Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417528/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch pojazdów samochodowych na potrzeby Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku
z podziałem na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZIDiT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384814038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 13/21
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 544116454
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzidit.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzidit.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a4fb118-9108-4d34-b131-96d3d3cad2b11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dwóch pojazdów samochodowych na potrzeby Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławkuz podziałem na 2 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a4fb118-9108-4d34-b131-96d3d3cad2b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031402/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Samochód osobowy i ciężarowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417528
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Zakup jednego samochodu osobowego.Rok produkcji 2024r.
Nadwozie
5-cio drzwiowe typu crossover lub suv
kierownica po lewej stronie
przystosowane do przewozu 5 osób
Wymiary
długość całkowita nie mniej niż 4000 mm i nie więcej niż 4400 mm
rozstaw osi minimum 2600 mm
pojemność bagażnika minimum 400 dm3
wysokość pojazdu nie mniejsza niż 1500 mm
szerokość pojazdu nie mniejsza niż 1700 mm
Silnik
z zapłonem iskrowym
pojemność skokowa minimum 1100 cm3 maksimum 1400 cm3
moc minimum 99 KM
skrzynia biegów manualna
rodzaj paliwa :benzyna
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Zakup jednego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.Rok produkcji 2024r.
Nadwozie
typu skrzynia z kabiną załogową 7-osobową
kierownica po lewej stronie
Wymiary
długość przestrzeni ładunkowej minimum 2300 mm
wysokość przestrzeni ładunkowej minimum 400 mm
szerokość przestrzeni ładunkowej minimum 2000 mm
maksymalna długość nadwozia 6500 mm.
Silnik
pojemność skokowa minimum 2150 cm3
moc minimum 140 KM
wysokoprężny
zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w przedziale 10,5-12,5
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 157000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowanie wpłynęła jedna oferta, na której wykonawca nie złożył wymaganego podpisu elektronicznego, tym samym oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) jako niezgodna z przepisami ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowanie wpłynęła jedna oferta, na której wykonawca nie złożył wymaganego podpisu elektronicznego, tym samym oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) jako niezgodna z przepisami ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156582,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156582,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"
- BIEŻĄCA DOSTAWA NOWYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ ZŁOMOWANIE SKASOWANYCH, STARYCH TABLIC DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOCŁAWKU.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesięcy.
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - trzecie postępowanie
- Zakup 1 sztuki pojazdu samochodowego typu PICKUP
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Zakup i dostawa samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krakowie.
- Dostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.