Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374797/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00387510/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa migracji systemu SOWA (System Obsługi Wyzwań) do CRM i usługi utrzymania oraz rozwoju systemu CRM w Sieci Badawczej Łukasiewicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleczki 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lukasiewicz.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwojowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa migracji systemu SOWA (System Obsługi Wyzwań) do CRM i usługi utrzymania oraz rozwoju systemu CRM w Sieci Badawczej Łukasiewicz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8f29aa7-1bf7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221441/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa utrzymania i rozwoju Systemu Suite CRM i Mautic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.201.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) w zakresie zamówienia podstawowego:
a) utrzymanie Systemu Suite CRM i Mautic,
b) dostarczenie licencji do Systemu Mautic oraz usługa ich utrzymania (z ang. support, maintenance);
2) w zakresie prawa opcji:
a) usługa migracji,
b) usługa rozwojowa systemu Suite CRM i Mautic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72212481-4 - Usługi opracowywania oprogramowania dla sprzedaży lub marketingu
72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych
72243000-0 - Usługi programowania
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569920,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569920,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569920,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eVolpe Consulting Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7811892697
7.3.3) Ulica: Aleje Solidarności 46
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-696
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EVOLPE CONSULTING GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EVOLPE CONSULTING GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569920,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja sprzętu i urządzeń sieciowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Strzegowo"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
- Zakup i wdrożenie narzędzi do zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury IT - serwer logów, tworzenie i zarządzanie kopiami zapasowymi danych
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Trzebiechów"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zabrodzie"
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.