Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach zadania pn. Świadczenie usług sprzątania w obiekcie Teatru Wybrzeże w Sopocie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wybrzeże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Ducha 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-834
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrwybrzeze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrwybrzeze.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach zadania pn. Świadczenie usług sprzątania w obiekcie Teatru Wybrzeże w Sopocie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-095b2de0-721a-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060083/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach zadania pn. Świadczenie usług sprzątania w obiekcie Teatru Wybrzeże w Sopocie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki znajduje się w sekcji IX niniejszego Ogłoszenia- informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI-3700-3/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 506555,70 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59451,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie:
1) sprzątania pomieszczeń w budynku Sceny Kameralnej w Sopocie przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30 wraz z przyległym do tego obiektu terenem zewnętrznym,
2) zaopatrywania w artykuły higieniczne oraz środki czystości pomieszczeń sanitarnych oraz kuchennych w obiekcie wskazanym w pkt 1) (zgodnie z treścią pkt 1 lit b) opisu przedmiotu zamówienia),
3) dezynfekcji - min 2 razy dziennie – rano i po południu, wszystkich klamek, poręczy, włączników, kranów, a rano (1 raz dziennie): blatów biurek i stołów, podłokietników i twardych oparć krzeseł,
4) dezynfekcji - przed i w trakcie spektakli – przed wejściem widzów do budynku teatru, potem co 1 godzinę toalet, kranów, poręczy, klamek, włączników światła – zgodnie z instrukcjami Zamawiającego w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68193,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68193,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68193,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIROKO Czesław Obarzanek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861177116
7.3.3) Ulica: Hutnicza 34
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68193,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie pn. świadczenie usług sprzątania w obiekcie Teatru Wybrzeże w Sopocie zostało udzielone wykonawcy WIROKO Czesław Obarzanek ul. Hutnicza 34, 81-061 Gdynia na podstawie umowy nr 121/2021 z dnia 09.12.2021 r., zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji (negocjacje nie odbyły się). W celu udzielenia zamówienia z wolnej ręki spełnione zostały następujące przesłanki:
1. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług nastąpił w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
2. Wykonawcą zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest: WIROKO Czesław Obarzanek ul. Hutnicza 34, 81-061 Gdynia – wykonawca, który zrealizował zamówienie podstawowe.
3. Możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00273528/01 z dnia 18.11.2021 r. oraz w SWZ.
4. Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług uwzględniona została przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego i wynosi 59 451,00 zł netto, zgodnie z Protokołem z dnia 03.11.2021 r.
5. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane jest jako pierwsze zamówienie z wolnej ręki do zamówienia podstawowego numer sprawy ZPI-3700-6/21, umowa z Wykonawcą WIROKO Czesław Obarzanek ul. Hutnicza 34, 81-061 Gdynia została zawarta w dniu 09.12.2021 r. Wartość szacunkowa aktualnie udzielanego zamówienia z wolnej ręki wynosi 59 451,00 zł netto, co stanowi 100 % wartości szacunkowej zamówienia podobnego. Przedmiotem zamówienia podstawowego jak i udzielanego są usługi sprzątania w obiekcie Teatru Wybrzeże w Sopocie.
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych – zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Gdańsku, w roku szkolnym 2025
- Świadczenie usług prania
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla ASP w Gdańsku
- "Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych oraz zestawów ćwiczeniowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2025 roku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
- Utrzymanie właściwego stanu higieniczno-sanitarnego toalet publicznych zlokalizowanych w Ogrodzie Krasińskich oraz w Parku Gustawa Orlicz-Dreszera
- Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego w Bytomiu przy, ul. Piłkarskiej 8"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.