Ogłoszenie z dnia 2022-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00425348/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace adaptacyjne hali w Piaskach zw. z przygotowaniem pracowni spawalniczej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ROZWOJU KOMPETENCJI WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO I PGE POLSKIEJ GRUPY ENERGETYCZNEJ W WOLI GRZYMALINEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389161919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wola Grzymalina 2
1.5.2.) Miejscowość: Wola Grzymalina
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-427
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447773176
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: crk@lodzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crklodzkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/crklodzkie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace adaptacyjne hali w Piaskach zw. z przygotowaniem pracowni spawalniczej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-245dccca-5d05-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00335349/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace adaptacyjne hali w Piaskach zw. z przygotowaniem pracowni spawalniczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425348/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRK2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 383080,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace adaptacyjne hali w Piaskach zw. z przygotowaniem
pracowni spawalniczej.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie prac demontażowych i rozbiórkowych:
−Demontaż pomieszczenia z płyt warstwowych
−Demontaż wydzielenia z siatki wokół węzła cieplnego
−Demontaż urządzeń sanitarnych – kabiny prysznicowej i umywalki
−Demontaż elementów stalowych niekonstrukcyjnych
-Budowa sufitów i ścianek działowych w konstrukcji GK
-Montaż wykładzin winylowych
-Malowanie nowych istniejących pomieszczeń
-Okładziny z płytek ceramicznych
-Malowanie elewacji zewnętrznej i ślusarki zewnętrznej budynku
-Montaż wentylatorów i kratek kontaktowych w ścianach zewnętrznych budynku.
Roboty instalacyjne elektryczne : Zakres obejmuje: rozdzielnice elektryczne, modernizacja układu PWP trasy kablowe i wlz-ty zasilające, instalację oświetlenia podstawowego wewnętrznego, instalację oświetlenia zewnętrznego instalację oświetlenia awaryjnego instalację siły i gniazd wtyczkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia zawarte zostały w dokumentacji do postępowania - Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAMB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010437943
7.3.3) Ulica: PIASKI 2
7.3.4) Miejscowość: PIASKI
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zgodnie z Formularzem ofertowym Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizację zadania w części: robót instalacyjnych , 12,62% wartości zadania.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.