eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskRemont oficyny pałacowej oraz kaplicy w Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oficyny pałacowej oraz kaplicy w Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo Parkowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651428076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park 2

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeum.przeworsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.przeworsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-przeworsk.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont oficyny pałacowej oraz kaplicy w Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b8bb871-3528-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00275152/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont oficyny pałacowej w zakresie naprawy elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy - etap II

1.1.2 Konserwacja techniczna i estetyczna kaplicy w pałacu Lubomirskich w Przeworsku - etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RP.2711.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 339853,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1
Remont oficyny pałacowej w zakresie naprawy elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy - etap II

W ramach tego zadania należy wykonać wymianę całej stolarki okiennej i drzwiowej o powierzchni ok. 36 m2 tj. (18 okien i 5 drzwi) z pominięciem już wymienionej w 2022 r w ścianie południowej. Stolarkę okienną należy dobrać na wzór tej zamontowanej w ścianie południowej budynku oficyny. Natomiast stolarkę drzwiową należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Należy także wykonać obróbki murarskie przy oknach i drzwiach (szpalety) od wewnątrz i na zewnątrz oraz zamontować parapety zewnętrzne i wewnętrzne. Szpalety wewnętrzne przy oknach należy pomalować w kolorze ściany w której się znajdują (scalić kolorystycznie ze ścianą).
Wszystkie prace należy przeprowadzić zgodnie z technologią i zakresem opisanym w Przedmiarze robót, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z Projektem budowlanym pn. „Konserwacja, remont oraz przebudowa budynku oficyny…” opracowanego przez pracownię projektową F-11 z Krakowa w 2011 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.5.5.) Wartość części: 176843,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2
Konserwacja techniczna i estetyczna kaplicy w pałacu Lubomirskich w Przeworsku – etap III

W ramach tego zadania należy wykonać pełną konserwację techniczną oraz estetyczną stiuków na trzech ścianach w kaplicy pałacowej o powierzchni ok 4400 dm2. Odczyścić całą powierzchnię stiuków. Wykonać podklejenie uszkodzonych partii stiuków. Naprawić odspojenia oraz ubytki. Całość wypolerować oraz zabezpieczyć woskiem mikrokrystalicznym. Należy zlikwidować stalowy grzejnik c.o. znajdujący się na ścianie zachodniej i wykonać ogrzewanie podłogowe z niezbędnymi wylewkami dociepleniem i izolacją w pomieszczeniu kaplicy. Położyć na całej powierzchni 20 m2 podłogi płytki kamionkowe w 20 procentach używane będące w posiadaniu Zamawiającego natomiast w 80 procentach nowe.
Wszystkie prace należy przeprowadzić zgodnie z „Programem prac konserwatorskich kaplicy w północnym skrzydle pałacu Lubomirskich w Przeworsku” opracowanym przez Jakuba Olszyńskiego w 2022 r oraz z technologią i zakresem opisanym w przedmiarze robót oraz z projektem technicznym pn. Instalacja centralnego ogrzewania (ogrzewanie podłogowe) w pomieszczeniu kaplicy w pałacu Lubomirskich w Przeworsku opr. przez Bogdana Juchę w 2024 r

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 163010,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z wskazanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie w dniu 28.06.2024 r. Termin składania ofert w postępowaniu został wyznaczony na dzień 15.07.2024 r. do godz. 13:00. Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu dla części 1 zamówienia nie złożono żadnej oferty. W tym stanie faktycznym Zamawiający podjął decyzję jak na wstępie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188188,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188188,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188188,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aurum Apis sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364424790

7.3.4) Miejscowość: Nienadówka 817b

7.3.5) Kod pocztowy: 36-052

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kierowanie pracami przy wykonaniu instalacji CO przez uprawnionego inżyniera mgr inż. Katarzyna Fila, wykonanie instalacji CO w kaplicy

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188188,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin zakończenia realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do dnia: 31.10.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.