Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329315/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpie@ifpan.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifpan.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ifpan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów w podziale na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d63bf6fc-2c6f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061356/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego, monitorów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla IF PAN. Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów w podziale na 5 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/ZP/17/IFPAN/2023/MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123855,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów w podziale na 5 części zamówienia, tj.:Część 1 -Dostawa komputera stacjonarnego typ 1
Komputer stacjonarny typu 1: 12 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 6 szt. w ramach prawa opcji
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 68943,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów w podziale na 5 części zamówienia, tj.:Część 2 - Dostawa komputera stacjonarnego typu 2
Komputer stacjonarny typu 2: 4 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 1 szt. w ramach prawa opcji
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 14653,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów w podziale na 5 części zamówienia, tj.: Część 3 -Dostawa monitora 22 cale.Monitor 22 cale: 1 szt. w ramach zamówienia podstawowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 394,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów w podziale na 5 części zamówienia, tj.: Część 4 - Dostawa monitora 24 caleMonitor 24 cale: 26 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 7 szt. w ramach prawa opcji
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 26862,86 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów w podziale na 5 części zamówienia, tj.: Część 5 - Dostawa monitora 34 cale.Monitor 34 cale: 7 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 3 szt. w ramach prawa opcji
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110478,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110478,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110478,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261650136
7.3.3) Ulica: Włodarzewska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-384
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
jakie przetargi wygrała firma
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110478,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25768,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25768,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25768,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261650136
7.3.3) Ulica: Włodarzewska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-384
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
jakie przetargi wygrała firma
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25768,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części 3, zostały złożone 3 oferty Wykonawców: Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki, ul. Włodarzewska 65B, 02-384 Warszawa (oferta 1), „e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź (of 2) oraz oferta złożona przez Wykonawcę JB Multimedia Jerzy Bielecki, ul. Brzeska 107a, 21-500 Biała Podlaska (of 4) która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 uPzp. Po badaniu i ocenie złożonych ofert w ramach Cz. 3 na pierwszym miejscu w rankingu ofert niepodl. Odrzuc. znajdowały się 2 of. złożone przez: Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki, ul. Włodarzewska 65B, 02-384 Warszawa (oferta 1) oraz „e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź (oferta 2). Trzecia oferta Wyk. JB Multimedia Jerzy Bielecki (of. 4) podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 uPzp. Ponieważ oferta nr 1 i 2 posiadały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamaw. nie miał możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z dyspozycją art. 248 ust. 1 i 2 uPzp. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zgodnie z art. 248 ust. 3 uPzp wezwał Wykonawców w dniu 19.09.2023 roku do złożenia ofert dodatkowych dla Części 3 w terminie do dnia 21.09.2023 roku, do godziny 11:00, wyznaczając przy tym termin otwarcia ofert dodatkowych na dzień 21.09.2023 r. godz. 11:30.
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert dodatk. na platformie zakupowej Zamaw. otrzymał 1 ofertę, złożoną przez „e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna. Oferta ta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) uPzp jako oferta niezgodna z przepisami, gdyż Wykonawca, wbrew wymaganiom z art. 251 uPzp, zaoferował w niej cenę wyższą (405,90 zł) niż w pierwotnej ofercie (393,60 zł) oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) uPzp w związku z art. 68 uPzp, gdyż oferta ta nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Wykonawca przekazał bowiem ofertę dodatkową na platformie jako dokument niezaszyfrowany, poprzez zakładkę do korespondencji (zamiast poprzez zakładkę „Przygotowanie oferty dodatkowej” jako dokument zaszyfrowany), a więc w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią przed upływem terminu otwarcia ofert dodatkowych.
Jako że odrzuceniu podlegała jedynie oferta dodatkowa, Wykonawca w pozostałym zakresie pozostaje związany ofertą pierwotną (oferta nr 2).
Drugi z Wykonawc. - Eugeniusz Sienicki Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki nie złożył oferty dodatkowej. W świetle przeps. uPzp Wykonawca wezwany do złożenia oferty dodatkowej nie ma obowiązku jej złożenia. Niezłożenie oferty dodatkowej nie jest w żaden sposób sankcjonowane w ustawie Pzp. Wobec powyższego, w przypadku niezłożenia oferty dodatkowej przez Wykonawcę, pozostaje on związany dotychczas złożoną ofertą (ofertę nr 1).
Z powyższego wynika, że Zamawiający, pomimo skorzystania z dyspozycji art. 248 ust. 3 uPzp, w dalszym ciągu posiada w Cz. 3 dwie oferty, które przedst.. taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert i nie ma możliw. wyboru oferty najkorzyst. Zamaw. skorzystał już bowiem z prawa wezwania do złożenia ofert dodatk. i w świetle przep. uPzp oraz ugruntow. orzecznictwa, czynności tej nie może powtórzyć, gdyż ma ona charakter jednorazowy. Celem wezwania z art. 248 ust. 3 uPzp jest pozyskanie ofert umożliw. dokonanie wyboru najkorzystn. oferty. Do rozstrzyg. post. niezbędne jest złożenie prawidłowej oferty dodatk. przez co najmniej jednego Wykonawcę - co nie nastąpiło w przedmiotowej sprawie. Zachodzi zatem konieczność unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 4) uPzp. Ratio legis ww. przepisu nakazuje unieważnić postępowanie również w zaistniałej sytuacji, tj. gdy żaden z wezw. Wykon. nie złożył prawidł. oferty dodatk.. Nadal bowiem utrzymuje się stan równej oceny ofert pierwotnie złożonych przez ww. Wykonawców, uniemożliw. wybór oferty najkorzystn.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393,60 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu w Części 4, zostało złożonych pięć ofert przez Wykonawców: 1) Eugeniusz Sienicki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki, ul. Włodarzewska 65B, 02-384 Warszawa (oferta 1) – oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w zw. z art. 224 ust. 6 uPzp.; 2) "e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź (oferta 2) – oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w zw. z art. 224 ust. 6 uPzp.; 3) Przedsiębiorstwo Cieślikowski i Spółka Krzysztof Cieślikowski, al. Jana Pawła II, nr 72, 00-175 Warszawa (oferta 3) – oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp, a także na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w zw. z art. 224 ust. 6 uPzp; 4) Jerzy Bielecki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą JB Multimedia Jerzy Bielecki, ul. Brzeska 107a, 21-500 Biała Podlaska (oferta 4) oraz oferta złożona przez 5) CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka z o.o., ul. Wolności 8 lok 4, 26-600 Radom (oferta 5), które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 uPzp. Wobec zaistnienia sytuacji, że wszystkie oferty złożone w Części 4 zostały odrzucone zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 2 uPzp obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu, na Część 5 zostały złożone trzy oferty, przez Wykonawców: Eugeniusz Sienicki, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki, ul. Włodarzewska 65 B, 02-384 Warszawa (oferta nr 1), „e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź (oferta 2) oraz trzecia oferta - Jerzy Bielecki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą JB Multimedia Jerzy Bielecki, ul. Brzeska 107a, 21-500 Biała Podlaska (oferta 4). Oferta nr 1 (Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki ) i oferta nr 2 (e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna) zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) uPzp. Oferta nr 4 (JB Multimedia Jerzy Bielecki) została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp, a także na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 uPzp. Wobec faktu, że wszystkie złożone oferty w Części 5 zostały przez Zamawiającego odrzucone zaistniała przesłanka z art. 255 ust. 1 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji wysokiej klasy komputera wraz z monitorem na potrzeby Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ.
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, monitorów interaktywnych oraz programów edukacyjnych do różnych przedmiotów w ramach programu Projekt nr FEPM.05.08-IZ.00-0046/24 , tj. DOBRA EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.