Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352547/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9362951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c23dfc4-230a-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084122/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną
1.1.8 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC
1.1.9 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.9.TP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia stanowi Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji – USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną, podzielona na poniższe etapy prac:
-Etap I: Realizowany w ramach otrzymanej wstępnej promesy dofinansowania inwestycji z rządowego funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja6PGR/2023/2214/PolskiLad nazwa inwestycji: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji – USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną”.
Etap obejmuje wykonanie:
a) rozbudowy budynku zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. Młodzieżowej 1 w Ślesinie o bibliotekę publiczną jako obiekt parterowy, niepodpiwniczony, z dachem płaskim wraz z wyposażeniem budynku.
b) roboty budowlane związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji przy ul. Kleczewskiej 15 w Ślesinie wraz z wyposażeniem budynku.
-Etap II: Realizowany w ramach otrzymanej wstępnej promesy dofinansowania inwestycji z rządowego programu odbudowy zabytków NR: RPOZ/2022/80/PolskiLad nazwa inwestycji: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji – USC. Etap obejmuje roboty budowlane związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji przy ul. Kleczewskiej 15 w Ślesinie.
-Etap III: Realizowany w ramach otrzymanej wstępnej promesy dofinansowania inwestycji z rządowego programu odbudowy zabytków NR: Edycja 2RPOZ/2023/629/PolskiLad nazwa inwestycji: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji – USC”.
Etap obejmuje roboty budowlane związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji przy ul. Kleczewskiej 15 w Ślesinie oraz wyposażenie budynku.
UWAGA!
Budynek objęty przebudową i zmianą sposobu użytkowania zlokalizowany w Ślesinie przy ul. Kleczewskiej 15, z uwagi na reprezentowane historyczne wartości architektoniczne ujęty został w gminnej ewidencji zabytków, a tym samym podlega on prawnej ochronie konserwatorskiej zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710 ze zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
1.1Wykonawca zobowiązany będzie:
1) bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz SWZ;
2)wykonywać prace z uwzględnieniem potrzeb dostępności dla osób niepełnosprawnych;
3)realizując prace dotyczące budynku obecnej biblioteki przeznaczonej do zmiany sposobu jej użytkowania na budynek administracji – USC, bezwzględnie przestrzegać zapisów ustawy o ochronie zabytków i opieka na zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.);
4)z uwagi na wykonywanie części prac w obrębie budynku:
a)szkoły podstawowej w trakcie roku szkolnego, prace prowadzić w taki sposób by zapewnić bezpieczeństwo uczniów, nauczycieli oraz innych osób przebywających na terenie placówki oświatowej,
b)Urzędu Miasta i Gminy Ślesin, prace prowadzić w taki sposób by zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie przyległym, w tym parkingu przy budynkach;
5)zorganizować prace w taki sposób aby możliwe było przeprowadzenie egzaminów końcowych w przyległym budynku szkoły podstawowej;
6)prace prowadzić w taki sposób by umożliwić korzystanie z parkingów przy budynkach, z wyłączeniem części parkingu przy budynku szkoły podstawowej w obrębie którego będą prowadzone prace;
7)dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SWZ i dokumentacją projektową w terminie umownym;
8)niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 60 dni licząc od dnia przekazania placu budowy poinformować Zamawiającego na piśmie o zgromadzeniu /lub zawarciu umów na zakup materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
obejmujących w szczególności:
a)stolarkę okienną i drzwiową,
b)materiały na pokrycie dachów,
c)materiały ścienne na ściany konstrukcyjne i działowe,
d)stal zbrojeniowa,
e)płytki terakotowe z zaprawą klejową,
f)wełna mineralna na termoizolację dachów,
g)platforma dźwigowa (winda),
tj. materiałów, które Wykonawca może zgromadzić na placu budowy lub własnym placu, jeszcze przed rozpoczęciem prac.
Przedkładana informacja musi zawierać dowody na spełnienie tego warunku;
9)używać materiały i urządzenia do wybudowania:
a)oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi, albo
b)umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo
c)oznakowane znakiem budowlanym,
d)materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty;
e)wszystkie materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2021 poz. 1213) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiORB.
10)utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia;
11)zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych prac budowlanych wraz z zapleczem w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz przed dostępem osób trzecich.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności osób trzecich spowodowane swoim udziałem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia;
12)postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54);
13)przeprowadzać roboty budowlane i rozbiórkowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401);
14)usuwać natychmiastowo i skutecznie wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę;
15)przed zgłoszeniem do odbioru wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania;
16)zgłaszać na piśmie gotowość do odbioru wykonanych prac wraz z potwierdzeniem tego wykonania przez inspektora nadzoru i uczestniczyć w ich odbiorze;
17)przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 z 2003 r., poz. 1126).
1.2. Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji będzie punktowany w ramach kryterium oceny ofert.
1.3. Warunki płatności i Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr: 5 do SWZ;
1.4. Źródła finansowania:
1) środki własne Gminy Ślesin,
2) środki pozyskane w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr:
a) Edycja6PGR/2023/2214/PolskiLad – „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji – USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną”;
b) RPOZ/2022/80/PolskiLad – „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji – USC”;
c) Edycja2RPOZ/2023/629/PolskiLad – „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji – USC”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3745999,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5994604,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3745999,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lis-BUD Lisowski Radosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300983766
7.3.3) Ulica: Gosławicka 21
7.3.4) Miejscowość: Licheń Stary
7.3.5) Kod pocztowy: 62-563
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3745999,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
- PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BOLSZEWIE
- Maluch +: Adaptacja pomieszczeń przedszkola przy ul. Kwiatkowskiego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Filii Żłobka Miejskiego w Pułtusku
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- "Budowa budynku na potrzeby sołectwa Świerczów wraz z podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i elektrycznej oraz z budową zbiornika na nieczystości"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.