eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego ASzWoj-PK-ZZP.261.34.2024.AD



Og³oszenie z dnia 2024-08-28

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego
ASzWoj-PK-ZZP.261.34.2024.AD

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Sztuki Wojennej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chru¶ciela 103

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@akademia.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego
ASzWoj-PK-ZZP.261.34.2024.AD

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e419c735-0bc2-41a5-b274-713284345755

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00473886

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00102000/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.12 Us³uga ratownictwa wodnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje dotycz±ce
korzystania z Platformy, proces zak³adania konta i logowania siê zosta³y zawarte w instrukcji udostêpnionej przez Zamawiaj±cego
na Platformie w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” (https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=akademia-mil&).Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie
Zakupowej https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Wszyscy Wykonawcy w celu bezproblemowej komunikacji z Zamawiaj±cym na Platformie powinni przed up³ywem terminu sk³adania
ofert przyst±piæ do postêpowania na Platformie poprzez funkcjê „Przyst±p do postêpowania” oraz posiadaæ za³o¿one konto w
aplikacji Marketplanet OnePlace.
2. W celu bezproblemowej pracy z Platform±, Wykonawca powinien posiadaæ co najmniej:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 56 KB/s;
2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w przypadku
komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przegl±darka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z
obs³ug± Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przegl±darka Firefox z obs³ug± Javy, si³a
szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przegl±darka MS Internet Explorer 11
z obs³ug± Active X lub Firefox
z obs³ug± Javy, si³a szyfrowania: 128bit;
3) zainstalowan± dowoln± przegl±darkê internetow±: Chrome; Mozilla Firefox;
4) w³±czon± obs³ugê JavaScript;
5) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
Wykonawcê.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy
nale¿y u¿yæ formatu XAdES. W takiej sytuacji nale¿y za³±czyæ oddzielny plik
z podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewniæ siê, ¿e za³±cza oba
pliki, tj. plik z tre¶ci± dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym).
3) Zamawiaj±cy zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym pos³uguje siê Wykonawca by³ podpisem wydanym na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej, b±d¼ innych krajów nale¿±cych do Unii Europejskiej.
4. Obs³ugiwane przez Platformê formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt,
ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg,
ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Ka¿dy plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Platformie, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ
otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data "- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim
¼ród³em czasu.
7. Format kodowania tre¶ci w obrêbie platformy - UTF8.
8. Ca³a komunikacja pomiêdzy u¿ytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS
(szyfrowanie TLS)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275
pkt 2 ustawy
8. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych z którym mo¿na siê skontaktowaæ siê za po¶rednictwem adresu e-mail:
iod@akademia.mil.pl
9. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw± prawn±
ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych i rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu i udzielenie zamówienia.
10. Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres niezbêdny, wynikaj±cy z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
11. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do danych osobowych mo¿e wyst±piæ tylko w przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci
zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
12. Dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowej.
13. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo:
- dostêpu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowi±zków,
o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby du¿ego wysi³ku zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby której dane dotycz±
dodatkowych informacji,
- ¿±dania sprostowania dotycz±cych jej danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym ¿±danie nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
14. Osobie której dane dotycz± nie przys³uguje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usuniêcia ani prawo wniesienia
sprzeciwu, poniewa¿ przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO.
15. W trakcie przetwarzania danych nie bêdzie dochodzi³o do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.
16. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-
193 Warszawa, ul. Stawki 2).
17. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe ale niezbêdne
do wziêcia w nim udzia³u. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275
pkt 2 ustawy
8. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych z którym mo¿na siê skontaktowaæ siê za po¶rednictwem adresu e-mail:
iod@akademia.mil.pl
9. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw± prawn±
ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych i rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu i udzielenie zamówienia.
10. Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres niezbêdny, wynikaj±cy z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
11. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do danych osobowych mo¿e wyst±piæ tylko w przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci
zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
12. Dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowej.
13. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo:
- dostêpu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowi±zków,
o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby du¿ego wysi³ku zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby której dane dotycz±
dodatkowych informacji,
- ¿±dania sprostowania dotycz±cych jej danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym ¿±danie nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
14. Osobie której dane dotycz± nie przys³uguje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usuniêcia ani prawo wniesienia
sprzeciwu, poniewa¿ przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO.
15. W trakcie przetwarzania danych nie bêdzie dochodzi³o do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.
16. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-
193 Warszawa, ul. Stawki 2).
17. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe ale niezbêdne
do wziêcia w nim udzia³u. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AszWoj-PK-ZZP.261.34.2024.AD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego zgodnie
z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe ratowników

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn±/wa¿n± decyzjê administracyjn± Ministra Spraw Wewnêtrznych ze zgod± na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydan± na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia
18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 147).

2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³, co najmniej 3 osobami, które bêd± ¶wiadczyæ us³ugê w zakresie przedmiotu zamówienia posiadaj±cymi:
a. bieg³a znajomo¶æ jêzyka polskiego w mowie,
b. wa¿ne uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie
z przepisem art. 15a ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 714 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych
i Administracji z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2021 r., poz.1761),
c. wiedzê i umiejêtno¶ci z zakresu ratownictwa wodnego i technik p³ywackich oraz inne kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym
i spe³niaj±c± wymagania okre¶lone w ustawie z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2020 r. poz. 882 tj.) dla lekarza systemu, pielêgniarki systemu, ratownika medycznego realizuj±cych doskonalenie zawodowe lub ratownika, zatrudnionego lub pe³ni±cego s³u¿bê w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego lub bêd±cego cz³onkiem tego podmiotu,
d. spe³niaj± wymagania okre¶lone w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia
8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym
(Dz. U. z 2013 r. poz. 757, z pó¼n. zm.), tj.:
- posiadaj± pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych,
- s± zatrudnieni lub pe³ni± s³u¿bê w jednostkach wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowego Ratownictwa Medycznego lub s± cz³onkami tych jednostek,
- posiadaj± wa¿ne za¶wiadczenie Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych i Administracji o ukoñczeniu szkolenia ratowników wodnych lub uprawnienia ratownika Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego przed 2011 rokiem,
- aktualne za¶wiadczenie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy
- posiadaj± minimum 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe
w wykonywaniu ratownictwa wodnego (po¶wiadczone rekomendacjami);
e. aktualne badania lekarskie potwierdzaj±ce zdolno¶æ do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego potwierdzone za¶wiadczeniem z poradni medycyny pracy o zdolno¶ci pracy na stanowisku ratownik wodny oraz której stan zdrowia pozwala na udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z art. 13 ust 4
o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. 2019 poz. 993),
f. aktualne badania lekarskie do celów sanitarno – epidemiologicznych,
g. aktualne przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppo¿.,
h. pozytywna weryfikacja w Rejestrze Sprawców Przestêpstw na Tle Seksualnym zgodnie z ustaw± z dnia 13 maja 2016 r.
o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom na tle seksualnym (Dz. U. 2020
poz. 152).
Wykaz osób wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich kwalifikacji, ¶wiadectw, certyfikatów i po¶wiadczeñ Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ oraz o¶wiadczy, ¿e osoby te posiadaj± wszystkie wymagane powy¿ej uprawnienia.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
i zrealizuje us³ugi, do których realizacji s± one wymagane.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznie lub zawodowej o których mowa w ust. 2 pkt 4) — dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) aktualn±/wa¿n± decyzjê administracyjn± Ministra Spraw Wewnêtrznych ze zgod± na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydan± na podstawie art. 12 ust. 1 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz.U. z 2020 r., poz. 350);
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych
— za³±cznik nr 7 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê:
1) formularz ofertowy (do³±czony obowi±zkowo do formularza elektronicznego
na platformie) – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ;
Do ofert Wykonawca do³±cza:
1) pe³nomocnictwo w formie opisanej w pkt. 8 (je¿eli dotyczy);
2) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± zamiast pe³nomocnictwa Wykonawca mo¿e z³o¿yæ umowê spó³ki cywilnej z której w sposób jednoznaczny wynikaæ bêdzie sposób reprezentacji spó³ki cywilnej;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
4) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców;
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy);
6) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±:
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby musi byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby aktualne na dzieñ sk³adania ofert o braku podstaw wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 2a i 3a do SWZ.
7) w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnice przedsiêbiorstwa – dowodów
– zgodnie z zapisami ust. 6

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagane:
-o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
-o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców;
-o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ- (o ile dotyczy);

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienie (konsorcja i spó³ki cywilne) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pe³nomocnika.
Podpisy na pe³nomocnictwie, o którym mowa musza byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pe³nomocnictwa winien zostaæ z³o¿ony
w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. Podpisy
i po¶wiadczenie ze zgodno¶æ z orygina³em z³o¿one musz± byæ za pomoc± kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/konsorcja), ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.).
Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Podpis i po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em musz± byæ z³o¿one za pomoc± kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wynagrodzenia w przypadku, je¿eli jest to konieczne i spowodowane wyst±pieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy tj.: w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT).
2. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysoko¶æ wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegaæ bêdzie wysoko¶æ wynagrodzenia brutto w ten sposób, ¿e zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki VAT.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym b±d¼ podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServle

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-05

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.