eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceWycieczka do Krakowa i Wieliczki.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycieczka do Krakowa i Wieliczki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wycieczka do Krakowa i Wieliczki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59dcab49-60e3-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Wycieczka do Krakowa i Wieliczki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dzp.290.57.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie wycieczki do Krakowa i Wieliczki.
2. Przedmiot zamówienia
1) Wykonawca zorganizuje wycieczkę do Krakowa i Wieliczki, czas wizyty 2 dni ( jeden nocleg), a weźmie w niej udział 12 osób ( +/- 2 osoby) . Wycieczka będzie zrealizowana w dniach 2-3 grudnia 2022 r. Wyjazd 02.12.2022 r. godz. 10.00, powrót 3.12.2022 r. godz. 24.00. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu wykonania. Na 5 dni przed planowaną wycieczką zamawiający poda firmie liczbę faktycznych uczestników wycieczki. Podana liczba osób korzystających z usługi jest liczbą przewidywalną. Zamawiający nie gwarantuje, że w wycieczce będzie uczestniczyć liczba osób wskazanych w niniejszym dokumencie.
2) Zamawiający zastrzega, że w sytuacji niezależnej od zamawiającego może odstąpić od zamówienia (np. państwowe/ na poziomie zarządzeń Rektora UPH w Siedlcach, wprowadzenie obostrzeń związanych z pandemią, uniemożliwiających realizację wycieczki, niekorzystna sytuacja związana z konfliktem zbrojnym na Ukrainie).
3) Wykonawca zapewni zwiedzanie następujących miejsc: 02.12.2022 r. - Kopalnia Soli w Wieliczce, 03.12.2022 r. - Kościół Mariacki, Sukiennice, Wawel, Katedra na Wawelu, Skarbiec Koronny i Zbrojownia, Smocza Jama, Rynek, Barbakany i Mury Obronne, Dom Jana Matejki, Kazimierz oraz obiekty Uniwersytetu Jagiellońskiego.
4) Wykonawca zorganizuje cały wyjazd czyli:
a) Zabezpieczy transport z Siedlec do Wieliczki i Krakowa oraz powrót
b) Autobus musi być przygotowany na transport 14 osób z możliwością zabrania toreb i walizek podróżnych, posiadać klimatyzację, nie starszy niż 5 lat. Zamawiający nie przewiduje dużego bagażu ( 20 kg).
c) Wykonawca zabezpieczy pełen transport podczas wycieczki ( dojazd do hotelu, transport do miejsc zwiedzania).
d) Wykonawca zobowiązuje się do bezpiecznego i zgodnego z wymogami epidemiologicznymi docelowego transferu uczestników ( np. obowiązek przeprowadzenia testu COVID-19).
5) W czasie wycieczki wykonawca zabezpieczy wyżywienie w postaci posiłków:
a) I dnia - obiadokolacja w hotelu
b) II dnia – śniadanie + suchy prowiant, obiadokolacja
c) Śniadanie serwowane będzie w postaci stołu szwedzkiego, i będzie składało się z: wędlin, serów, warzyw, pieczywa, masła, mleka, soków, herbaty i kawy. Suchy prowiant w postaci kanapek, wody, soku.
d) Obiadokolacja składać się będzie z: zupy, dania gorącego typu mięsnego, deseru oraz kawa, herbata.
6) Podczas podróży i podczas pobytu Wykonawca pokryje koszty związane ze wstępem do wszelkiego rodzaju instytucji/obiektów.
7) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z zakwaterowaniem, w lokalach o standardzie co najmniej hotelu, w pokojach jedno i dwuosobowych z łazienką i dostępem do Wi -Fi.
8) Wykonawca zapewni usługę przewodnika z zestawem słuchawkowym podczas zwiedzania Krakowa.
9) Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wycieczki NW, NNW na okres podróży i pobytu.
10) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu programu wyjazdu na 5 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług.
11) Wykonawca pokryje wszelkie dodatkowe koszty związane z pobytem uczestników.
12) Wszelkie koszty związane z wyżywieniem i noclegami kierowcy ponosi wykonawca.

3. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji niezależnej od zamawiającego może odstąpić od zamówienia (np. państwowe/ na poziomie zarządzeń Rektora UPH w Siedlcach, wprowadzenie obostrzeń związanych z pandemią, uniemożliwiających realizację wycieczki, niekorzystna sytuacja związana z konfliktem zbrojnym na Ukrainie).
4. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi
w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet
i mężczyzn, w tym standardów dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien uwzględnić w zakresie swojej działalności zapisy art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).

4.5.3.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16368,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o. o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8513151613,

7.3.3) Ulica: ul. Madalińskiego 8/215

7.3.4) Miejscowość: Szczecin,

7.3.5) Kod pocztowy: 70-101

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-02 do 2022-12-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.