Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00144362/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej - dz. nr 133, 135, 136/2 w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zad. inwestyc. pn.: „Przebudowa drogi gminnej - dz. nr 133, 135, 136/2 (obręb Glinica) w Jedlinie-Zdroju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlina-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Jedlina-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48748455215
1.5.8.) Numer faksu: +48748510980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jedlinazdroj.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jedlinazdroj.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej - dz. nr 133, 135, 136/2 w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zad. inwestyc. pn.: „Przebudowa drogi gminnej - dz. nr 133, 135, 136/2 (obręb Glinica) w Jedlinie-Zdroju”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32ec78ad-c30e-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064489/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Przebudowa drogi gminnej - dz. nr 133, 135, 136/2 (obręb Glinica) w Jedlinie-Zdroju”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OEL.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2. SWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej - dz. nr 133, 135, 136/2 (obręb 0003 Glinica) w Jedlinie-Zdroju w formule „za-projektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej - dz. nr 133, 135, 136/2 (obręb Glinica) w Jedlinie-Zdroju”.
2.3.SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ,
2) Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ,
3) Plan sytuacyjny – 3 rysunki - stanowiące Załączniki Nr 3 do SWZ,
4) Opinia geotechniczna, stanowiąca Załącznik Nr 4 do SWZ,
5) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, stanowiące
Załącznik Nr 5 do SWZ,
6) Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego oraz Mapa Ewidencyjna z zaznaczonymi punktami, stanowiące Załączniki Nr 6 do SWZ,
Wszystkie wskazane załączniki stanowią integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 967149,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1422310,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 967149,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Robert Matyszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851060897
7.3.3) Ulica: Wolibórz nr 90/2
7.3.4) Miejscowość: Wolibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 57-431
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 967149,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.