Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565553/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Rewaloryzacja alei brzozowej na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz – Birkenau w Oświęcimiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewaloryzacja alei brzozowej na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz – Birkenau w Oświęcimiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16b29577-c51d-4690-915e-ea31a5efaba9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219157/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Rewaloryzacja drzewostanu Alei Brzozowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16b29577-c51d-4690-915e-ea31a5efaba93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawców i Zamawiającego za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@auschwitz.org (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w module edukacyjnym
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1.pdf
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy.
a. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy e-Zamówienia wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
b. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie e-Zamówienia. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów
w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę złożenia/wysłania ich na platformie e-Zamówienia albo w szczególnie uzasadnionych przypadkach o których mowa w pkt. 1 ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany
w pkt 1 SWZ.
c. Ogólne zasady korzystania z platformy e-Zamówienia:
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie e-Zamówienia, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer PC: Parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD; Zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04; Zainstalowana jedna
z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
- Tablet/Telefon: Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS; Przeglądarka Chrome 61 lub nowa.
- Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
- Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o wielkości do 150 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, docx, xlsx, csv, jpg, jpeg, tif, png, svg, zip, tar, gz, gzip, 7z, XAdES, CAdES, PAdES. Zamawiający zaleca format pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 29
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac obejmujących zakresem realizację projektu rewaloryzacji alei brzozowej na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz - Birkenau w Oświęcimiu. Zakres prac obejmuje min. wycinki drzew, usuwanie pni wyciętych drzew, przygotowanie podłoża oraz wykonanie nowych nasadzeń, pielęgnację naszeń, a także nadzór archeologiczny nad realizacją prac ziemnych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zawarty we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień tzw. podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP.
tj :
a)wycinek lub nasadzeń drzew na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Ośiwecimiu, wraz
z pielegnacją wykonanych nasadzeń oraz dokumentacją;
b) konserwacji w ramach niniejszego zamówienia odkrytych zabytków archeologicznych o powierzchni pow. 10 dm 2;
c) konserwacji w ramach niniejszego zamówienia zabytków archeologicznych, o powierzchni pow. 1 dm 2 w ilości przekraczającej 50 dm2
d) realizacji w ramach niniejszego zadania archeologicznych badań ratownicznych o zakresie przekraczającym 5 m3 .
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe dysponowanie osobami realizującymi wycinki i nasadzenia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe dysponowanie osobami wykonującymi prace techniczne
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kompetencje osób realizujących wycinki i nasadzenia
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział może brać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:3.1. zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że w zakresie doświadczenia wykonawca wykonał w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
3.1.1 minimum 3 usługi wykonane na terenie zabytków będących parkami wpisanymi do rejestru zabytków albo dotyczących innego rodzaju zorganizowanej zieleni na terenie wpisanym do rejestru zabytków, w tym:
a )jedna usługa polegającą na wycince co najmniej 20 drzew metodą sekcyjną,
b) minimum dwie usługi obejmujące zakresem wycinkę drzew lub nasadzenia o wartości co najmniej 50 000 zł netto każda.
Wszystkie ww. usługi musza być wykonane na podstawie prawomocnej decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków
3.1.2 jedną usługę polegającą na wycince lub/i nasadzeniach lub/i pielęgnacji drzew o wartości minimum 120 000 netto.
3.1.3. jedną usługę polegającą na wykonaniu nasadzeń minimum 30 drzew o obwodach pnia min. 12 cm wraz
z utrzymaniem tych nasadzeń w okresie min. 3 lat o wartości łącznej minimum 40 000 netto.
3.2. zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia dysponuje następującymi osobami:
3.2.1. kierownikiem prac posiadającym:
a) kwalifikacje i praktykę określone w art. 37b ust 1. ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
b) co najmniej 5-letnie* (licząc od momentu uzyskania kwalifikacji i praktyki wskazanych w lit. a) ) doświadczenie zawodowe (liczonych jako suma przepracowanych miesięcy*)
w kierowaniu pracami przy zabytkach będących parkami albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią na terenie wpisanym do rejestru zabytków** z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje,
w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, co najmniej 12 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie (liczonych jako suma przepracowanych miesięcy*).
3.2.2. co najmniej 2 osobami wykonującymi wycinki i nasadzenia posiadającymi:
a) przeszkolenie do wykonywania sekcyjnej ścinki drzew metodą alpinistyczną,
b) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone jako suma przepracowanych miesięcy*) w wykonywaniu prac przy zabytkach będących parkami albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią na terenie wpisanym do rejestru zabytków**,
c) doświadczenie w realizacji min 3 usług polegających na wycince drzew metodą sekcyjną
(w ramach 3 usług wymaganajest wycinka łącznie min. 15 drzew),
d) co najmniej jedna z ww. osób powinna posiadać certyfikat European Tree Worker.
3.2.3. co najmniej 2 osobami wykonującymi prace o charakterze technicznym posiadającymi min. 12 miesięczne (liczone jako suma przepracowanych miesięcy*) w wykonywaniu prac technicznych polegających na prostych pracach fizycznych obejmujących m.in. zrębkowanie, przenoszenie drewna, zmianetanie, ładowanie itp. przy zabytkach będących parkami albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią na terenie wpisanym do rejestru zabytków** (liczone jako suma przepracowanych miesięcy*).
3.2.4. Osobą pełniąca funkcje kierownika badań archeologicznych, która posiada kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami), tj.: badaniami archeologicznymi kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych (doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej)
a) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika badań archeologicznych liczone od momentu uzyskania kwalifikacji i doświadczenia do prowadzenie badań archeologicznych,
b) w okresie pięciu lat przed datą otwarcia ofert wykonała co najmniej 3 usługi polegające na kierowaniu badaniami archeologicznymi związanymi z wykonywaniem robót budowlanych lub prac konserwatorskich przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków będącym obiektem murowanym lub obiektem związanym z funkcjonowaniem założeń obozowych z okresów wojen nowożytnych, trwające łącznie nie krócej niż 12 miesięcy.
* Minimalne, wyrażone w miesiącach, okresy doświadczenia osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia należy rozumieć jako suma miesięcy obejmujących pracę tych osób polegającą na wykonywaniu obowiązków/wymagań określonych w opisie ich doświadczenia zawodowego.
Wskazane przez Wykonawcę okresy doświadczenia osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia nie podlegają sumowaniu z okresami doświadczenia nabytego w tym samym czasie, podczas pełnienia przez te osoby funkcji na innych równocześnie realizowanych zadaniach.
** Przez rejestr zabytków Zamawiający rozumie rejestr zabytków w rozumieniu Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub analogiczny do rejestru zabytków sposób ochrony zabytków realizowany przez organy ustanowione w tym celu w państwach obcych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: . Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale VI, w pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Dziale VI, w pkt 3 SWZ tj.:
1.1. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
1.2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
UWAGA:
w związku z bezpośrednim związkiem sposobu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału
w postępowaniu w zakresie wykazania dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia z oceną ofert określoną w Kryteriach nr 2, 3, 4 , o których mowa w dziale XVI, w pkt 1 SWZ. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Wykazu osób (Załącznik nr 3 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 16 Zmiany umowy, we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówieia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniachw zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) zwanej dalej „ustawą tj. z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podtsawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 653) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będącą beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieni art.3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podtsawie dezycji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- ODBIÓR I PRZEKAZYWANIE DO ZAGOSPODAROWANIA SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH NA ROK 2025
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY NA ROK 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów.
- DOSTAWĘ LEKÓW STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII W RAMACH PROGRAMÓW LEKOWYCH - 3 PAKIETY
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Browsk w Gruszkach w roku 2025
- "Usunięcie drzew stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia"- POWTORKA
- Wykonanie nasadzeń na terenie Gminy Miasto Marki, w tym zakup sadzonek drzew, ich nasadzenia, stabilizacji i oznakowania 174 sztuk drzew w 2024 roku
- Budowa ul. Krótkiej w Kobylnicy, gm. Swarzędz
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2024 r.
- Pielęgnacja i usuwanie drzew rosnących przy drogach gminnych oraz na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m st. Warszawy
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.