eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławRemont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym
w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni”
im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SANATORIUM UZDROWISKOWE "PRZY TĘŻNI" IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010625117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przy Stawku 12

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przytezni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym
w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni”
im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-296bfbe9-fab6-4192-9714-cfd6409d7281

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025489/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450315

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-10-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest „Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”

Ze względu na dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Kosztorys ofertowy /sporządzony wg przedmiarów załączonych do SWZ/ oraz Harmonogram Rzeczowo-Finansowy dla zakresu objętego przedmiotem umowy w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

2. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest m. in do:
a) demontażu istniejącego dźwigu wraz z utylizacją,
b) remontu szybu windowego,
c) remontu pomieszczenia po demontażu starego dźwigu do montażu nowego dźwigu,
d) dostawy nowego dźwig ,
e) montażu nowego dźwigu ,
f) realizacji przedmiotu umowy oraz zapewnienia materiałów i urządzeń niezbędnych dla jej realizacji,
g) uzyskania zgody na eksploatację dźwigu wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami, przy użyciu materiałów i urządzeń własnych. Wykonawca zagwarantuje, iż jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu umowy jest zgodna z wszelkimi norma-mi i atestami obowiązującymi w tym zakresie.
4. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem techniczno-organizacyjnym, kadrowym, finansowym oraz uprawnieniami, wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na należyte zrealizowanie przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się, że dźwig i aparatura sterowa nie będzie posiadać kodowanych zabezpieczeń, uniemożliwiających konserwację innym firmom poza producentem.
6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację dźwigu, książkę rewizyjną dźwigu oraz instrukcję eksploatacji dźwigu (w tym konserwacji) najpóźniej w dniu odbioru końcowego /w języku polskim/. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji w języku polskim.
7. Zakres przedmiotu umowy obejmuje również przeszkolenie pracowników Zamawiającego, tj. konserwatorów, kierownika i zastępcy Komórki Rozwoju w zakresie zapewniającym właściwą obsługę dźwigu .
8. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego powierzyć wykonania umowy osobom trzecim – in-nym niż wskazanym w formularzu ofertowym. W przypadku powierzenia wykonania umowy osobom trzecim Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec Zamawiającego z tytułu jej wykonania.
9. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania umowy, a w szczególności do przedstawiania wszelkich dokumentów i informacji związanych z wykonywaniem umowy oraz składania oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający lub upoważniony przez niego podmiot ma prawo do dokonywania kontroli wykonywania umowy w każdym momencie, a w szczególności ma prawo wglądu we wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem umowy przez Wykonawcę.
10. Wszystkie prace prowadzone w ramach umowy będą prowadzone w sposób minimalizujący zakłócenia organizacji pracy Zamawiającego, w tym w szczególności w sposób zapewniający zachowanie komunikacji między piętrami budynku.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu, na jego pisemne żądanie, zgłoszone w każdym czasie obowiązywania umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego uwzględniającym uzasadniony czas potrzebny do ich przygotowania, wszelkich dokumentów, materiałów i informacji w zakresie niezbędnym do dokonania przez Zamawiającego oceny prawidłowości wykonania umowy, a także w zakresie niezbędnym do wykonania przez Zamawiającego obowiązków informacyjnych.

12. Parametry techniczne dźwigu

Dane dźwigu:
- typ: osobowy
- napęd: elektryczny
- udźwig: 630 kg/ 8 osób
- wysokość podnoszenia: 10,0 m
- prędkość (m/s): 1.0
- ilość przystanków / dojść: 4p/4d
- zasilanie trójfazowe 400 V

Kabina:
- wymiary: (szer. x gł. x wys.): 1100mmx1400mmx2100 mm
- panele ścienne: - stal nierdzewna
- lustro na tylnej ścianie
- poręcz: – stal nierdzewna
- wyświetlacz: LED
- oświetlenie: LED
- podłoga: PCV trudnościeralna

Drzwi kabinowe:
- wymiary (szer. x wys. ): 900mmx2000mm
- typ: automatyczne teleskopowe, 2-panelowe
- kurtyna świetlna
- próg aluminiowy

Drzwi szybowe:
- wymiary (szer. x wys. ): 900mmx2000mm
- typ: automatyczne teleskopowe
- drzwi o odporności ogniowej EI 60
- próg aluminiowy

Inne:
- piętrowskazywacz na przystanku podstawowym
- intercom
- oświetlenie awaryjne
- zjazd p.poż na stałym zasilaniu
- przyciski z oznaczeniami Braill`a, przycisk zamykania drzwi
- automatyczny zjazd na najbliższy przystanek w przypadku zaniku prądu

16. Zamawiający umożliwia po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji dot. przedmiotu zamówienia.

Kontakt telefoniczny:
Kierownik Komórki Rozwoju Łukasz Jurczuk nr tel. 530 766 284

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postepowaniu wpłynęły 2 oferty tj. oferta Wykonawcy: Winda – Warszawa Sp. z o.o. ul. Surowieckiego 12 02 – 784 Warszawa ,wartość oferty 368 330,72 zł brutto, oferta Wykonawcy: Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa ul. Pawia 51/72 01 – 030 Warszawa, wartość oferty 286 590,00 zł brutto.
Cena powyższych ofert przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia tj. 166 050,00 zł brutto. Kwota ta była udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.