eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaLikwidacja wyrw brzegowych i dennych wraz z zabezpieczeniem koryta potoku Dziechcinka w m. Wisła, gm. Wisła, pow. cieszyński, woj. śląskie (w ramach usuwania szkód po wezbraniu z dn. 26.08.2023 r.)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja wyrw brzegowych i dennych wraz z zabezpieczeniem koryta potoku Dziechcinka w m. Wisła, gm. Wisła, pow. cieszyński, woj. śląskie (w ramach usuwania szkód po wezbraniu z dn. 26.08.2023 r.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja wyrw brzegowych i dennych wraz z zabezpieczeniem koryta potoku Dziechcinka w m. Wisła, gm. Wisła, pow. cieszyński, woj. śląskie (w ramach usuwania szkód po wezbraniu z dn. 26.08.2023 r.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0719894-5c44-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417092

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2710.78.2023.MPS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400971,77

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pracami poprzedzającymi zasadnicze roboty zabezpieczające będzie usunięcie drzewa w rejonie zniszczonej zapory, zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót. Zasadnicze roboty zabezpieczające obejmują:
• likwidację wyrw materiałem dowiezionym (formowanie zasypu wraz z zagęszczeniem warstwami)
• rozścielenie geowłókniny pod narzuty kamienne,
• wykonanie narzutów kamiennych na odbudowanych skarpach z głazów nie mniejszych niż 0,5 m
• wykonanie likwidacji wyrwy dennej w rejonie zniszczonej zapory głazami nie mniejszymi niż 0,5 m,
• odtworzenie powierzchni zadarnionych (humusowanie i obsiew – grubość warstwy 0,5 m)
• przeformowanie odkładów z prawego na lewy brzeg celem zabezpieczenia skarpy od strony terenów zagospodarowanych
• odtworzenie przewodów odprowadzających wody opadowe i roztopowe (PVC śr. 315 mm oraz kamionkowego śr. 150 mm)

Z uwagi na utrudnione możliwości poruszania się w obrębie robót tradycyjnym sprzętem realizacja robót mechanicznych zakłada wykorzystanie koparki kroczącej. Przyjęta w wycenie inwestorskiej technologia nie zakłada wykonania ramp, przeprowadzenia wody budowlanej, wykonania dróg technologicznych itd. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót w tradycyjnym wariancie, jednakże wykonanie ciągów komunikacyjnych oraz innych czynności towarzyszących stanowi koszt i ryzyko wykonawcy.
Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest uporządkować zajęty czasowo teren w obrębie obiektu oraz usunąć oznakowanie czasowe.
Prace zabezpieczające należy prowadzić w oparciu o przedstawiony wyżej zakres oraz przedmiar robót, a także wg ustaleń z osobą wyznaczoną do kontroli robót ze strony zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272830,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423809,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272830,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372744517

7.3.4) Miejscowość: Porąbka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272830,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.