Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408719/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Odwodnienie drogi w miejscowości Konikowo” - część nr 1,
„Odwodnienie drogi gminnej w miejscowości Bagno” - część nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIESZYNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 71
1.5.2.) Miejscowość: Świeszyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-024
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 31 60 120
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 31 61 491
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swieszyno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swieszyno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odwodnienie drogi w miejscowości Konikowo” - część nr 1,„Odwodnienie drogi gminnej w miejscowości Bagno” - część nr 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0de75ddc-bae9-4aea-926b-df82d2706b67
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034221/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Odwodnienie dróg gminnych w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408719
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest budowa odwodnienia drogi w miejscowości Konikowo, poprzez budowę kanalizacji deszczowej.
Lokalizacja inwestycji.
Inwestycja realizowana będzie na terenie gminy Świeszyno, powiat koszaliński, woj. Zachodniopomorskie, na działkach nr:
dz. nr 413/14, 413/40, 413/45, 413/62, 413/63 obręb Konikowo
Zakres zamówienia.
Zamówienie obejmuje:
– budowa odwodnienia drogi gminnej w m. Konikowo obejmująca:
- budowę sieci kanalizacji deszczowej DN/OD500mm – DN/OD400mm
- budowę urządzenia wodnego tj. wylotu kanalizacji deszczowej
- budowę separatora lamelowego zintegrowanego z osadnikiem
Sumaryczna długość sieci kanalizacyjnej wynosi 53mb w tym:
- PVC DN/OD500 s=14,6mm lite – 4,0m
- PE100 DN/OD400 s=11,7mm SN8 lite – 8,0m
- PE100TS DN/OD400mm s=36,3mm PN10 SDR11 – 41,0m
Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej stanowią zaprojektowane studnie z kręgów betonowych DN1200 i studzienki PVC 400.
Planowana sieć kanalizacji deszczowej przebiega w pasie drogi gminnej i częściowo po terenach prywatnych. W zakresie jest również oczyszczenie rowu.
Uwaga:
Przed rozpoczęciem robót, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, należy sporządzić harmonogram robót i płatności. Forma i treść zgodnie ze Specyfikacją Ogólną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wymagania dodatkowe:
1) Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie
z warunkami określonymi w umowie. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym
2) Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy.
3) Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia na palcu budowy sanitariatów dla pracowników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w p.3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 240482,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa odwodnienia drogi w miejscowości Bagno, poprzez budowę kanalizacji deszczowej.Lokalizacja inwestycji.
Inwestycja realizowana będzie na terenie gminy Świeszyno, powiat koszaliński, woj. Zachodniopomorskie, na działkach nr:
dz. nr 458/1 i 729 obręb Bagno
Zakres zamówienia.
Zamówienie obejmuje:
– budowa odwodnienia drogi gminnej w m. Bagno obejmująca:
- budowę sieci kanalizacji deszczowej DN/OD600mm
- budowę urządzenia wodnego tj. wylotu kanalizacji deszczowej
- budowę separatora koalescencyjnego zintegrowanego z osadnikiem
Sumaryczna długość sieci kanalizacyjnej wynosi:
- PP-K2 DN/OD600 s=41,5mm SN8 – 155,5m
Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej stanowią zaprojektowane studnie z kręgów betonowych DN1200.
Planowana sieć kanalizacji deszczowej przebiega w pasie drogi gminnej i częściowo po terenach prywatnych. W zakresie jest również oczyszczenie rowu.
Uwaga:
Przed rozpoczęciem robót, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, należy sporządzić harmonogram robót i płatności. Forma i treść zgodnie ze Specyfikacją Ogólną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wymagania dodatkowe:
1) Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie
z warunkami określonymi w umowie. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym
2) Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy.
3) Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia na palcu budowy sanitariatów dla pracowników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w p. 3 SWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 383506,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144771 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144771 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROENVI Sławomir Szubstarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692275850
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144771 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267771 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267771 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROENVI Sławomir Szubstarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692275850
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267771 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.