Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433923/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/30 ) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2-5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm - cz.II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30
1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9606281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/30 ) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2-5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm - cz.II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b66cc0a6-08d3-41d5-af14-805bbc36a367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077003/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 dostawa grysów i kruszyw do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej- ZADANIE 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113550,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2 -5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm na plac Obwodu Drogowego nr 1 w Olsztynku, ul. Sielska 2A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 275 ton kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, 175 ton grysów kamiennych o frakcji 2 - 5,6 mm oraz 40 ton grysów kamiennych o frakcji 5,6 - 11,2 mm . Miejscem dostawy kruszywa będzie Obwód Drogowy nr 1 w Olsztynku, ul. Sielska 2A.2. Kruszywo i grysy przeznaczone do robót drogowych musi spełniać normy PN-EN 13043:2004, PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne, powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy.
3. Kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/30) powinno spełniać warunek minimalnej zawartości ziaren całkowicie przekruszonych lub łamanych na poziomie min. 70%
4. Wykonawca przy każdej dostawie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywa i grysy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Koszt transportu i rozładunku kruszywa oraz płukanych grysów kamiennych leży po stronie Wykonawcy.
6. Wykonawca musi być przygotowany do dostawy kruszywa i grysów jednorazowego zamówienia w ilości minimum 10 ton do 100 ton maksymalnie.
7. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa i grysów jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ.
8. Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa i grysów pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt Wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia w którym dana okoliczność zaistniała.
9. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie maksymalnie do 5 dni od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia. Termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 45650,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2 -5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm na plac Obwodu Drogowego nr 2 w Barczewie, ul. Kościuszki 80. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 ton kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, 160 ton grysów kamiennych o frakcji 2 - 5,6 mm oraz 60 ton grysów kamiennych o frakcji 5,6 - 11,2 mm . Miejscem dostawy kruszywa będzie Obwód Drogowy nr 2 w Barczewie, ul. Kościuszki 80.2. Kruszywo i grysy przeznaczone do robót drogowych musi spełniać normy PN-EN 13043:2004, PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne, powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy.
3. Kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/30) powinny spełniać warunek minimalnej zawartości ziaren całkowicie przekruszonych lub łamanych na poziomie min. 70%
4. Wykonawca przy każdej dostawie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywa i grysy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Koszt transportu i rozładunku kruszywa oraz płukanych grysów kamiennych leży po stronie Wykonawcy.
6. Wykonawca musi być przygotowany do dostawy kruszywa i grysów jednorazowego zamówienia w ilości minimum 10 ton do 100 ton maksymalnie.
7. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa i grysów jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ.
8. Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa i grysów pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt Wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia w którym dana okoliczność zaistniała.
9. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie maksymalnie do 5 dni od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia. Termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 27900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2 -5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm na plac Obwodu Drogowego nr 3 w Dobrym Mieście, ul. Fabryczna 34. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 225 ton kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, 100 ton grysów kamiennych o frakcji 2 - 5,6 mm oraz 100 ton grysów kamiennych o frakcji 5,6 - 11,2 mm . Miejscem dostawy kruszywa będzie Obwód Drogowy nr 3 w Dobrym Mieście, ul. Fabryczna 34.2. Kruszywo i grysy przeznaczone do robót drogowych musi spełniać normy PN-EN 13043:2004, PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne, powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy.
3. Kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/30) powinny spełniać warunek minimalnej zawartości ziaren całkowicie przekruszonych lub łamanych na poziomie min. 70%
4. Wykonawca przy każdej dostawie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywa i grysy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Koszt transportu i rozładunku kruszywa oraz płukanych grysów kamiennych leży po stronie Wykonawcy.
6. Wykonawca musi być przygotowany do dostawy kruszywa i grysów jednorazowego zamówienia w ilości minimum 10 ton do 100 ton maksymalnie.
7. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa i grysów jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ.
8. Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa i grysów pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt Wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia w którym dana okoliczność zaistniała.
9. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie maksymalnie do 5 dni od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia. Termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58369,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58369,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58369,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ECO-TER" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392760694
7.3.3) Ulica: ul. Cementowa 3A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-429
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58369,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34071,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34071,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34071,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ECO-TER" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392760694
7.3.3) Ulica: Cementowa 3A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-429
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34071,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47908,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47908,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47908,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ECO-TER" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392760694
7.3.3) Ulica: Cementowa 3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-429
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47908,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.