eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytwiany"Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie imiennych biletów miesięcznych"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie imiennych biletów miesięcznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158647930

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/960823

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie imiennych biletów miesięcznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-959c5f7e-ac14-46db-82c9-b8cae4fa6fd0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207376/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.4464.10.1.2024.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 112146,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Miejsce realizacji zamówienia - Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie imiennych biletów miesięcznych.”
Przedmiotem zamówienia jest dowóz z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany i odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania, na oznaczone przystanki zlokalizowane na trasie dowozu, 104 uczniów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych, w podziale na części:

Część 1: Dowóz 59 uczniów Zespołu Placówek Oświatowych - Publicznej Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Marii Firlejczyk w Sichowie Dużym i powrót do miejsca zamieszkania (ZPO SICHÓW DUŻY);

Szczegółowy opis tras dowozu uczniów został zawarty w Załączniku Nr 10 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz – odpowiednio do realizowanej części zamówienia.
3) Wskazana w Załączniku Nr 10 do SWZ liczba biletów stanowi wielkość planowaną. Rzeczywista liczba zakupionych biletów miesięcznych będzie odpowiadała rzeczywistej liczbie uczniów korzystających z przewozów w danym miesiącu kalendarzowym. Liczba uczniów korzystających z przewozów będzie ustalana na poszczególne miesiące kalendarzowe do 25-go dnia miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc, w którym będą wykonywane przewozy. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie.
4) Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
5) Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych będzie wykonywany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 (188 dni szkolnych) w dni nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych, według rozkładu jazdy ustalonego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych. Rozkład jazdy powinien przewidywać liczbę kursów, która zapewnia co najmniej:
a. dowóz uczniów z przystanków początkowych wskazanych w Załączniku Nr 10 do SWZ do placówek oświatowych na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych,
b. odwóz uczniów z placówek oświatowych do przystanków początkowych wskazanych w Załączniku Nr 10 do SWZ po zakończeniu zajęć lekcyjnych
6) Na przystankach Wykonawca jest zobowiązany umieścić rozkład jazdy.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów w zależności od zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itp. – w terminie umożliwiającym zmianę zezwoleń.
8) Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) i innych przepisach związanych
z przewozem osób, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenia oraz oznakowanie liniowe w postaci tablicy z przystankiem docelowym danego kursu,
a także spełniającymi wymogi techniczne określone w warunkach udziału
w postępowaniu niniejszej SWZ.
9) Opiekę podczas dowożenia na podstawie art. 32 pkt. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 737) zapewni Zamawiający.
10) Wykonawca powinien posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób i posiadać pakiety opłaconych ubezpieczeń OC i NNW.
11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
12) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
13) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.5.) Wartość części: 59947,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Miejsce realizacji zamówienia - Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie imiennych biletów miesięcznych.”
Przedmiotem zamówienia jest dowóz z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany i odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania, na oznaczone przystanki zlokalizowane na trasie dowozu, 104 uczniów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych, w podziale na części:

Część 2: Dowóz 45 uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Samorządowego Przedszkola im. 100-lecia Odzyskania Niepodległości w Strzegomiu i powrót do miejsca zamieszkania (ZSP STRZEGOM).

Szczegółowy opis tras dowozu uczniów został zawarty w Załączniku Nr 10 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz – odpowiednio do realizowanej części zamówienia.
3) Wskazana w Załączniku Nr 10 do SWZ liczba biletów stanowi wielkość planowaną. Rzeczywista liczba zakupionych biletów miesięcznych będzie odpowiadała rzeczywistej liczbie uczniów korzystających z przewozów w danym miesiącu kalendarzowym. Liczba uczniów korzystających z przewozów będzie ustalana na poszczególne miesiące kalendarzowe do 25-go dnia miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc, w którym będą wykonywane przewozy. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie.
4) Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
5) Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych będzie wykonywany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 (188 dni szkolnych) w dni nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych, według rozkładu jazdy ustalonego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych. Rozkład jazdy powinien przewidywać liczbę kursów, która zapewnia co najmniej:
a. dowóz uczniów z przystanków początkowych wskazanych w Załączniku Nr 10 do SWZ do placówek oświatowych na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych,
b. odwóz uczniów z placówek oświatowych do przystanków początkowych wskazanych w Załączniku Nr 10 do SWZ po zakończeniu zajęć lekcyjnych
6) Na przystankach Wykonawca jest zobowiązany umieścić rozkład jazdy.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów w zależności od zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itp. – w terminie umożliwiającym zmianę zezwoleń.
8) Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) i innych przepisach związanych
z przewozem osób, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenia oraz oznakowanie liniowe w postaci tablicy z przystankiem docelowym danego kursu,
a także spełniającymi wymogi techniczne określone w warunkach udziału
w postępowaniu niniejszej SWZ.
9) Opiekę podczas dowożenia na podstawie art. 32 pkt. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 737) zapewni Zamawiający.
10) Wykonawca powinien posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób i posiadać pakiety opłaconych ubezpieczeń OC i NNW.
11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
12) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
13) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.5.) Wartość części: 52198,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66972,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69175,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66972,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Kielce Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592003303

7.3.4) Miejscowość: Korczyn 138

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66972,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Kielce Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592003303

7.3.4) Miejscowość: Korczyn 138

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.