do umowy.
3. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Siemiatycze wg wykazu i lokalizacji przedstawionej w załącznikach nr 1a, 1b i 1c do umowy;
- wywóz zawartości koszy ulicznych - transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1742);
- utrzymywanie koszy w czystości.
4. Kody odpadów: odpady niesegregowane / zmieszane – kod 20 03 01.
5. Częstotliwość i godziny opróżniania koszy ulicznych:
a) w okresie marzec ÷ październik (8 miesięcy): – trzy razy w tygodniu:
poniedziałek – wszystkie kosze,
środa i piątek – ok. 60 % koszy (w zależności od potrzeb)
b) w okresie zimowym: listopad ÷ luty (4 miesiące): – dwa razy w tygodniu:
poniedziałek – wszystkie kosze,
piątek – ok. 60 % koszy (w zależności od potrzeb)
6. Opis czynności:
− opróżnianie łącznie 147 szt. koszy ulicznych o średniej pojemności 0,05 m3 każdy;
− uporządkowanie terenu w promieniu ok. 2 m wokół opróżnianego kosza;
− utrzymanie koszy w czystości;
− wykonanie bieżącej kontroli stanu technicznego koszy i zgłaszanie ich uszkodzeń Zamawiającemu, wykonanie drobnych napraw tj. np.: wyprostowanie pochylonego kosza, przykręcenie poluzowanej śruby.
7. Zamawiający wskazuje, iż zwiększenie lub zmniejszenie ilości koszy przeznaczonych przez Zamawiającego do opróżniania w liczbie do 10 sztuk nie będzie skutkowało zmianą wynagrodzenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac objętych zamówieniem określa „Opis Przedmiotu Zamówienia” stanowiący załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
9. Wykonawca może, ale nie musi prowadzić działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych i posiadać zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów na podstawie wpisu do rejestru BDO.
10. Wykonawca prac jako podmiot, który świadczy usługę sprzątania (opróżniania koszy ulicznych) zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 699 z późn. zm.) jest wytwórcą odpadów komunalnych (kod 20 03 01 – zmieszane odpady komunalne) powstałych w wyniku prowadzenia tej działalności, a nie odbierającym odpady od właścicieli nieruchomości

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357696,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357696,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357696,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe "MPO - J" Anna Renata Jarocka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050837319

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Warszawy 15

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357696 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2025-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.