eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnikZaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2200000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągnietych kredytów i pożyczek



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2200000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągnietych kredytów i pożyczek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnik 20

1.5.2.) Miejscowość: Lipnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-540

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@lipnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lipnik.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2200000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągnietych kredytów i pożyczek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4374d4d-60f0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034364/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2200000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągnietych kredytów i pożyczek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 200 000,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
i pożyczek.
2. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo zgodnie ze złożoną dyspozycją Zamawiającego w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy.
3. Spłata kredytu nastąpi w latach 2024 - 2032 w 12 ratach:
1) rata kapitałowa do 30.09.2024 r. - 100 000 zł
2) rata kapitałowa do 30.09.2025 r. - 200 000 zł
3) rata kapitałowa do 30.09.2026 r. - 200 000 zł
4) rata kapitałowa do 30.09.2027 r. - 200 000 zł
5) rata kapitałowa do 29.09.2028 r. - 200 000 zł
6) rata kapitałowa do 28.09.2029 r. - 200 000 zł
7) rata kapitałowa do 29.03.2030 r. - 200 000 zł
8) rata kapitałowa do 28.06.2030 r. - 200 000 zł
9) rata kapitałowa do 31.03.2031 r. - 200 000 zł
10) rata kapitałowa do 30.06.2031 r. - 200 000 zł
11) rata kapitałowa do 31.03.2032 r. - 200 000 zł
12) rata kapitałowa do 30.06.2032 r. - 100 000 zł

Jeżeli termin spłaty raty kredytu przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada na ostatni dzień roboczy przed terminem płatności.
Spłata ostatniej raty kredytu przypada do dnia 30.06.2032 r.
4. Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3M + marża banku, WIBOR 3M liczony jako średnia arytmetyczna z kwartału poprzedzającego dzień spłaty odsetek.
5. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca od wykorzystanej kwoty kredytu, według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w trakcie trwania umowy.
6. Prowizja 0% od kwoty uruchomionego kredytu.
7. Stała marża banku nie podlega zmianie przez cały okres wykonywania zamówienia.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej lub późniejszej spłaty poszczególnych rat kredytu jak również spłat w innych wysokościach i terminach niż określone w harmonogramie spłaty kredytu długoterminowego oraz wcześniejszej spłaty całości kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat i prowizji.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki naliczane będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy.
9. Zamawiający zastrzega, że kredyt będący przedmiotem zamówienia nie może wiązać się
z żadnymi dodatkowymi kosztami, np.: z tytułu opłat, prowizji, itp.
10. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową.
11. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 806357,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 806357,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 806357,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000507644

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897312,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2032-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.