Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366779/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Granicznej w Nowym Luboszu i Starym Luboszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościan
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 15
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminakoscian.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakoscian1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Granicznej w Nowym Luboszu i Starym Luboszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72007357-2a10-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046410/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa ul. Granicznej w Nowym Luboszu i Starym Luboszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366779
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3060192,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis dot. 1 części zamówienia: pn. „Budowa ul. Granicznej w Nowym Luboszu i Starym Luboszu – branża drogowa, kanalizacyjna i elektryczna”Zadanie polega na budowie ul. Granicznej w Nowym Luboszu i Starym Luboszu. ( granica obwodów geodezyjnych przebiega w osi jezdni).
W ramach zadania należy wykonać budowę ul. Ogrodowej na odcinku ok. 740 m, wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym oraz pracami na istniejącej sieci wodociągowej.
Ul. Graniczna jest przedzielona drogą powiatową 3897P ( klasa Z).
Należy wykonać drogę gminną o klasie technicznej – D, kategorii ruchu KR-2, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
Odcinek ul. Granicznej krzyżujący się z ul. Ogrodową do ul. Leśnej ( o dł. ok. 160 m) należy wykonać bez ostatecznej warstwy nawierzchni. ( prace kończymy na warstwie podbudowy).
( wg szkicu nr 1).
Kanalizacja Deszczowa
W ramach zadania należy wybudować kolektor kanalizacji deszczowej umiejscowiony w ul. Granicznej, odprowadzający wody opadowe i roztopowe z drogi gminnej, ul. Granicznej. Należy wybudować kanalizację deszczową z rur PVC śr. 300 mm, ze studzienkami rewizyjnymi, wpustami ściekowymi i odprowadzeniem do studni kanalizacyjnej w ul. Pogodnej.
Długość sieci do wybudowania ok. 356 m.
Ze względu na wąski pas drogowy oraz istniejącą infrastrukturę należy wykonać studzienki rewizyjne wraz z wpustami ściekowymi zamiast włazów.
Należy zastosować studzienki rewizyjne, włazowe śr. 1000 mm, prefabrykowane, betonowe.
Kanalizacje należy wykonać z rur PVC-U klasy „S”, SN8, SDR 34, ze ścianką litą.
Oświetlenie uliczne.
W ramach zadania należy wybudować oświetlenie uliczne ul. Granicznej. Realizacja składa się z dwóch odcinków , przedzielonych droga powiatową.
Należy łącznie wykonać 19 słupów oświetleniowych aluminiowych z oprawami LED, szafka oświetleniową i linia kablową typy YAKY 4x35 mm2.
Łączna długość linii kablowej ok. 695 m.
Łączenie linii kablowej pod droga powiatową należy wykonać przeciskiem w rurze osłonowej.
Oprawy oświetleniowe należy wyposażyć w gniazda ZhagaD4i.
Istniejące oświetlenie uliczne do demontażu.
UWAGA!. Zegar sterujący dostarcza Zamawiający.
Prace na istniejącej sieci wodociągowej.
Należy wykonać remont sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz sieci i przyłączy sieci wodociągowej miejscowości Stary Lubosz i Nowy Lubosz.
UWAGA!!!
W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi :
• budowa przyłączy wodociągowych do nieruchomości oznaczonej nr 10/2, 10/3 (obręb geodezyjny Stary Lubosz) oraz do nieruchomości oznaczonej nr 247, 245, 251, 302 (obręb geodezyjny Nowy Lubosz),
• budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej do nieruchomości oznaczonej nr 10/2, 10/3 (obręb geodezyjny Stary Lubosz) oraz do nieruchomości oznaczonej nr 247, 245, 251, 302 (obręb geodezyjny Nowy Lubosz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 2508003,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis dot. 2 części zamówienia: pn. „Budowa ul. Granicznej w Nowym Luboszu i Starym Luboszu - Budowa kolektora kanalizacji deszczowej w Starym LuboszuZadanie polega na budowie kolektora kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z drogi gminnej, ul. Granicznej, a także docelowo z ulic: Pogodnej, Słonecznej i Wichrowej.
W ramach zadania należy wybudować kanalizacje deszczową z rur PVC o śr. 300-400 mm, ze studzienkami rewizyjnymi, odgałęzieniami w ul. Słoneczną i Wichrową i z odprowadzeniem do istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej w ul. Pogodnej.
Długość sieci do wybudowania: śr. 300 mm – 250,3 m, śr. 400 mm – 141,9 m.
Należy zastosować studzienki rewizyjne, włazowe śr. 1000 mm, prefabrykowane, betonowe, z włazem żeliwnym z wypełnieniem betonowym i zabezpieczeniem żelbetowym przed przesunięciem.
Kanalizacje należy wykonać z rur PVC-U klasy „S”, SN8, SDR 34, ze ścianką litą.
Nawierzchnie po wykopie na długości ul. Pogodnej należy odtworzyć z uwzględnieniem nawierzchni z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o gr. 30 cm i w pasie o szerokości ok. 4,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 552189,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2173013,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3276057,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2173013,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowlane "DROMAR" Zygmunt Marszałek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Robson" Robert Wojtko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980008952
7.3.3) Ulica: Przemęcka 41a
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kanalizacja deszczowa i sanitarna oraz sieci i przzyłącza wodociągowe - Przedsiębiorstwo Drogowe "DROMAR BIS" Marcin Marszałek
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DROMAR" ZYGMUNT MARSZAŁEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DROMAR" ZYGMUNT MARSZAŁEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2173013,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 685282,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMARK Marcin Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981767826
7.3.3) Ulica: Śmigielska 21
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Ubezpieczenie majątku, Odpowiedzialności Cywilnej, Komunikacyjne i innych interesów Powiatu Kościańskiego oraz Jednostek Podległych na lata 2025 - 2027. Zam dot: Ubezp majątku, Sprzętu elektron i OC
- WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.