Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00410052/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych oraz nieodpłatny odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 16
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-ostrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8213061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych oraz nieodpłatny odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b6165a-5927-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002085/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410052
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPZ.272.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz utylizacja tablic wycofanych z obiegu. Zasady realizacji dostaw zostały przedstawione we wzorze umowy.
Zamawiający przedstawia szacunkową ilość i typy tablic, które są przedmiotem zamówienia:
1. tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 34 500 szt.
2. tablice rejestracyjne motocyklowe - 1 900 szt.
3. tablice rejestracyjne motorowerowe - 500 szt.
4. tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 170 szt.
Zamawiający wymaga, aby tablice były wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847 ze zm.) oraz i Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych t.j. Dz.U. z 2022 r. poz.1885 ze zmianami) zgodnie z Polską Normą.
Kryterium oceny ofert stanowi termin dostawy tablic.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia w terminie 2 lub 5 dni (termin ten jest deklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i stanowi kryterium oceny ofert). Natomiast w sytuacjach awaryjnych wymagana jest dostawa w czasie 24 godzin od chwili złożenia zamówienia. Dostawa "awaryjna" nie podlega punktowaniu jako kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
34640000-5 - Elementy samochodowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 783357,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 872627,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 783357,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zygmunt Dąbrowski Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne "Libra"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6170126720
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE "LIBRA" ZYGMUNT DĄBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE "LIBRA" ZYGMUNT DĄBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 783357,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
- Równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych, tłuczniowych na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa leków - Produkty lecznicze i kontrasty do pracowni Rezonansu Magnetycznego
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie "Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów" Sp. z o.o.
- Wykonanie profilowania i wałowania ulic gminnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno - komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Kamienicy
- 01/TP/2025. Dostawa Ambulansu typu B wraz z noszami o napędzie elektro-hydraulicznym oraz samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, na potrzeby Zamawiającego
- "Remont drogi powiatowej Nr 1873R Osobnica- Dębowiec w km 2+750-3+507 w miejscowości Łazy Dębowieckie"
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.