Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524505/01 - Wynik z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego grupy E do budynków Gminy Baboszewo i jej jednostek organizacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A
1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236611091 w.41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego grupy E do budynków Gminy Baboszewo i jej jednostek organizacyjnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db03b5ff-7972-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002016/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego grupy E do budynków Gminy Baboszewo i jej jednostek organizacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/135011/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja elektroniczna pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020. 344), za pośrednictwem platformy zakupowej, pod adresem:
https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/135011/notice/public/details
Dopuszczalna jest również komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: zp@gminababoszewo.pl podając numer sprawy ZP.271.1.20.2023. W przypadku komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet, min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
2) komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
Dla systemu Windows niezbędne jest oprogramowanie w wersji 32 oraz 64 bitowej które znajduje się w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 -> Windows x86 Offline oraz Windowsx64
Dla systemu Mac należy wybrać Java SE Development Kit 8u202 -> Mac OS X x64
1) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,
Poniżej ścieżki dostępu dla najpopularniejszych przeglądarek:
Internet Explorer 11 – opcje internetowe -> zawartość -> certyfikaty
Google Chrome – ustawienia -> prywatność i bezpieczeństwo -> bezpieczeństwo -> zarządzaj certyfikatami
Firefox – opcje -> prywatność i bezpieczeństwo -> wyświetl certyfikaty
Prawidłowo skojarzony certyfikat powinien się wyświetlić w zakładce: „osobisty” na przeglądarkach Internet Explorer 11 i Google Chrome „użytkownik” na przeglądarce Firefox. Gdyby nie był on widoczny należy skontaktować się z wystawcą certyfikatu i poprosić o pomoc przy skojarzeniu certyfikatu z przeglądarką. Skojarzenie podpisu z przeglądarką nie dotyczy komputerów typu Mac (tutaj system nie wymaga skojarzenia z przeglądarką). Na komputerach typu Mac może być konieczne zainstalowanie dodatkowego oprogramowania: Dodatkowe oprogramowanie dla Mac
2) zainstalowanie oprogramowania Java które można pobrać z oficjalnej strony Oracle: https://www.oracle.com/java/technologies/javase/javase8-archive-downloads.html
Alternatywą dla oprogramowania Java od firmy Oracle jest JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, jest ona dostępna na stronie: https://adoptopenjdk.net.
Po instalacji oprogramowania Java należy uruchomić ponownie przeglądarkę.
3) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/ usługi , wykonują poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie /art.117 ust.4 Pzp/ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa - sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2023.57).
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Baboszewo
(dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo lub drogą e-mailową pod adresem: urzad@gminababoszewo.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gminababoszewo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwana dalej uPzp).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E (zwanego dalej paliwem gazowym) do budynków Gminy Baboszewo i jej jednostek organizacyjnych, w szacunkowej ilości – 1 535 000 kWh.
1) budynek usługowo-mieszkalny w Baboszewie, ul. J. i A. Brodeckich 7 (grupa taryfowa W-3.6_WA), w szacunkowej ilości: 75 000 kWh,
2) Hala Sportowa w Baboszewie , ul. J. i A. Brodeckich 6A, (grupa taryfowa W-4.1_WA) w szacunkowej ilości: 580 000 kWh,
3) Świetlica Środowiskowa w Baboszewie, ul. Spółdzielcza 4 (grupa taryfowa W-4_WA), w szacunkowej ilości: 114 000 kWh,
4) Urząd Gminy Baboszewo, ul. Warszawska 9A (grupa taryfowa W-4_WA) , w szacunkowej ilości: 180 000 kWh,
5) Szkoła Podstawowa w Baboszewie, ul. J. i A. Brodeckich 6, (grupa taryfowa W-5.1_WA) w szacunkowej ilości: 460 000 kWh,
6) Szkoła Podstawowa w Mystkowie, Mystkowo 52 (grupa taryfowa W-4_WA) - w szacunkowej ilości: 109 000 kWh,
7) Ochotnicza Straż Pożarna w Baboszewie ul. Jana i Antoniego Brodeckich 3
(grupa taryfowa W-3.6_WA) w szacunkowej ilości: 25 000 kWh,
2. Ilości paliwa gazowego są określone szacunkowo na podstawie zużycia gazu i służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne zapotrzebowanie na paliwo gazowe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w szczególności z uwagi na trudne do przewidzenia warunki pogodowe, może się różnić od prognozowanego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakupionego paliwa gazowego o +/- 10% w stosunku do ilości prognozowanej.
3. Zamawiający dokona zapłaty wg cen określonych w ofercie za faktycznie dostarczone ilości paliwa gazowego.
4. Dostarczane paliwo gazowe o kodzie CN 2711 21 00 - gaz ziemny w stanie gazowym do celów opałowych, musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi w szczególności określonych w § 38 ust.1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (Dz.U.2018.1158).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium „Cena” w PLN:
1)znaczenie kryterium - 100% ;
2)opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = Cmin/Cb x 100
gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin. – cena brutto w ofercie z najniższą ceną
Cb - cena brutto w ofercie ocenianej (badanej).
100 - maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ paliwo gazowe będące przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przepisami tj. ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych.
Parametry jakościowe paliw gazowych, standardy jakościowe obsługi odbiorców oraz sposób załatwiania reklamacji zostały określone w szczególności w § 38 ust.1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (Dz.U.2018.1158 ze zm.).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej.Wykonawca spełni warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2023.1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 6 uPzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy mogą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, (wg wzoru wykonawcy) z którego wynika, które usługi/dostawy wykonają poszczególni wykonawcy .
3) Warunek dotyczący uprawnień, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi i zrealizuje czynności, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp - wzór zał. nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy dot. podstaw wykluczenia z postępowania, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego i Wykonawcy powodujące zmianę jego danych,2) gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy np. w wyniku przejęcia, połączenia, nabycia, upadłości wstąpi inny podmiot, który spełni warunki ustalone w ramach postępowania i pod warunkiem, że zmiana nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy i nie ma na celu obejścia stosowania ustawy Pzp,
3) zmiany w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - w tej sytuacji Wykonawca przedstawi dokument określający wpływ zmian na realizacje przedmiotu umowy, a Strony dokonają uzgodnienia w zakresie sposobu realizacji zamówienia,
4) zmniejszenia ilości punktów poboru w okresie realizacji przedmiotu umowy np. w przypadku utraty prawa do zarządzania obiektem, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi , a także w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. W takim przypadku rozliczenie pozostałych punktów poboru gazu będzie się odbywać odpowiednio według stawek i na zasadach określonych w umowie,
5) zwiększenie ilości punktów poboru w okresie realizacji przedmiotu umowy zawieranej przez Gminę Baboszewo. Rozliczenie dodatkowych punktów poboru gazu należących do Gminy Baboszewo odbywać się będzie odpowiednio według stawek i na zasadach określonych w umowie,
6) zmiany mocy umownej w przypadku gdy w czasie trwania umowy zwiększyłoby się lub zmniejszyło zapotrzebowanie na moc w związku ze zmianą charakteru obiektu lub jego modernizacji. Zmiana mocy możliwa będzie pod warunkiem uzyskania zgody OSD.
7) zmiany grupy taryfowej, w przypadku, gdy w trakcie trwania umowy obiekty Zamawiającego zmieniły charakter użytkowania.
8) zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany opłaty stałej za usługę sieciową i opłaty zmiennej za usługę sieciową w przypadku zmiany taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dalej: URE), po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego wraz z dołączeniem taryfy cen i opłat,
b) ustawowej zmiany stawki akcyzy (podatku akcyzowego) na gaz lub/i zmiany stawki podatku VAT.
c) udowodnionego wzrostu/zmniejszenia kosztów wykonania umowy:
- ciężar udowodnienia wzrostu/zmniejszenia kosztów i ich rozmiaru obciąża odpowiednio Wykonawcę/Zamawiającego,
- Wykonawca/Zamawiający wnioskując o zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia przedstawia konkretne dane pokazujące wzrost kosztów wykonania umowy w odniesieniu do wskaźnika cen jednostkowych energii elektrycznej na Towarowej Giełdzie Energii (TGE) dla indeksu GAS_BASE_Y-24, adres strony internetowej: https://tge.pl/otf
- zmiana wynagrodzenia z tytułu udowodnionego wzrostu/zmniejszenia kosztów wykonania umowy.
Warunki wprowadzenia zmian wynagrodzenia określono w zał. nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/135011/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa gazowego wraz ze świadczeniem usług dystrybucji do obiektów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-147/2024
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla LODR w Końskowoli w okresie 01.01.2025 -31.12.2026 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
- Kompleksowa dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele.
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Ludwin i innych jednostek
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.