Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00407297/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060712314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 76
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814781625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfce2bc9-5390-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfce2bc9-5390-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096431/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urzadzeń drukujących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407297/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2401-9/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 597791,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pierwsze obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych w postaci wkładów barwiących (tonerów i pojemników z tuszem) oraz bębnów światłoczułych do następujących urządzeń drukujących: BROTHER HL-L6400DW/MFC-L6800DW (bęben światłoczuły – 80 sztuk) , BROTHER MFC-L6800DW (kaseta z czarnym tonerem – 20 sztuk), BROTHER HL-L6400DW (kaseta z czarnym tonerem – 100 sztuk), CANON 2016/2016J/2018 (kaseta z czarnym tonerem – 20 sztuk), CANON Pixima iX6850 (tusz niebieski - 80 sztuk, tusz purpurowy – 80 sztuk, tusz żółty – 80 sztuk, tusz czarny – 80 sztuk, tusz czarny - 60 sztuk), HP E60155dn (kaseta z czarnym tonerem – 50 sztuk), HP P3015dn (kaseta z czarnym tonerem – 50 sztuk), HP P4015dn (kaseta z czarnym tonerem – 30 sztuk), KONICA MINOLTA BIZHUB 363 (kaseta z czarnym tonerem – 10 sztuk), KYOCERA M3645dn (kaseta z czarnym tonerem – 80 sztuk).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania pierwszego zawiera Załącznik nr 1a do SWZ.
Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji Umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania materiałów eksploatacyjnych partiami – w formie zamówień częściowych (świadczeń częściowych) – stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że będzie to jedna lub dwie dostawy. Wielkość, termin i adres dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego, która przesłana będzie Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy należy realizować najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania na własny koszt, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy, kompletnej partii materiałów. Materiały należy dostarczyć do pomieszczeń wyznaczanych przez Zamawiającego, znajdujących się w budynkach położnych w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 i 78, ul. Konrada Wallenroda 4d oraz ul. Boczna Lubomelskiej 13.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne objęte były 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia podpisania Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192113-6 - Wkłady drukujące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.5.5.) Wartość części: 275031,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie drugie obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych w postaci wkładów barwiących (tonerów) oraz zespołów obrazujących do następujących urządzeń drukujących: LEXMARK MS410dn/MS510dn/MS610dn (czarny zespół obrazujący – 60 sztuk, kaseta z czarnym tonerem – 120 sztuk), LEXMARK MS521dn (czarny zespół obrazujący – 40 sztuk, kaseta z czarnym tonerem – 70 sztuk), LEXMARK MS711/MS811dtn (czarny zespół obrazujący – 50 sztuk, kaseta z czarnym tonerem – 100 sztuk), LEXMARK MX310dn (kaseta z czarnym tonerem – 15 sztuk), LEXMARK MX510de (kaseta z czarnym tonerem – 15 sztuk).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania drugiego zawiera Załącznik nr 1b do SWZ.
Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji Umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania materiałów eksploatacyjnych partiami – w formie zamówień częściowych (świadczeń częściowych) – stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że będzie to jedna lub dwie dostawy. Wielkość, termin i adres dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego, która przesłana będzie Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy należy realizować najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania na własny koszt, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy, kompletnej partii materiałów. Materiały należy dostarczyć do pomieszczeń wyznaczanych przez Zamawiającego, znajdujących się w budynkach położnych w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 i 78, ul. Konrada Wallenroda 4d oraz ul. Boczna Lubomelskiej 13.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne objęte były 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia podpisania Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.5.5.) Wartość części: 322759,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217552,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483554,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217552,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golden Line Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381686462
7.3.3) Ulica: Krakowska 150
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-506
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217552,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196894,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493313,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196894,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golden Line Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381686462
7.3.3) Ulica: Krakowska 150
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-506
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196894,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek (2 części)
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.