eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryDostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych
do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaźń"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270035070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włoska 24

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322855898

1.5.8.) Numer faksu: 322855898 wew. 109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsprzyjazn@tarnogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przyjazn.domypomocy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a477d84-64be-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych
do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a477d84-64be-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078796/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.A-G.371.7.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ogólna charakterystyka zamówienia:
Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach, ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry.

2. Wykonawca będzie dostarczał produkty mleczarskie oraz tłuszcze roślinne i zwierzęce – pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę artykułów spożywczych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia.

3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. Z 2022 r., poz. 2132) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe artykułów spożywczych, Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów.

4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczający zamówiony towar pomagał przy jego rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

5. Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych wykonywana będzie środkami transportu Wykonawcy dopuszczonymi do przewozu żywności. Wykonawca będzie dysponował co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozdziale IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. UE L. z 30 kwietnia 2004 r., nr 139.1).

6. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym orzeczeniem lekarskim dla celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na żądanie Zamawiającego.

7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli właściwych władz – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Z 2022 r., poz. 2132, z późn. zm.). Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz.

8. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt musi być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami systemu HACCP.

9. Produkty mleczarskie w dniu dostawy będą posiadały jeszcze co najmniej 2 dniowy termin przydatności do spożycia/datę minimalnej trwałości, a tłuszcze roślinne i zwierzęce co najmniej 14 dniowy termin przydatności do spożycia/datę minimalnej trwałości.

10. Wszystkie opakowane produktów oznakowane są informacją o wartości odżywczej w 100 g/100 ml produktów z uwzględnieniem:
- wartości energetycznej w kJ i kcal;
- zawartość tłuszczu w g, w tym nasyconych kwasów tłuszczowych w g,
- zawartość węglowodanów w g, w tym cukrów w g,
- zawartość białka w g,
- zawartość soli w g.

11. Wszystkie dostarczone produkty posiadają wykaz składników wraz z wykazem zawartych w nich alergenów.

12. Produkty nietrwałe mikrobiologicznie chłodzone powinny być dostarczone do Zamawiającego w temperaturze +4oC.

13. W przypadku uwzględnienia reklamacji dot. jakości dostarczonych produktów złożonej przez przedstawiciela zamawiającego (po dokonaniu przyjęcia tych produktów do DPS "Przyjaźń"), będą zwracane do dostawcy na jego koszt, podczas dostawy.

14. Zakres przedmiotowy: określony w załączniku nr 3 – formularzu asortymentowo-ilościowo-wartościowym – produkty mleczarskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 28.11.2022 roku do godz. 11.00 złożono jedną ofertę od następującego Wykonawcy:
„SEMI” Sp. z o.o., ul. Gen. Władysława Andersa 6A, 44-100 Gliwice

Cena złożonej oferty (netto/brutto): 219 683,26/219 683,26 zł
Termin płatności: 30 dni.

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 192 000,00 zł brutto. Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została umieszczona na stronie prowadzonego postępowanie w dniu 28.11.2022 roku. Cena oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych. Przepis art. 255 pkt 3 ustawy Pzp nie nakazuje zamawiającemu dokonywać prób zwiększenia kwoty, którą mógłby przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak dodatkowych środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219683,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219683,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.