Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00531289/01 - Wynik z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego do przeprowadzania egzaminowania kandydatów na kierowców kat. T
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W TARNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850529165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okrężna 2F
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-104
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146269911
1.5.8.) Numer faksu: 146269911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@mord.tarnow.pl; maugustyn@mord.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.tarnow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego do przeprowadzania egzaminowania kandydatów na kierowców kat. T
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ee65d7-796e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060451/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym wyposażeniem przystosowanego do egzaminowania kandydatów na otrzymanie prawa jazdy kat. T
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1ee65d7-796e-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta i inne dokumenty, powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: PDF, DOC, DOCX, RTF, XPS, ODT i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ze względów technicznych rozmiar przesyłanych plików nie może przekraczać 10 MB.
Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach:
- .com
- .exe
- .bat
- .msi
W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoba składająca taki podpis musi być umocowana w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: zakup ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym wyposażeniem przeznaczonego do przeprowadzania egzaminowania kandydatów na kierowców kat. T, w Małopolskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Tarnowie Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie z siedzibą przy ul. Okrężnej 2F, 33-104 Tarnów, tel.: (14) 626 99 11, adres e-mail: osrodek@mord.tarnow.pl;
w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Inspektor Ochrony Danych MORD Tarnów, ul. Okrężna 2F, 33-104 Tarnów oraz w formie elektronicznej pod adresem e-mail: inspektor@mord.tarnow.pl, tel. 14 626 99 11 w. 130;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-26.380.03.23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem. W skład osprzętu dodatkowego wchodzi: przedni tuz, pług strzałkowy do odśnieżania ze zmienną geometrią lemiesza oraz piaskarka komunalna
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie opisuje warunku udziału.
2) Zdolność techniczna lub zawodowa;
Wiedza i doświadczenie.
Zamawiający nie opisuje warunku udziału.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie do swz
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie do swz
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W terminie składania ofert wykonawca ma obowiązek złożyć z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 3 do SWZ. Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku podmiotu udostępniającego zasoby, składa on oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz zasady ich udostępnienia wykonawcy w ofercie wg wymagań wskazanych w Załączniku nr 4 do SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Kupujący przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:
1) spowodowanych warunkami zewnętrznymi:
a. klęskami żywiołowymi, w tym w szczególności epidemią wirusa Sars-Cov-2,
b. warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od naturalnych;
2. Zmiany wynikające ze zmiany aktów prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia i jego rozliczenia finansowego w tym:
1) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów
2) w stosunku do zmiany wynagrodzenia, w takim wypadku wymagany jest:
a. dokument potwierdzający zmianę kosztu Sprzedawcy wynikającą ze zmiany przedmiotu lub terminu wykonania Umowy (np. oferty dostawców, usługodawców, dystrybutorów lub producentów sprzętu, lub innych podmiotów oferujących świadczenia, których nabycie stanie się niezbędne wskutek dokonania proponowanej zmiany),
b. dokument potwierdzający konieczność uiszczenia dodatkowych danin publicznoprawnych, opłat administracyjnych, sądowych itp., które muszą zostać poniesione przez Sprzedawcę w związku ze zmianą Umowy,
3. Rezygnacja przez Kupującego z realizacji części przedmiotu umowy (do 10% zakresu przedmiotu wskazanego w umowie).
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Kupujący może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wymagane parametry techniczne, wyposażenie oraz warunki dodatkowe dla pojazdu przeznaczonego do egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie kategorii T (ciągnik rolniczy) spełniające wymogi §43.1 i 2a oraz §43.4 pkt. 18 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DZ. U. z 2016 poz. 2022 z późn. zm.), §40.1 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów(DZ.U.2022.1847 z póź.zm.) oraz art. 55.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (DZ.U.2023.1047 z późn. zm.)INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ
- Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie na okres od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.