eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatowiec"Rewitalizacja budynków na terenie gminy Opatowiec"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja budynków na terenie gminy Opatowiec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010524

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Opatowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-520

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@opatowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opatowiec.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja budynków na terenie gminy Opatowiec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b7dbdf6-e83f-4f4c-9e5d-cc7e22fdb361

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070875/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja budynków na terenie gminy Opatowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1:
1) Rewitalizacja budynku w miejscowości Ksany, gmina Opatowiec.
• budynek kultury i oświaty – kategoria IX
• usytuowany na Dz. Nr 257 w msc. Ksany
• liczba kondygnacji naziemnych – 2
• konstrukcja tradycyjna, murowana, żelbetowa, drewniana
• kształt budynku stanowi prostokąt
• pow. całkowita: 279,13 m2
• ukształtowanie bryły budynku – proste
• ocieplony, nieogrzewany

2) Rewitalizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kęsów.
• budynek Świetlicy Wiejskiej– kategoria IX
• usytuowany na Dz. nr 46 w msc. Kęsów
• liczba kondygnacji naziemnych – 1
• konstrukcja tradycyjna, murowana, żelbetowa

3) Rewitalizacja budynku świetlicy w miejscowości Rzemienowice.
• budynek Świetlicy wiejskiej – kategoria IX
• usytuowany na Dz. nr 223/4 w msc. Rzemienowice
• liczba kondygnacji naziemnych – 2
• konstrukcja tradycyjna, murowana, żelbetowa, więźba drewniana

4) Rewitalizacja budynku w miejscowości Kocina.
• budynek Straży Pożarnej – kategoria IX
• usytuowany na Dz. nr 207 w msc. Kocina
• liczba kondygnacji naziemnych – 1
• konstrukcja tradycyjna, murowana, żelbetowa

5) Rewitalizacja budynku w miejscowości Krzczonów, gmina Opatowiec.
• budynek kultury i oświaty – kategoria IX
• usytuowany na Dz. nr 610 w msc. Krzczonów
• liczba kondygnacji naziemnych – 2, parter, niepodpiwniczony
• konstrukcja tradycyjna, murowana, żelbetowa
• kształt budynku stanowi prostokąt
• pow. Pomieszczenia nr 1: 71,30 m2
• ukształtowanie bryły budynku – proste, dachy dwuspadowe, nachylenie 250
• ocieplony, nieogrzewany

6) Rewitalizacja budynku zespołu szkolnego w miejscowości Opatowiec.
• budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolny– kategoria IX
• podzielony na część starą i nową
• usytuowany na Dz. nr 70 w msc. Opatowiec
• liczba kondygnacji naziemnych – 2
• konstrukcja tradycyjna, murowana, żelbetowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 907829,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2:
Rewitalizacja budynku w Opatowcu położonego na działce nr 101 w Opatowcu.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na:
Rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynku użyteczności publicznej przyległego do istniejącego budynku Urzędu Miasta i Gminy w Opatowcu stanowi podstawę do sporządzenia projektu budowlano – wykonawczego dla przedmiotowej inwestycji.
Prace projektowe i realizacja objęte przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z przywołanymi w nim przepisami, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.

Przedmiotowy obiekt jest budynkiem niskim, wzniesionym w zabudowie szeregowej, dwukondygnacyjnym, częściowo podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym.
Kondygnacje budynku:
- częściowe podpiwniczenie – pomieszczenie gospodarcze.
- parter – pomieszczenia mieszkalne
- piętro – pomieszczenia mieszkalne,
- poddasze nieużytkowe
Budynek przykrytym dachem płaskim (15 ° = 27 %) wielospadowym.
• Powierzchnia zabudowy = 78,50 m²
• Powierzchnia użytkowa = 119,5 m2
• Długość budynku = 12,33 m
• Szerokość budynku = 6,60 m
• Wysokość budynku = 7,92 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 1370474,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934725,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1279888,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934725,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Olesiński - Zakład Remontowo-Budowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6551003457

7.3.4) Miejscowość: Wolica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934725,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1138738,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1777789,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1138738,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Ignacak IG-BUD Usługi Remontowo Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6551652428

7.3.4) Miejscowość: Łatanice

7.3.5) Kod pocztowy: 28-160

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1138738,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.