Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00370883/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych, klipsów i środków biomedycznych na potrzeby szpitala Olmedica Sp. z o.o. w Olecku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (087) 520 22 95-96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olmedica@olmedica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8103691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych, klipsów i środków biomedycznych na potrzeby szpitala Olmedica Sp. z o.o. w Olecku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9fbab05-4587-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370883
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/21-2023/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 381173,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szwy, pętle, pleciony jedwab. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 289501,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System – nietrzymanie moczu. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 3660 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Silikonowe odciągi. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 530 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Klipsy tytanowe do zabiegów laparoskopowych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 21195 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siatki przepuklinowe I. 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siatki przepuklinowe II. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 27331,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Staplery chirurgiczne. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 14860 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Taśmy, siatki ginekologiczne I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 4900 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Taśmy, siatki ginekologiczne II. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 4200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały hemostatyczne. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 7795 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312661,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312661,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312661,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikamed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570986965
7.3.4) Miejscowość: Ul. Bądkowskiego 41/7 80 – 137 Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312661,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3952,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3952,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3952,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikamed Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570986965
7.3.3) Ulica: Ul. Bądkowskiego 41/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-137
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3952,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERYL MED POLAND Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321786998
7.3.3) Ulica: ul. Łopuszańska 36 bud. 14c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19721,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19721,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19721,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERYL MED POLAND Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321786998
7.3.3) Ulica: . ul. Łopuszańska 36 bud. 14c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19721,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7776,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikamed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570986965
7.3.3) Ulica: Ul. Bądkowskiego 41/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-137
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert t.j. 07/09/2023r. do godziny 09 :00 nie została złożona żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16048,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16048,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16048,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikamed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570986965
7.3.3) Ulica: . Ul. Bądkowskiego 41/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-137
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16048,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unitech Surgical Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452156811
7.3.3) Ulica: Ul. Kalwaryjska 69/9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-504
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert t.j. 07/09/2023r. do godziny 09 :00 nie została złożona żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8418,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8418,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8418,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikamed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570986965
7.3.3) Ulica: Ul. Bądkowskiego 41/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-137
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8418,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Olecku
- Zakup mikrobusu w ramach zadania pn.: "Likwidacja barier transportowych - zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Olecku" (...).
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1816N przez miejscowość Świętajno
- Odnowa nawierzchni drogi powiatowej 1790N na odcinku Pogorzel - Dorsze
- Zakup w formie leasingu operacyjnego maszyny budowlanej typu równiarka drogowa.
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
- Dostawa narzędzi laparoskopowych, siatek przepuklinowych oraz staplerów do SPZOZ w Krasnymstawie
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów pielęgnacyjnych i rękawic
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.