Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00279663/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie i wywóz zwartości koszy ulicznych na terenie miasta Siemiatycze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Siemiatycze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pałacowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856565815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8381c46d-0ea0-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opróżnianie i wywóz zwartości koszy ulicznych na terenie miasta Siemiatycze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8381c46d-0ea0-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035680/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wywóz śmieci z koszy ulicznych w okresie 01.09.2023 - 31.08.2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi opróżniania koszy ulicznych z terenu Miasta Siemiatycze w okresie od 01.09.2023r. do 31.08.2025r. (dwa lata).
2. Szczegółowy opis, zakres i harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w zestawieniu wyliczenia ilości robót oraz wykazie koszy na terenie miasta wraz z mapką przedstawiającą lokalizację koszy, które stanowią załączniki nr 1a, 1b i 1c do umowy.
3. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Siemiatycze wg wykazu i lokalizacji przedstawionej w załącznikach nr 1a, 1b i 1c do umowy;
- wywóz zawartości koszy ulicznych - transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1742);
- utrzymywanie koszy w czystości.
4. Kody odpadów: odpady niesegregowane / zmieszane – kod 20 03 01.
5. Częstotliwość i godziny opróżniania koszy ulicznych:
a) w okresie marzec ÷ październik (8 miesięcy): – trzy razy w tygodniu:
poniedziałek – wszystkie kosze,
środa i piątek – ok. 60 % koszy (w zależności od potrzeb)
b) w okresie zimowym: listopad ÷ luty (4 miesiące): – dwa razy w tygodniu:
poniedziałek – wszystkie kosze,
piątek – ok. 60 % koszy (w zależności od potrzeb)
6. Opis czynności:
− opróżnianie łącznie 147 szt. koszy ulicznych o średniej pojemności 0,05 m3 każdy;
− uporządkowanie terenu w promieniu ok. 2 m wokół opróżnianego kosza;
− utrzymanie koszy w czystości;
− wykonanie bieżącej kontroli stanu technicznego koszy i zgłaszanie ich uszkodzeń Zamawiającemu, wykonanie drobnych napraw tj. np.: wyprostowanie pochylonego kosza, przykręcenie poluzowanej śruby.
7. Zamawiający wskazuje, iż zwiększenie lub zmniejszenie ilości koszy przeznaczonych przez Zamawiającego do opróżniania w liczbie do 10 sztuk nie będzie skutkowało zmianą wynagrodzenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac objętych zamówieniem określa „Opis Przedmiotu Zamówienia” stanowiący załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
9. Wykonawca może, ale nie musi prowadzić działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych i posiadać zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów na podstawie wpisu do rejestru BDO.
10. Wykonawca prac jako podmiot, który świadczy usługę sprzątania (opróżniania koszy ulicznych) zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 699 z późn. zm.) jest wytwórcą odpadów komunalnych (kod 20 03 01 – zmieszane odpady komunalne) powstałych w wyniku prowadzenia tej działalności, a nie odbierającym odpady od właścicieli nieruchomości
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357696,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357696,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe "MPO - J" Anna Renata Jarocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050837319
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Warszawy 15
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe "MPO - J" Anna Renata Jarocka
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe "MPO - J" Anna Renata Jarocka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357696 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.