eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekZakup dwóch pojazdów samochodowych na potrzeby Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku z podziałem na 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch pojazdów samochodowych na potrzeby Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku

z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZIDiT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384814038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 13/21

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 544116454

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzidit.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzidit.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a4fb118-9108-4d34-b131-96d3d3cad2b1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Drogi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup dwóch pojazdów samochodowych na potrzeby Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku

z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a4fb118-9108-4d34-b131-96d3d3cad2b1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031402/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Samochód osobowy i ciężarowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Zakup jednego samochodu osobowego.

Rok produkcji 2024r.

Nadwozie
 5-cio drzwiowe typu crossover lub suv
 kierownica po lewej stronie
 przystosowane do przewozu 5 osób
Wymiary
 długość całkowita nie mniej niż 4000 mm i nie więcej niż 4400 mm
 rozstaw osi minimum 2600 mm
 pojemność bagażnika minimum 400 dm3
 wysokość pojazdu nie mniejsza niż 1500 mm
 szerokość pojazdu nie mniejsza niż 1700 mm
Silnik
 z zapłonem iskrowym
 pojemność skokowa minimum 1100 cm3 maksimum 1400 cm3
 moc minimum 99 KM
 skrzynia biegów manualna
 rodzaj paliwa :benzyna

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Zakup jednego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.

Rok produkcji 2024r.

Nadwozie
 typu skrzynia z kabiną załogową 7-osobową
 kierownica po lewej stronie

Wymiary
 długość przestrzeni ładunkowej minimum 2300 mm
 wysokość przestrzeni ładunkowej minimum 400 mm
 szerokość przestrzeni ładunkowej minimum 2000 mm
 maksymalna długość nadwozia 6500 mm.

Silnik
 pojemność skokowa minimum 2150 cm3
 moc minimum 140 KM
 wysokoprężny
 zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w przedziale 10,5-12,5

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 157000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowanie wpłynęła jedna oferta, na której wykonawca nie złożył wymaganego podpisu elektronicznego, tym samym oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) jako niezgodna z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowanie wpłynęła jedna oferta, na której wykonawca nie złożył wymaganego podpisu elektronicznego, tym samym oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) jako niezgodna z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156582,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156582,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.