Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00419206/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
- 2023/BZP 00428277/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2024/BZP 00071713/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 437 36 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krosno.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b760bf4-5e30-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b760bf4-5e30-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126052/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz przebudowa dawnych pomieszczeń kas na pomieszczenie socjalne i pomieszczenie biurowe w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 6/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 499211,1 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz przebudowy dawnych pomieszczeń kas na pomieszczenie socjalne i pomieszczenie biurowe w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12 zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ. Z przedmiotu zamówienia wyłączony jest następujący zakres robót zawarty w dokumentacji projektowej:
- wymiany na nowe istniejących drzwi drewnianych z przedsionka pomieszczeń sanitarnych na korytarz na poziomie +2 w zabytkowej części budynku,
- wymiany na nowe istniejących drzwi drewnianych z przedsionka pomieszczeń sanitarnych na korytarz na poziomie +3 w zabytkowej części budynku,
- wymiany na nowe istniejących drzwi drewnianych z pom. porządkowego na korytarz na poziomie +3 w zabytkowej części budynku.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać:
1) Demontaż zabudowy meblowej w pom. nr 412 na poziomie +4 w zabytkowej części budynku,
2) Wykonanie otworu o wym. ok. 1,02 x 2,08 m w ścianie pomiędzy pom. nr 411 a pom nr 412 pod montaż drzwi płytowych,
3) Montaż drzwi płytowych o wym. 90x200 cm, akustycznych Rw = 42 dB, pokrytych okleiną cpl 0,7 mm w kolorze zbliżonym do odbojnic zamontowanych na ścianie
w pomieszczeniu nr 412 (jasne drewno), ościeżnica regulowana na grubość muru (ok. 50 cm ) z listwami 6 cm w kolorze skrzydła,
4) Uzupełnienie posadzki w miejscu wykonanego otworu drzwiowego panelami podłogowymi o klasie ścieralności AC5 w kolorze zbliżonym do koloru paneli
w pomieszczeniu nr 412,
5) Montaż listew progowych w miejscu połączenia nowej posadzki z paneli z istniejącą posadzką w pom. nr 411 i pom. nr 412.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, a jest to dokumentacja projektowa, wraz z pozwoleniem na budowę nr110/2023 z dnia 10.07.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572862,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572862,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane BUDMAX Bronisław Stanisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370356026
7.3.3) Ulica: Lubatówka 20A
7.3.4) Miejscowość: Lubatówka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-440
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISZ BRONISŁAW USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE BUDMAX
jakie przetargi wygrała firma
STANISZ BRONISŁAW USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE BUDMAX
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 572862,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
- Remont pomieszczeń w przyziemiu budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
- Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Rabiańskiej 10/9.
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.