eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaRoboty budowlane przy obiektach wpisanych do gm. ewid zabytków: bud. komunalnych w Chełmie, Proszówkach i bud. Urzędu Gminy Bochnia oraz kładek wiszących nad rzeką Rabą w Damienicach i Krzyżanowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane przy obiektach wpisanych do gm. ewid zabytków: bud. komunalnych w Chełmie, Proszówkach i bud. Urzędu Gminy Bochnia oraz kładek wiszących nad rzeką Rabą w Damienicach i Krzyżanowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/956468

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane przy obiektach wpisanych do gm. ewid zabytków: bud. komunalnych w Chełmie, Proszówkach i bud. Urzędu Gminy Bochnia oraz kładek wiszących nad rzeką Rabą w Damienicach i Krzyżanowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f199ce-a598-450c-a2e2-4d2b18c6878d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029653/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Prace przy budynku Urzędu Gminy

1.1.4 Remont budynku komunalnego w Chełmie

1.1.5 Remont ośrodka zdrowia w Proszówkach

1.1.6 Remont kładek wiszących w Damienicach i Krzyżanowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 „Renowacja elewacji budynku Gminnego Ośrodek Zdrowia w Łapczycy - Filia w Proszówkach” Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych remontowych istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia w Proszówkach, który jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Przy wykonywaniu prac budowlanych należy mieć na uwadze opinię Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie.
W zakres prac wchodzą:
- Roboty przygotowawcze
- Remont elewacji
- Remont zadaszenia
- Remont podbicia dachowego na elewacji zachodniej
- Wymiana orynnowania
- Wymiana obróbek blacharskich
- Remont kominów
- Odnowienie balustrady, ramy figurki
- Wymiana instalacji odgromowej

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu znajduje się w projekcie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dodatkowo w zakresie przedmiotu zamówienia jest wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x 120 cm w zakresie działań informacyjnych o realizacji inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład (w uzgodnieniu z Zamawiającym).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261320-3 - Kładzenie rynien

03421000-7 - Żywice

4.5.5.) Wartość części: 225000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 2 „Renowacja kładek wiszących nad rzeką Rabą w Damienicach i Krzyżanowicach ”
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego mostu wiszącego nad rzeką Rabą w miejscowości Damienice oraz remont istniejącego mostu wiszącego pomiędzy Krzyżanowicami a Proszówkami.
Część nr 2 obejmuje dwa zadania:
Zadanie nr 1 Renowacja kładki wiszącej nad rzeką Rabą w Damienicach – wymiana poszycia
- Wymiana poszycia
- Remont podpory kładki – konstrukcja stalowa

Zadanie nr 2 Renowacja kładki wiszącej nad rzeką Rabą w Krzyżanowicach na działkach nr 47, 442/3 obr. Proszówki, 1/1, 1/2, 107 obr. Krzyżanowice – wymiana poszycia:
- Wymiana poszycia

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu znajduje się w projekcie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: dokumentacja techniczna obejmuje cały zakres prac remontowych na kładkach, natomiast przetarg dotyczy zakresu dotyczącego wymiany poszycia kładek – zgodnie z załączonym przedmiarem robót.

Dodatkowo w zakresie przedmiotu zamówienia jest wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x 120 cm w zakresie działań informacyjnych o realizacji inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład (w uzgodnieniu z Zamawiającym).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 3 „Renowacja elewacji budynku Gminnego „Galeria Chełm” w Chełmie”
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych istniejącego budynku pełniącego funkcję Galerii oraz świetlicy. Przy wykonywaniu prac budowlanych należy mieć na uwadze opinię Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie.
W zakres prac wchodzą:
- Roboty przygotowawcze
- Remont elewacji
- Remont zadaszenia
- Wymiana orynnowania
- Roboty na zewnątrz budynku
- Roboty wewnątrz budynku

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu znajduje się w projekcie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

Dodatkowo w zakresie przedmiotu zamówienia jest wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x 120 cm w zakresie działań informacyjnych o realizacji inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład (w uzgodnieniu z Zamawiającym).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261320-3 - Kładzenie rynien

03421000-7 - Żywice

4.5.5.) Wartość części: 560000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 4 „Remont elewacji frontowej (północnej) i wschodniej oraz remont pokrycia dachowego na budynku Urzędu Gminy”
Przedmiot zamówienia obejmuje remont elewacji obiektu, remont dachu tj., wymiana pokrycia dachowego, obróbek blacharskich oraz uszkodzonych elementów więźby dachowej jak również wymiana stolarki okiennej. Przy wykonywaniu prac budowlanych należy mieć na uwadze opinię Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie
W zakres prac wchodzą:
- Wymiana drzwi wejściowych
- Remont dachu
- Remont kominków
- Wymiana okien i pozostałych drzwi – ściana frontowa
- Renowacja krat okiennych i balustrady
- Naprawa ścian – pęknięcia konstrukcyjne
- Remont elewacji frontowej i bocznej
- Remont balkonu elewacji frontowej
- Izolacja pionowa i pozioma
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają, załączone do niniejszej SWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

Dodatkowo w zakresie przedmiotu zamówienia jest wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x 120 cm w zakresie działań informacyjnych o realizacji inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład (w uzgodnieniu z Zamawiającym).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261910-6 - Naprawa dachów

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Została złożona jedna oferta na kwotę 640 717,53 zł brutto przewyższająca kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( 400 000,00 zł brutto), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do kwoty oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.