eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObrzyckoTermomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gaju Małym, gmina Obrzycko wraz z fotowoltaiką i ogrodzeniem



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gaju Małym, gmina Obrzycko wraz z fotowoltaiką i ogrodzeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRZYCKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258307

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Obrzycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-520

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@obrzycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c177d95-27ba-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gaju Małym, gmina Obrzycko wraz z fotowoltaiką i ogrodzeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c177d95-27ba-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00256321/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gaju Małym, gmina Obrzycko wraz z fotowoltaiką i ogrodzeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362171

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania prowadzonego pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gaju Małym, gmina Obrzycko wraz z fotowoltaiką i ogrodzeniem”.
2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zasadniczych części:
a. Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku Szkoły Podstawowej w Gaju Małym wraz robotami towarzyszącymi typu: rozbiórka i odtworzenie terenu, demontażem i montażem rynien i rur spustowych, instalacji odgromowej z częściową wymianą, opierzeń, demontażem i montażem opraw oświetleniowych, kamer, czujników, centralek alarmowych, przesunięciem kominów spalinowych i wentylacyjnych, itd, którą należy wykonać zgodnie z załączoną Dokumentacją Techniczną i przedmiarem, przygotowanymi przez Pracownię Projektową Ignasiak.
b. Instalacja fotowoltaiczna 2x24,84 kW - Instalacja fotowoltaiczna: montaż modułów na konstrukcji wsporczej (np.: Corab, Amiston itp.), okablowanie od strony DC przewodami solarnymi odpornymi na UV, formalności z zakładem energetycznym, panele w ilości od 108 do 120 w zależności od Producenta, stosując zasadę najlepszej dostępnej technologii w danym okresie (np.: JinKO, LONGi Solar, LG Solar itp.) udzielającego min. 12 lat gwarancji mechanicznej i 25 lat gwarancji na uzysk, 2 falowniki 3-fazowe wraz z rozdzielnicami z osprzętem zabezpieczającym, z Gwarancją Producenta na min 5 lat, których lokalizację uzgodnić z Użytkownikiem podczas wizji lokalnej. Instalacje po stronie AC i DC, uruchomienie, uzgodnienie z rzeczoznawcą do spraw PPOZ, przygotowanie dokumentacji zarówno niezbędnej do skutecznego zgłoszenia do zakładu energetycznego jak i powykonawczej zawierającej dokumenty dot. zastosowanych materiałów, przeszkolenie użytkowników końcowych po stronie dostawcy instalacji (np. renergy. Sunergo, itp.).
c. Ogrodzenie - remont w sposób zgodny z przedmiarem i opisem w Dokumentacji.
d. Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 219/12 w m. Gaj Mały na odcinku ok. 180 mb.
3. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja szósta - PGR.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3198000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3923700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3198000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOOD BUILDER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951491862

7.3.3) Ulica: Parkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Sieraków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-410

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.