Og³oszenie z dnia 2024-08-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja okapu dachu budynku Szko³y podstawowej nr 11 w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: URZ¡D MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¯eromskiego 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja okapu dachu budynku Szko³y podstawowej nr 11 w Mielcu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-80f58f21-5582-4c42-937a-e3273f937970
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00474033
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044358/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.23 Modernizacja okapu dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 11 w Mielcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://przetargi.um.mielec.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.um.mielec.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji obs³ugi systemu PZP przeznaczonej dla Wykonawców, Instrukcji
zak³adania konta na Platformie Zamówieñ Publicznych oraz Regulaminie korzystania z platformy, które s± dostêpne pod adresem:
https://przetargi.um.mielec.pl w zak³adce: „Id¼ do …” – „Pomoc” – „Instrukcje”.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://przetargi.um.mielec.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina – Urz±d Miejski Mielec;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@um.mielec.pl, oraz nr telefonu 17 787 40 33;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm.) – dalej zwan± ustaw± Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja okapu dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 11 w Mielcu”. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: roboty demonta¿owe i rozbiórkowe (demonta¿ istniej±cej obróbki blacharskiej szeroko¶ci w rozwiniêciu ponad 15 cm, demonta¿ okapu/attyki z p³yt styropianowych wraz ze stalow± konstrukcj± wsporcz±, demonta¿ rynien, demonta¿ rur spustowych, wywiezienie i utylizacja materia³ów z rozbiórki na wskazane przez Zamawiaj±cego miejsce na odleg³o¶æ do 10km), wykonanie izolacji termicznej budynku metod± lekko-mokr± wraz z wypraw± elewacyjn± z tynku silikatowego - silikonowego gr. 15cm, uzupe³nienie muru pomiêdzy filarkami z pustaka z betonu komórkowego gr. 12cm, wysoko¶æ muru 24cm , wykonanie podbitki dachu z paneli PCV pe³nych i perforowanych (trzydeskowych) w kolorze grafitowym na podkonstrukcji drewnianej, monta¿ systemowych rynien stalowych powlekanych ø 150, monta¿ rur spustowych stalowych powlekanych ø 150, uporz±dkowanie terenu oraz doprowadzenie terenu przyleg³ego do stanu przed rozpoczêciem prac.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45261320-3 - K³adzenie rynien
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosuj±c nastêpuj±ce kryteria, gdzie 1% = 1 pkt:
1. Cena 60%
2. Okres gwarancji i rêkojmi 40%
RAZEM 100%
1.Kryterium „Cena”
W tym kryterium Wykonawca bêdzie móg³ uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch
miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê
w Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z
poni¿szym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w podkryterium „Cena”;
Cmin – najni¿sza cena brutto w z³o¿onych ofertach (z³);
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (z³).
2. Kryterium „ Okres gwarancji i rêkojmi”
Kryterium „Okresu gwarancji i rêkojmi” na przedmiot zamówienia bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi
podanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej IDW.
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi to 36 miesiêcy. Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi to 60 miesiêcy. Je¿eli
Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy.
Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi (36 miesiêcy) otrzyma 0 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi (60 miesiêcy) otrzyma 40 pkt.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ termin gwarancji i rêkojmi w pe³nych miesi±cach.
Wykonawcy, którzy zaoferuj± okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy i krótszy ni¿ 60 miesiêcy otrzymaj± punkty obliczona
na podstawie poni¿szego wzoru:
G = [Go / Gmax] x 40 pkt
gdzie:
G – punktacja któr± nale¿y wyznaczyæ
Go – okres gwarancji i rêkojmi (ilo¶æ miesiêcy) w ofercie ocenianej
Gmax – najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi (ilo¶æ miesiêcy) spo¶ród z³o¿onych ofert
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w
ramach ka¿dego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poni¿szego wzoru: P = C + G
gdzie:
P - ³±czna liczba punktów oferty ocenianej;
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”;
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±ce warunki:a) Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegaj±cego na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej* o warto¶ci wykonanych robót co najmniej 100 000,00 z³ brutto.
*Przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie budynek, o którym mowa § 3 pkt 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U.2022 poz. 1225 ze zm.).
b) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob±, która pe³niæ bêdzie funkcje kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do IDW;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 5 do IDW,
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do IDW.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 5.6.2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywaminie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed
ich z³o¿eniem
2.Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w w pkt 5.6.2, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.
3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci –2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy: 1) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczania wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w oryginale w postaci elektronicznej.
4. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ na wskazany w ust. 2 pkt 1 rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 IDW, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej IDW.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany w umowie zosta³y opisane we wzorze umowy stanowi±cym Rozdz. II SWZ w par. 147.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://przetargi.um.mielec.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-15
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
CenaSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dodatkowo z postêpowania o udzielanie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych: w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.Zamawiaj±cy przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej:
1. Bior±c pod uwagê specyfikacjê zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje przed sporz±dzeniem oferty przez Wykonawców przeprowadzenie wizji lokalnej budynku w celu udzielenia informacji o zakresie robót. Tym samym Zamawiaj±cy zaznacza, i¿ powy¿sza wizja nie jest obowi±zkowa.
2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ termin sk³adania ofert z uwzglêdnieniem specyfiki i z³o¿ono¶ci przedmiotu zamówienia oraz czasu do ich przygotowania i z³o¿enia, jak równie¿ czasu niezbêdnego do zapoznania siê przez Wykonawców z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty ze wzglêdu na przewidzian± wizjê lokaln±, która nie jest obowi±zkowa, a jedynie zalecana.
3.Wizja lokalna odbêdzie siê w dniu 03 wrze¶nia 2024r., o godz. 11:00, na terenie Szko³y Podstawowej nr 11 w Mielcu, ul. Warneñczyka 2, 39-300 Mielec.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1 152R na odcinku 200 mb w miejscowo¶ci B³onie;
- Rozbudowa drogi gminnej wewnêtrznej, bocznej od ul. Królowej Jadwigi w Mielcu
- Dostawa fabrycznie nowego systemu- urz±dzenia dyskowego kopii zapasowych z us³ugami towarzysz±cymi
- PRZEWÓZ OSÓB DO ¦RODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- 95.24 Sprzeda¿ i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Us³ugi kompleksowego sprz±tania pomieszczeñ wraz z dostaw± ¶rodków czysto¶ci w obiekcie Zak³adu Dróg Miejskich w Mielcu
wiêcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTE¦ sam!"- II
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi doj¶ciami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ci±gu drogi gminnej
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespo³u dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w D±biu woj. wielkopolskie
- Remont czê¶ci ulicy Strzeleckiej na odcinku od ulicy Turystycznej do ulicy ¦rodkowej o d³ugo¶ci ok 400 mb.
- Utworzenie ¿³obka publicznego w Mie¶cie Radymnie
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.