Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464627/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00518812/01 - Wynik z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: STARY GOSTKÓW 3D
1.4.2.) Miejscowość: Wartkowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: 436785105
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474169
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00464627
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
(Rozdział V SWZ str 4)
2. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ w formie:
2.1. próbek następujących produktów:
2.1.1. w dowolnej kolorystyce krzesło sklejkowe z tapicerką na siedzisku K3 (poz. 55 w Zał.1a do SWZ);
2.1.2. w dowolnej kolorystyce noga biurka gabinetowego Bg1 (poz.7 w Zał.1a do SWZ);
2.1.3. krzesło obrotowe K7 (poz. 51 w Zał.1a do SWZ).
2.2. następujący ch dokumentów przedmiotowych:
2.2.1. dla krzesła sklejkowego z tapicerką na siedzisku K3:
2.2.1.1. certyfikat ISO9001 posiadany przez producenta krzesła,
2.2.1.2. świadectwo z badań wystawione przez niezależną jednostkę badawczą akredytowaną przez PCA, dotyczące zgodności produktu z normą PN-EN 16139:2013-07/AC:2013:09 (minimum poziom 2), PN-EN 1022:2019-3, PN-EN 1728:2012, PN-EN 1335-2:2019-3 w zakresie wymiarów, wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa dla mebli niedomowych,
2.2.1.3. sprawozdanie z badań zapalności sklejki wystawione przez niezależną jednostkę badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami norm PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 ;
2.2.1.4. sprawozdanie z badań toksycznych produktów spalania sklejki wystawione przez niezależną jednostkę badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami normy PN-B-02855:1988.;
2.2.1.5. dokumentów potwierdzających paramenty tapicerki - opisane w OPZ;
2.2.2. dla krzesła obrotowego K7:
2.2.2.1. dokumentów potwierdzających zgodność produktu z normą EN 1335-1:2002 oraz EN 1335-2:2019 wystawione przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju.;
2.2.2.2. protokołu oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z PN EN 1335-1 oraz rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 (DZ.U. Nr 148, poz. 973);
2.2.2.3. certyfikatu ISO9001 posiadanego przez producenta krzesła;
2.2.2.4. dokumentów potwierdzających parametry tapicerki - opisane w OPZ.
3. Próbki stanowią część oferty.
W związku z powyższym oraz na podstawie art. 107 ust. 3 p.z.p. Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 107 ust. 2 p.z.p. do złożenia lub uzupełnienia próbek. Złożenie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego bądź brak złożenia próbek przed terminem składania ofert, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c p.z.p..
4. Próbki muszą zostać dostarczone przez Wykonawców na adres: Stary Gostków 3d, 99-220 Wartkowice od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 przed terminem składania ofert.
5. Wymagane przez Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt 2.2. Wykonawca składa wraz z ofertą.
Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt 2.2, jeśli potwierdzają one spełnianie wszystkich określonych przez Zamawiającego wymaganych parametrów mebli i wyposażenia stanowiącego przedmiot dostawy. Ocena w tym zakresie będzie należała do Zamawiającego, natomiast to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia równoważności danego dokumentu.
Zmawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
6. Wykonawca wraz z dostawą próbek przedłoży spis dostarczonych próbek wskazując ich nazwę/model/typ, a Zamawiający na tym spisie potwierdzi wpływ próbek z oznaczeniem dnia i godziny.
Po zmianie:
(Rozdział V SWZ str 4)
2. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ w formie:
2.1. próbek następujących produktów:
2.1.1. w dowolnej kolorystyce krzesło sklejkowe z tapicerką na siedzisku K3 (poz. 55 w Zał.1a do SWZ);
2.1.2. w dowolnej kolorystyce noga biurka gabinetowego Bg1 (poz.7 w Zał.1a do SWZ);
2.1.3. krzesło obrotowe K7 (poz. 51 w Zał.1a do SWZ).
2.2. następujący ch dokumentów przedmiotowych:
2.2.1. dla krzesła sklejkowego z tapicerką na siedzisku K3:
2.2.1.1. certyfikat ISO9001 posiadany przez producenta krzesła,
2.2.1.2. świadectwo z badań wystawione przez niezależną jednostkę badawczą akredytowaną przez PCA, dotyczące zgodności produktu z normami PN-EN 16139:2013-07/AC:2013:09 (minimum poziom 2), PN-EN 1022:2019-3, PN-EN 1728:2012, w zakresie wymiarów, wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa dla mebli niedomowych,
2.2.1.3. sprawozdanie z badań zapalności sklejki wystawione przez niezależną jednostkę badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami norm PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 ;
2.2.1.4. sprawozdanie z badań toksycznych produktów spalania sklejki wystawione przez niezależną jednostkę badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami normy PN-B-02855:1988.;
2.2.1.5. dokumentów potwierdzających paramenty tapicerki - opisane w OPZ;
2.2.2. dla krzesła obrotowego K7:
2.2.2.1. dokumentów potwierdzających zgodność produktu z normą EN 1335-1:2002 oraz EN 1335-2:2019 wystawione przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju.;
2.2.2.2. protokołu oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z PN EN 1335-1 oraz rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 (DZ.U. Nr 148, poz. 973);
2.2.2.3. certyfikatu ISO9001 posiadanego przez producenta krzesła;
2.2.2.4. dokumentów potwierdzających parametry tapicerki - opisane w OPZ.
3. Próbki stanowią część oferty.
W związku z powyższym oraz na podstawie art. 107 ust. 3 p.z.p. Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 107 ust. 2 p.z.p. do złożenia lub uzupełnienia próbek. Złożenie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego bądź brak złożenia próbek przed terminem składania ofert, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c p.z.p..
4. Próbki muszą zostać dostarczone przez Wykonawców na adres: Stary Gostków 3d, 99-220 Wartkowice od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 przed terminem składania ofert.
5. Wymagane przez Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt 2.2. Wykonawca składa wraz z ofertą.
Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt 2.2, jeśli potwierdzają one spełnianie wszystkich określonych przez Zamawiającego wymaganych parametrów mebli i wyposażenia stanowiącego przedmiot dostawy. Ocena w tym zakresie będzie należała do Zamawiającego, natomiast to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia równoważności danego dokumentu.
Zmawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
6. Wykonawca wraz z dostawą próbek przedłoży spis dostarczonych próbek wskazując ich nazwę/model/typ, a Zamawiający na tym spisie potwierdzi wpływ próbek z oznaczeniem dnia i godziny.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych następujących środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie:
2.2. następujących dokumentów przedmiotowych:
2.2.1. dla krzesła sklejkowego z tapicerką na siedzisku K3:
2.2.1.1. certyfikat ISO9001 posiadany przez producenta krzesła,
2.2.1.2. świadectwo z badań wystawione przez niezależną jednostkę badawczą akredytowaną przez PCA, dotyczące zgodności produktu z normą PN-EN 16139:2013-07/AC:2013:09 (minimum poziom 2), PN-EN 1022:2019-3, PN-EN 1728:2012, PN-EN 1335-2:2019-3 w zakresie wymiarów, wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa dla mebli niedomowych,
2.2.1.3. sprawozdanie z badań zapalności sklejki wystawione przez niezależną jednostkę badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami norm PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 ;
2.2.1.4. sprawozdanie z badań toksycznych produktów spalania sklejki wystawione przez niezależną jednostkę badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami normy PN-B-02855:1988.;
2.2.1.5. dokumentów potwierdzających paramenty tapicerki - opisane w OPZ;
2.2.2. dla krzesła obrotowego K7:
2.2.2.1. dokumentów potwierdzających zgodność produktu z normą EN 1335-1:2002 oraz EN 1335-2:2019 wystawione przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju.;
2.2.2.2. protokołu oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z PN EN 1335-1 oraz rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 (DZ.U. Nr 148, poz. 973);
2.2.2.3. certyfikatu ISO9001 posiadanego przez producenta krzesła;
2.2.2.4. dokumentów potwierdzających parametry tapicerki - opisane w OPZ.
(punktacja kopiowana z SWZ)
Po zmianie:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych następujących środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie:
2.2. następujących dokumentów przedmiotowych:
2.2.1. dla krzesła sklejkowego z tapicerką na siedzisku K3:
2.2.1.1. certyfikat ISO9001 posiadany przez producenta krzesła,
2.2.1.2. świadectwo z badań wystawione przez niezależną jednostkę badawczą akredytowaną przez PCA, dotyczące zgodności produktu z normami PN-EN 16139:2013-07/AC:2013:09 (minimum poziom 2), PN-EN 1022:2019-3, PN-EN 1728:2012 w zakresie wymiarów, wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa dla mebli niedomowych,
2.2.1.3. sprawozdanie z badań zapalności sklejki wystawione przez niezależną jednostkę badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami norm PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 ;
2.2.1.4. sprawozdanie z badań toksycznych produktów spalania sklejki wystawione przez niezależną jednostkę badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami normy PN-B-02855:1988.;
2.2.1.5. dokumentów potwierdzających paramenty tapicerki - opisane w OPZ;
2.2.2. dla krzesła obrotowego K7:
2.2.2.1. dokumentów potwierdzających zgodność produktu z normą EN 1335-1:2002 oraz EN 1335-2:2019 wystawione przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju.;
2.2.2.2. protokołu oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z PN EN 1335-1 oraz rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 (DZ.U. Nr 148, poz. 973);
2.2.2.3. certyfikatu ISO9001 posiadanego przez producenta krzesła;
2.2.2.4. dokumentów potwierdzających parametry tapicerki - opisane w OPZ.
(punktacja kopiowana z SWZ)
INNE PRZETARGI WARTKOWICE
więcej: przetargi WARTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.