eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowina TatrzańskaPoprawa efektywności energetycznej Ośrodka Zdrowia w Leśnicy-Groniu



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej Ośrodka Zdrowia w Leśnicy-Groniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowina Tatrzańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 144

1.5.2.) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-530

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugbukowinatatrzanska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugbukowinatatrzanska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej Ośrodka Zdrowia w Leśnicy-Groniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-863da199-5b93-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043433/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Poprawa efektywności energetycznej Ośrodka Zdrowia w Leśnicy-Groniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 4. Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – spr, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZW.271.1.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej Ośrodka Zdrowia w Leśnicy-Groniu.
W ramach realizacji zadania wykonane zostaną następujące roboty:

1) Modernizacja instalacji c.o., w ramach której planuje się:
a) wymianę źródła ciepła na pompę ciepła powietrze - woda o mocy ok 80 kW wraz z niezbędnym osprzętem.
b) wymianę instalacji c.o. na nową niskopojemnościową wyposażoną w grzejniki z zainstalowanymi zaworami i głowicami termostatycznymi.
c) wdrożenie dobowych i tygodniowych osłabień w ogrzewaniu.
2) Ocieplenie 140 m ścian wewnętrznych do przestrzeni nieogrzewanych warstwą 10 cm styropianu o współczynniku przewodzenia ciepła ?=0,031 W/m*K wraz z wykonaniem tynku.
3) Zmiana sposobu zasilania instalacji c.w.u. na powietrzną pompę ciepła wraz z dostosowaniem instalacji do współpracy z nowym źródłem ciepła.
4) Modernizacja instalacji oświetlenia wbudowanego polegająca na wymianie opraw na LED wraz z wymianą i dostosowaniem instalacji do nowego typu opraw.
5) Montaż instalacji PV o mocy 35,2 kWp.
6) Wymiana drzwi wewnętrznych do przestrzeni nieogrzewanych na nowe o współczynniku U= 1,3 W/m*K.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają załączniki do SWZ, w szczególności.
1) Projekt wykonawczy "Instalacje elektryczne wewnętrzne dla budynku Szkoły Podstawowej w Leśnicy - Groń", opracowany przez inż. Stanisława Żmudę, z sierpnia 2023 r.
2) Projekt techniczny "Remont instalacji sanitarnych- instalacje wodociągowe, instalacje grzewcze, kanalizacja opadowa", opracowany przez inż. Stanisława Żmudę, z sierpnia 2023 r.
3) Obliczenia fotometryczne
4) STWIORB - branża sanitarna, opracowany przez inż. Stanisława Żmudę, z sierpnia 2023r.
5) STWIORB - instalacje elektryczne, opracowany przez mgr inż. Marka Fałtę, z sierpnia 2023 r.
6) Przedmiar robót - branża sanitarna
7) Przedmiar robót - branża elektryczna
8) Przedmiar robót - (stolarka, termomodernizacja)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

39370000-6 - Instalacje wodne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1222515,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1222515,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU BOGMARG

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811258304

7.3.3) Ulica: Pakuz 44

7.3.4) Miejscowość: Zakliczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 32-406

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż tablic i linii WL, instalacja oświetlenia, instalacja fotowoltaiczna.
Podwykonawca: Mateusz Gościej, prowadzący działalność gospodarczą pn. ELMAT-BUD , 34-242 Łętownia 592


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1222515,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.